Novice.Dnevnik.si Novice/Slovenija

Karl Erjavec glede obtožnega predloga: Najel bom najboljše odvetnike, morda tudi Senico

Ljubljana - Če bo zaradi obtožnega predloga prišlo do predloga ministru za okolje za razrešitev, bodo v DeSUS razmislili o njihovem položaju znotraj koalicije, je napovedal predsednik DeSUS Karl Erjavec. Kot je dejal, ima polno podporo izvršnega odbora stranke, zato bi takšna situacija po njegovem pomenila nevarnost hujše politične in koalicijske krize.

Karl Erjavec (Foto: Jaka Adamič)

Oglas
 

Erjavec je danes pozval ministra za pravosodje Aleša Zalarja in generalno državno tožilko Barbaro Brezigar, naj opravita nadzor in ugotovita, kako je mogoče, da po enem tednu, odkar se je o tem začelo pisati v medijih, še vedno ni prejel obtožnega predloga. Predsednik DeSUS ni izključil niti možnosti, da gre za "novinarsko raco".

Dejstvo, da še ni prejel obtožnega predloga, je za Erjavca nenavadno. V pravni državi je po njegovih besedah lahko s tem kršena temeljna človekova pravica, saj ne more izvedeti, česa je obdolžen. Sicer pa gre pri obtožnem predlogu po njegovih besedah za skrajšani postopek, ki je uporabljen za "minorna kazniva dejanja, ki se praviloma končajo z obsodbo, kot je neka denarna kazen, globa".

Čudno se mu zdi, da preiskovalna skupina v vsem tem času ni odkrila korupcije, zato se sprašuje, če morda tudi v tem primeru ne gre za elemente nevestnega dela v službi. Erjavec tudi meni, da to, ali lahko minister opravlja svoje delo, če je proti njemu vložen obtožni predlog, ni pravno, ampak politično vprašanje.

"Prepričan sem, da nedolžnosti, tudi če bo vložen takšen obtožni predlog, ne bo težko dokazati, ker vem, da sem delal vestno in v skladu s predpisi," je poudaril Erjavec. Zadeva je po njegovem mnenju politično nastavljena, da se "eliminira predsednika stranke DeSUS", saj ta stranka očitno postaja moteča za ostale politične stranke.

Po njegovem se je treba zavedati, da čakajo prihodnje leto vlado težke naloge, od pokojninske do zdravstvene reforme. Stališča DeSUS so znana in "mogoče želijo nekateri ta obračun opraviti, preden pride do razprav glede pokojninske in zdravstvene reforme".

Obtožni predlog po njegovih besedah ni zrasel na znanju tožilcev. "Mislim, da gre za različna politična ozadja," je dejal Erjavec in izrazil upanje, da obtožni predlog "ni zrasel znotraj koalicije". Kljub temu pa je možnost, da bi nastal znotraj koalicije, Erjavec ocenil celo kot zelo realno.

Če pa se to dogaja, je to po njegovem slabo za pravno državo. "Vsakogar, ki je moteč v tej državi, lahko na podlagi takšnega obtožnega predloga diskreditiraš in kasneje eliminiraš," je opozoril.

Napovedal je, da bo šel "do konca. Najel bom najboljše odvetnike, morda tudi Senico. Bo zelo zanimivo". Če bo obsojen, se zadeva ne bo končala v Sloveniji, pravi Erjavec.

Pri tem je poudaril, da ne obtožuje LDS, da pa se znotraj koalicije dogajajo "sila nenavadne stvari". Po njegovem je na primer čudno to, da razpravo o tem zahtevajo v koaliciji, namesto da bi ga podprli. Na drugi strani pa ga brani vodja opozicije Janez Janša.

Erjavec je še povedal, da sta se s predsednikom vlade Borutom Pahorjem v zvezi z obtožnim predlogom dogovorila, da ga bo s tem seznanil, ko bo obtožni predlog prejel. Če pa bo Pahor predlagal njegovo razrešitev, bo razprava o tem šla v državni zbor. "Jaz ne bom odstopil, ker smatram, da sem pošteno opravljal svoje delo," je poudaril okoljski minister.

