Časnik razkriva, da največ sredstev na letni rabi, kar 5,5 milijona evrov, porabi vojska za oborožitev, oborožitvene sisteme, intendantsko, tehnično, medicinsko in pisarniško opremo, druga največja postavka v višini 4,6 milijona evrov pa je prav vzdrževanje helikopterjev. Za vzdrževanje osebnih vozil slovenska vojska odšteje dobrega pol milijona evrov na leto, za vzdrževanje zgolj 30 osemkolesnih svarunov pa je vojska lani porabila slab milijon evrov

Helikopterji tipa cougar so bili kupljeni v letih 2003 in 2004, v garanciji pa so bili dve leti. Stroški nabav nadomestnih delov in izvedenih vzdrževalnih del so od leta 2005 do konca lanskega leta znašali približno 11 milijonov evrov, prav toliko smo davkoplačevalci do konca lanskega leta (od leta 1995) odšteli za vzdrževanje pilatusov. Delo poroča, da helikopterski oddelek slovenske vojske, ki deluje v mednarodni operaciji na Kosovu, predvidoma opravi za 60 ur naleta na mesec, naloge naših vojakov na Kosovu pa so – razen v primeru helikopterskega transporta tovora nad 2000 kilogramov – predvidoma povezane z manjšimi helikopterji tipa Bell 412. V vojaškem letalstvu so imeli dve letalski nesreči, v katerih sta bila uničena zrakoplova, sporočajo iz SV: leta 1994 je med šolanjem pilotov strmoglavil helikopter Gazela, deset let pozneje, leta 2004, pa je strmoglavilo letalo Pilatus PC 9.

Simon Korez, je za časnik pojasnil, da je stalna komisija za preiskovanje letalskih nesreč in incidentov vojaških zrakoplovov v vsem obdobju svojega delovanja evidentirala približno 50 resnih incidentov, ki so klasificirani skladno s prilogo vladne uredbe o preiskovanju letalskih nesreč, "glede na navedeno pa se slovensko vojaško letalstvo statistično uvršča med najvarnejše v zavezništvu".