Hojs je pojasnil, da se je v preteklosti veliko projektov iz državnega proračuna izvajalo na podlagi lobiranja županov, ki so kot poslanci in vplivni posamezniki svoje investicije uspeli spraviti v državni proračun. Z ločitvijo županske in poslanske funkcije je po njegovem mnenju prišel čas, da se te investicije vodijo po strokovni in bolj pravični ureditvi.

Med pomembnejšimi projekti naslednjega mandata je Hojs izpostavil nadaljevanje izgradnje tretje razvojne osi, ob tem pa je dejal, da je treba preveriti dosedanje idejne rešitve. Za milijardo evrov, predvideno za izgradnjo severnega dela razvojne osi, je mogoče narediti dober del celotne razvojne osi, je poudaril.

Na področju železnic se v NSi zavzemajo za izgradnjo "drugega tira in modernizacijo železnic", vendar pa je opozoril, da je ocenjena vrednost izgradnje drugega tira med Koprom in Divačo nerazumno velika.

Prepričani so, da je treba nadaljevati tudi z izgradnjo tretjega pomola v Luki Koper, saj ima ta ne glede na upočasnjeno gospodarsko rast še velike možnosti za povečanje pretoka prometa. V postopke umestitve tretjega pomola pa morajo biti vključene tudi lokalne skupnosti, je poudaril Hojs.

Na področju letalskega prometa program NSi predvideva dokončanje vseh že začetih investicij na Aerodromu Ljubljana, ki mora zaradi strateškega pomena ostati v državni lasti, je poudaril. Če bo stranka NSi sodelovala v koaliciji, ne načrtuje ukinitve vinjetnega sistema, saj menijo, da obstoječega cestninskega sistema v tem trenutku ni treba menjati.