Ob tem je zavrnil navedbe predsednika protikorupcijske komisije Draga Kosa, da naj bi se kot minister za obrambo pogovarjal z Jožetom Zagožnom. Kot pravi, Zagožna, ko je bil obrambni minister, ni nikoli srečal.

Stališče Erjavca je v imenu vseh petih poslancev podprl tudi vodja poslanske skupine DeSUS Joško Godec.

V skupini državnih tožilcev za pregon organiziranega kriminala poudarjajo, da javnosti niso informirali o vložitvi obtožnega predloga v tej zadevi. "Skupina je zgolj odgovorila na novinarska vprašanja, potem ko so novinarji povedali, da vedo za obtožni predlog, in je zato skupina zgolj potrdila, da je obtožni predlog zoper dve osebi vložila," navajajo.

V skupini poudarjajo, da niso navajali nobenih imen oseb, zoper katere je obtožni predlog vložen. Podatke o morebitnem odtekanju informacij bi bilo po njihovem treba poiskati kje drugje, ne na tožilstvu. Državni tožilci tudi sicer v tej ali kateri koli drugi zadevi v predkazenskem postopku vsebinsko ne informirajo javnosti, ker ravnajo v interesu postopka, zasebnosti in morebitne tajnosti, so zapisali.

Sicer pa tožilstvo o vložitvi obtožnih aktov po njihovih navedbah ne obvešča oseb, zoper katere vloži obtožni akt. "Pristojno sodišče po vložitvi obtožnega akta ravna v skladu z določili zakona o kazenskem postopku, odvisno od tega, ali je vložena obtožnica ali obtožni predlog" so za STA pojasnili v skupini.

Kot pojasnjujejo, sodišče ob vložitvi obtožnega predloga v skladu z zakonom o kazenskem postopku najprej preizkusi, ali je sodišče pristojno in ali so dani pogoji, da se obtožni predlog obravnava. V primeru, da je obtožni predlog "sposoben" za obravnavo, sodišče odredi vročitev obtožnega akta obdolžencu, so zapisali.

Tudi na ministrstvu za pravosodje so v zvezi z Erjavčevim pozivom Zalarju pojasnili, da v skladu z zakonom o kazenskem postopku pristojno sodišče vroči obtožni predlog obdolžencu šele skupaj z vabilom na glavno obravnavo.

Dodaj v: Digg del.icio.us Technorati Reddit

Prijavite napako v članku »

Komentarji
  1. dvevko sreda, 23.12.2009 ob 14:47

    Erjavčev Korl ni po ŽUPI priplaval,in tudi ni od VČERAJ.Bo zakuhal tako VROČO godljo,da jo VLADA ne bo mogla prebaviti. A??Ti boš Korlna iz Naklega takole na suho ,to pa že ne.Naklanci se ne damo kar tako.
    KORL drži se ,Te mamo RADI.JA.

  2. balrog sreda, 23.12.2009 ob 14:49

    Mu zmanjka poslancev, Ehjavcu namrec :))

    1. grom&blisk sreda, 23.12.2009 ob 16:30

      Citat:
      Mu zmanjka poslancev, Ehjavcu namrec :))

      Se bojim, da ima nekdo zopet vročični napad, z mnogo potu? Kaj praviš. Imajo one ali ga nimajo. kar so pokazali, bo še veselo. karli se pa hihita. kdo se bo zadnji smejal? saj se bodo še pobili med sabo, Nekaj znanega. Bomo v naslednji kolumni kaj obdelali?

  3. pepe sreda, 23.12.2009 ob 15:21

    Tudi ta striček se je nalezel virusa JJ, če ne gre z postavljanjem svojih kadrov na visoka mesta pa z grožnjami.
    Bo zanimivo, če bodo poslušali rjavčka poslanci ali posranci.

    1. safir sreda, 23.12.2009 ob 15:34

      Oh, kako sem si oddahnil, končno je nekdo omenil "JJ".

  4. SNVZ sreda, 23.12.2009 ob 16:01

    Tale pepe, je pa nekam čudno usmerjen, kot vidimo, vidi v koalicijskih pogajanjih in razdelitvi resorjev postavljanje kadrov, le če je v igri Erjavec in Desus, drugi tega sploh ne počno, če sledimo pepetu.

    Ampak tako je to, če je človek doma na Studencu, glavna lektira pa so mu Zvitorepci.

