»Objekt so gradili tako, da niso upoštevali osnovnih geotehničnih značilnosti tal,« na vprašanje o razlogih za rušenje odgovarja Gorazd Strniša iz podjetja SLP, ki je pred desetimi leti pripravilo geotehnično poročilo ter načrt pilotiranja in zunanje ureditve. »Takrat tega poročila niso upoštevali in so naredili po svoje, tudi pri izvedbi gradnje in nadzoru ni bil nihče pozoren na to, kar je milo rečeno šlamparija. Zdaj, ko se objekta ni dalo več uporabljati, pa bodo novega naredili po načrtu, ki smo ga pripravili pred desetimi leti.« Ti načrti so, pravi Strniša, še vedno aktualni, saj bo nov objekt bolj ali manj isti, vendar obenem dodaja, da so zdaj stroški zaradi sanacije višji.

Koliko jih bodo posledice »šlamparije« stale, v Lidlu za zdaj še ne želijo povedati. Prav tako tudi še ne razmišljajo o morebitnih tožbah, saj se trenutno osredotočajo na »sanacijo terena in pridobivanje dovoljenj za gradnjo nove trgovine«.

Strniša pa obenem opozarja, da bo gradnja povzročila nekaj malega posedanja tudi na okolici, saj se temu ne da izogniti. »Na Barju pač ne moreš graditi od danes na jutri,« meni Strniša in dodaja, da bi se ob ustrezni pripravi na gradnjo trgovskega centra izognili tudi vsem težavam s cestami, ki so bile pred nedavno prenovo predmet posmeha.