Z razvojem tehnologije informacije namreč krožijo vse hitreje, predvsem na račun interneta in socialnih omrežij. Kljub temu, da se informacije vse hitreje objavlja, pa so se uredniki zavzeli za klasično pisanje oz., kot ga je poimenoval eden od udeležencev tribune, "romantično novinarstvo".

Odgovorna urednica Dela Romana Dobnikar Šeruga je pojasnila, da je s to situacijo tako kot s hrano, za katero si vzamemo čas, in hitro prehrano. In čeprav uredniki zagovarjajo poglobljene zgodbe in tudi preiskovalno novinarstvo, so nekateri med njimi, denimo odgovorni urednik Večera Tomaž Ranc, izpostavili multidisciplinarnost kot razvojni model, torej da novinarji hkrati napišejo članek ter vest za internet, informacijo pa objavijo tudi na spletnih socialnih omrežjih.

Nasprotno pa je odgovorni urednik informativnega programa na POP TV Tomaž Perovič menil, da ta multidisciplinarnost ni vedno možna oziroma da ni veliko novinarjev, ki bi lahko enako dobre prispevke producirali za internet in za televizijo, saj medija zahtevata različna znanja. S tem se je kasneje strinjal tudi Ranc, ki je razložil, da se tak način dela od novinarjev ne bi pričakoval za vsak dogodek, temveč le za izbrane dogodke.

RTVS in STA na boljšem od ostalih medijev

Ranc je dodal, da novinarji vse bolj razumejo, kakšne so razmere. V teh razmerah so uredništva prisiljena k čimprejšnjemu prestrukturiranju, v katerem se je treba vprašati, kakšno je temeljno poslanstvo novinarstva, je ocenil. Kot je poudaril, morajo mediji preživeti, na slovenskem medijskem trgu pa sta le Radiotelevizija Slovenija in Slovenska tiskovna agencija (STA) v privilegiranem položaju zaradi državnega sofinanciranja, ostali pa se borijo na trgu.

Odgovorna urednica STA Barbara Štrukelj je priznala, da je državno lastništvo tiskovne agencije v teh spremenjenih okoliščinah neke vrste prednost, vendar je hkrati poudarila, da poslanstvo STA ni v tem, da odžira trg običajnim medijem. Pojasnila je še, da je slovenski trg majhen, tiskovna agencija pa z jezikom, ki ga obvlada le dva milijona ljudi, ne bi mogla preživeti brez delnega financiranja iz proračuna.

Dvodnevno srečanje novinarjev, ki ga organizira Društvo novinarjev Slovenije, se nadaljuje s pogovorom z enim od urednikov tednika The Economist Markom Johnsonom. Johnson pojasnjuje poslovni model tega medija, ki kljub svoji atipičnosti beleži uspehe - predvsem prek družbenih omrežij in spodbujanja interakcije.

Zvečer je na vrsti podelitev novinarskih nagrad, tako za življenjski prispevek k razvoju slovenskega novinarstva kot za izstopajoče dosežke. Podeljeni bosta tudi dve debitantski nagradi za dosežke mladih novinarjev ter nagradi za fotoreportažo in posamezno fotografijo. Stanovsko srečanje bodo novinarji sklenili v soboto z novinarsko kavarno na temo vloge novinarskih organizacij v spreminjajočem se svetu.