  5. Barbara P. sreda, 23.12.2009 ob 16:34

    Zakaj pa najemanje najboljsih odvetnikov? Saj so Modre ocke sami pravnik, in to tako dober, da mimogrede brez tresocie roke podpisuje pogodbe za cetrt milijarde evrov!

  6. ddusan58 sreda, 23.12.2009 ob 17:16

    ja,kje hudiča pa bo dobil denar za odvetnike,siromak (jebeš -patrio !!)

  7. petdan sreda, 23.12.2009 ob 17:49

    Sedaj je kameleon Karl povsem jasno povedal: DESUS je kratica za Karl Erjavec One man party!

  8. pudlcek sreda, 23.12.2009 ob 17:55

    Pri Karlu je treba paziti. Za svojo rit in dobrobit bo ze poskrbel. V primeru izstopa Desusa bi morda morali imeti predcasne volitve (ali pa manjsinsko vlado). Morda je ponoven prevzem oblasti edino kar lahko resi akterje te afere?
    Trenutno ima koalicija tudi brez Desusa (ce dobi dva poslanca ki sta odstopila) 45 glasov. Torej so kratki za enega. Opozicija (ce se ji pridruzi Desus in bi nekako v vlado spravila SNS) pa bi imela 43 glasov. Zna biti se zanimivo :)

  9. alfa sreda, 23.12.2009 ob 18:08

    Če bo najel Senico bo to dokaz da je dobil Patriine pare. Mogoče pa črka J v resnici K.

  10. TAKLE MAMO sreda, 23.12.2009 ob 19:15

    Še enkrat:
    No pa pojdimo od začetka. Ena opcija se dogovori, da bomo kupili en avto in druga opcija vidi v izbiri možnost da zajebe prvo opcijo in še nekaj zasluži. Prva opcija paktira z Vektor Viator, a druga z Patrio. Posli stečejo veliko prej kot se dejansko podpiše pogodba. Ali je kdo dobil podkupnino ni pomembno. Prva opcija, ki je sigurna, da že ima posel se obnaša sproščeno, ker že imajo posel. Po izbiri, se v prvi opciji zbudijo in v kartkem času naredijo strategijo, kako bodo "zrušili" Patrio. Korel je naivec v tej zgodbi. Nekdo, ga prepriča, da ukaže vojski, da spremeni zahteve. Vojska spremeni zahteve in smo tukaj kjer smo. Častniki so p***e.
    Tako to gre.
    Druga opcija sigurna oziroma, da bo sigurna vključi lobiste in "znane" obraze: Gutman, Pograjc, Zagožen, Bavčar, Krković, Črnkovič. Še vedno ni pomembno , ali je kdo dobil podkupnino. Posel dobi rotis, ki je v lastnini Črnkoviča, ki je bil šef Pograjca. Obema sta bila šefa Janša in Zagožen. Še vedno ni pomembno ali je kdo dobil podkupnino.
    Tako to gre.
    Kos nekaj ščveka, ker pripada prvi opciji, tako kot . . Vsi, ki so sodelovali v dotedanjih poslih s Sistemsko tehniko se vključijo v "oslobodilno fronto". V to fronto se vključijo tudi tujci, ki ne govorijo nemško ali ugrofinsko. Napadi so močni in usmerjeni. Cilj je, da se dobi posel, kar je nemogoče. Obupne poteze ene in druge strani. Še vedno ni pomembno kdo je dobil podkupnino.
    Tako to gre.
    Če bi izbrali Sistemsko tehniko bi vse bilo ok. Tudi ta varianta bi bila podkrepljena z denarjem, ampak če mi krademo je to provizja, če pa kradejo drugi je to podkupnina.
    Tako to gre.
    Sploh pa ni pomembno, kdo je dobil podkupnino.
    Tako to gre.
    Problem je, da so aparatčiki, vojaki, častniki in ne vem kdo sodelovali oziroma vedno sodelujejo pri takih pokvarjenih zadevah in ne naredijo nič. Problem je,da smo ustvarili tako državo v kateri opcije o izbiri bojnega vozila za vojsko razdelijo državo zaradi svojega interese. Problem je v tem, da vsi udeleženci tega dvoboja sedijo na istih mestih in nam govorijo kaj je prav. Problem je, da bodo še dolgo sedeli na vrhu države. Problem je, da posamezniki za sodelovanje dobijo višji položaj z katerega lahko vplivajo napotek preiskave.
    Tako to gre.
    To je problem in ne kdo je dobil denar. Problem je, da ne morem razčistti zadevo hitro in učinkovito.
    Tako to gre.
    Paše vedno ni pomembno kdo je dobil denar.

