Glede investicij v slovenski prestolnici Kucler Dolinarjeva ocenjuje, da so nekatere bistvene obtičale, čeprav jih Ljubljana nujno potrebuje. Pri tem izpostavlja objekt za predelavo odpadkov, za katerega je bilo že "pripravljenih 77 milijonov evrov evropskih sredstev", kanalizacijsko omrežje, kjer se z gradnjo zamuja, in posodabljanje potniškega prometa.

Zaradi podražitve LPP že manj potnikov

Nedavna podražitev potniškega prometa v Ljubljani za 50 odstotkov je bila po njeni oceni napaka, ki se "že kaže pri zmanjševanju števila potnikov". "Teh je bilo januarja letos za okoli pet odstotkov manj kot leta 2011," navaja.

Sama sicer ocenjuje, da podražitve niso pravi ukrep za reševanje težav, pač pa je treba privabiti več potnikov. Za privabljanje teh pa po njeni oceni Ljubljana potrebuje predvsem hitro krožno linijo na notranjem in zunanjem obroču. "Samo če se bo prevoz z avtobusom časovno in finančno izplačal, se bodo Ljubljančani odločili zanj," pravi. Glede tramvaja pa dodaja, da bi sama odločitev zanj sprejela še v tem mandatu.

Nerazsodno ravnanje Jankovića

Garaža pod osrednjo ljubljansko tržnico se Kucler Dolinarjevi zdi nesprejemljiva in kaže na še eno "nerazsodno ravnanje dosedanjega župana Zorana Jankovića". Graditvi garaže po njenih navedbah nasprotujejo tako arheološki, arhitekturni kot tehnični razlogi, pa tudi okoljevarstveni. "Poleg tega je odprta vrsta pravnih in finančnih vprašanj," pravi.

Med prioritetami svojega programa izpostavlja boljšo urejenost kolesarskih stez, boljšo organizacijo prometa v mestu, odpiranje mesta podjetniškim pobudam, gradnjo univerzitetnega dela NUK ter oddajo praznih poslovnih prostorov po minimalni ceni. Opozarja namreč, da ima občina še vedno več kot sto praznih poslovnih prostorov. Opozarja tudi, da Ljubljana postaja predrago mesto, da se ne sme več zadolževati in da je bilo premalo narejenega pri črpanju evropskih sredstev.