Kot piše današnja izdaja časnika Finance, naj bi zdaj že nekdanji šef vladnega urada za komuniciranje do 10. februarja letos, torej v 41 dneh, porabil slabih 81 odstotkov proračuna urada, ki znaša omenjenih 6,4 milijona evrov.

Košir v odzivu na članek v Financah opozarja, da vsi proračunski porabniki sklepajo pogodbe na začetku leta, enako pa velja tudi za rezervacijo plač zaposlenih. "To pa ne pomeni, da smo ta denar porabili do 10. februarja, saj se bodo pogodbe in tudi plače izvajale do konca leta," je pojasnil.

Po pisanju Financ je Košir kot vodja Ukoma še po volitvah 4. decembra sklenil slabih 14.000 evrov vredno pogodbo z agencijo Innovatif, ki si je zamislila sporni video z Urško Čepin. Košir je gleda tega za STA dejal, da je Innovatif "priznano najboljša agencija v Sloveniji, ki se ukvarja z novimi mediji".

Košir je tudi spomnil na "zelo dobre izkušnje", ki jih je imel UKOM z agencijo Innovatif, ko je ta za urad pripravila aplikacijo ob 20-letnici samostojnosti Slovenije.

Med sklenjenimi pogodbami je, tako Finance, opaznejša tudi pol milijona evrov vredna pogodba za promocijo blagovne znamke I feel Slovenia v okviru projekta Slovenski paviljon na olimpijskih igrah v Londonu. Po nekaterih informacijah bo ta pogodba sicer pretrgana.

Več kot 200 tisočakov so vredne tudi pogodbe za spremljanje medijskih objav, še navajajo Finance.