    Mene ne znaima koliko ain ali sploh je Janez dobil denar, me ne zanima ali je Zagožen dobil denar in ali sta Jure in Ridel dobili denar, Mene zanima, kako je možno, da nekdo izven sistema vpliva na odločitev v sistemu. kako je lahko nekdo od zunaj vplival na : Pograjca, Furlana, Štainer, Krkoviča, Gutmana v prvi opciji in kako so tisti od zunaj vplivali na LIpiča, Zupana, Pavčka in druge, da so vstopili v "front" proti drugim. akoko je možno, da zunanji sodelavci vplivajo na vojake in uradnike. No to je elementarna definicija korupcije in tukaj Kos ima prav
    Tako to gre.
    Vse ostalo so samo varijacije, ki niso pomembne za bistvo zadeve, so pa odlične za komentarje.
    Tako to gre.

  11. grmada sreda, 23.12.2009 ob 21:15

    ha ha ha

    Tistega poštenega Senico, ki si je sposojal denar pri Rdečem križu?
    Karl,i beži od njega Nazadnje boš ugotovil, da ti je to zakuhala Kresalka.

  12. zmali četrtek, 24.12.2009 ob 11:03

    Korl prav imaš. Za teboj ne stojijo koalicijski partnerji,zato moraš svojo zadnjico čuvat ravno od njih! Vsakemu je jasno,da je ta perverzija v obliki obtožnega predloga skuhana pri tvojih partnerjih. Tožilstvo pa je samo druga roka,ki naj bi na osnovi zakona in v imenu poštenja in posledično tvoje etike, tebe Korl , zbrisali iz političnega odra ! Prebrisano,perverzno in pokvarjeno ! Take perverzije je zmožen aparatiček v podobi Cvikla ali Golobiča in nekaterih užaljencev znotraj LDS.
    Še večja pa je umazanost,da o obtožnem predlogu vsi govorijo,samo obtoženi nima pojma za kaj ga bremenijo! Niti se ne more do obtožbe opredeliti! Bravo pravna država! To vse bolj spominja na linč! Krivda pa tako ali tako ni pomembna! Še manj pa je pomembna korupcija,ki se je okoli tega posla dogajala! IN kar je najbolj pomembno, nihče ne ve kdo je informacijo o obtožnici posredoval novinarjem ! Za tebe Korl je sodišče nepomembno, saj te "kvalificirana" javnost že sodi ! Ko te bodo na "pošten " način likvidirali se bodo nekateri v vladi močno ojačali in naprej peljali pogubno politiko za Slovenijo.Take sodbe so poznane iz obdobja 80 let. Polit-menagerska banda pa se smeji,saj jih ljudje zaradi tvoje "popularnosti" pozabljajo in spet lahko ribarijo v kalnem. Res je čas za temeljite spremembe !

  13. andrejyyy četrtek, 24.12.2009 ob 12:37

    Dokler nam bodo krojili pogoje življenja takšni kvazi strokovnjaki in populistični politiki tipa Erjavec, ki je by the way strokovnjak za čisto vse..se nam še naprej slabo piše..katastrofa!

  14. czpnn sobota, 02.01.2010 ob 20:22

    Če pogledate Erjavcu v olči boste videli oči izverziranega goljufa

  15. xxsonja sreda, 06.01.2010 ob 17:18

    Bogi Karli, a misliš da ti bo bivša stranka branla rit, se motiš , je Katarinca šefica in res boš mogoče na koncu ugotovil, da so ti bivši strankarski prjatli pomagal do obelodanjanja aferic

Dodaj komentar

Za komentiranje morate biti prijavljeni.

Zadnje objavljeno
Najbolj brano
Najbolj gledano
Najbolj komentirano
Vaši prispevki
Foto.Dnevnik.si

Dnevnik.si