Pri zožitvah pred viaduktom Peračica so, tako v smeri Jesenic kot v smeri Kranja in Ljubljane, med prometnimi konicami in v času turističnih sezon (poleti in pozimi) nastajali zastoji. Pri zožitvi v Podtaboru v smeri proti Jesenicam pa je bil sicer priljubljeni postanek za policiste, ki so nadzorovali promet – zaradi česar se je sam pretok prometa ponavadi še bolj upočasnil.

Izmerili smo, koliko časa je potreboval voznik od predora Šentvid do konca zožitve odseka Peračica-Podtabor pred odprtjem v smeri Jesenic (kjer bo levi pas avtoceste zaradi spremembe signalizacije zaprt vsaj še 14 dni). Čas vožnje je bil približno 28 minut. Nato pa smo izmerili še čas vožnje v smeri Jesenice – Ljubljana, kjer sta odprta oba vozna pasova. Čas vožnje je bil okoli 20 minut. Glede na to, da smo čas merili ravno v času šolskih počitnic, je pot najbrž časovno daljša, a razlika je več kot očitna. Vozniki bodo v bodoče zagotovo porabili manj časa za vožnjo, saj pred viaduktom zaradi zožitve ne bo prihajalo do zastojev.

Potek gradnje avtocestnega odseka Peračica-Podtabor

2004

Začetek gradnje odseka Peračica-Podtabor. Pred tem je promet tekel po stari hitri cesti mimo Črnivca. Pred Črnivcem je bil pri Podvinu postavljen semafor, ki naj bi prebivalcem okoliških vasi omogočil lažjo vključitev na cesto. Zaradi semaforja so se pojavljali zastoji, ki so se včasih vili tudi do konca jeseniške avtoceste. V povprečju pa je vožnja do Ljubljane v času turističnih sezon potekala tudi od 1,5 do 2 uri.

2007

Prometu je bil predan novi levi smerni pas manjkajočega odseka z novo cevjo predora Ljubno in novim viaduktom Peračica. S tem se je končala prva faza prenove odseka.

2008

Takratni prometni minister Radovan Žerjav in predsednik uprave Darsa Tomislav Nemec sta odprla odsek gorenjske avtoceste med Vrbo in Peračico. Čeprav promet po starem viaduktu Peračica in starem predoru Ljubno ni potekal že eno leto, so obnovo obeh začeli šele leta 2009. Nemec takrat ni znal pojasniti zakaj, poroča Žurnal24.

2009

Dela se še kar niso začela. Postopek javnega naročanja za oddajo del na viduktu Ljubno ter rekonstrukcijo predora Ljubno in viadukta Peračica še avgusta ni bil pravnomočno končan. Septembra so predstavniki Darsa sklenili pogodbo z najugodnejšim ponudnikom SCT in začeli graditi še manjkajoči del avtoceste.

2011

Zaradi propada SCTja je grozilo, da se bodo dela ponovno ustavilo. Dars je uresničil grožnjo SCT, da bo moral dela, če jih ne bodo sposobni začeti izvajati takoj, prevzel pogodbeni partner Primorje. To se je zgodilo aprila. Na Darsu so takrat pričakovali, da bi lahko 2,4 kilometra dolg odsek prometu predali še pred začetkom turistične sezone.

Maja in junija je za zaplet poskrbel Lado Eržen, lastnik hiše in zemljišča pod viaduktom, ki je po pravni poti dosegel, da je dobil status stranke v postopku pri izdaji gradbenega dovoljenja. Dela so se ustavila, ministrstvo za okolje in prostor pa je izdalo odločno o obnovi postopka za izdajo gradbenega dovoljenja za rekonstrukcijo objektov na omenjenem odseku.

Sredi junija je Upravo sodišče odpravilo odločbo ministrstva za okolje in prostor o obnovi postopka za izdajo gradbenega dovoljenja za rekonstrukcijo viaduktov Peračica, Ljubno in Lešnica ter predora Ljubno. Zato se je gradnja kljub krajši ustavitvi nadaljevala.