Vladni falcon že od 16. oktobra stoji na brniškem letališču. Tudi danes, ko predsednik republike leti v Sarajevo – z najetim letalom. (Foto: Luka Cjuha/dokumentacija Dnevnika)
- Oglas
Prav danes predsednik republike leti v Sarajevo z letalom, najetim pri podjetju Lynxair. Medtem bo državni falcon neuporabljen stal na ljubljanskem letališču. Z zasebnimi letali sta Türk in Pahor v tem mesecu letela še v Rim, Stockholm, Berlin in Moskvo. Zasebna letala naj bi bila najeta še za poti nekaterih ministrov, vendar nam teh podatkov včeraj še ni uspelo dobiti.
V kabinetu predsednika republike in predsednika vlade včeraj nismo dobili uradnih pojasnil, zakaj še vedno najemajo letala, namesto da bi v času, ko je na voljo falcon, leteli z njim. Neuradno naj bi bil strošek poleta s falconom, čeprav je v lasti države, višji od cene najema letala pri Lynxairu. Po naših podatkih takšen izračun ni nujno korekten, saj vodi država stroške netransparentno, in sicer tako, da za isti polet razdeli stroške na več državnih organov - urad predsednika vlade, zunanje ministrstvo, policijo... Urad predsednika Türka je denimo objavil, da je imel z najemom letala za Strasbourg 4094,08 evra stroškov, preostale stroške pa so razdelili med ministrstvo za zunanje zadeve, protokol in urad za varnost in zaščito. Skupni strošek najema letala, ki ga je imela država, tako ni transparenten. Po drugi strani naj bi nekomercialna ura poleta s falconom 2000EX stala od 3000 do 3500 evrov. Poleg tega je treba upoštevati, da tudi vsak dan stanja neizkoriščenega falcona v hangarju na Brniku državo nekaj stane.
O usodi falcona bi morala na včerajšnji seji odločati vlada. Poročali smo že, da je poleti vlada objavila razpis, s katerim je iskala interesente za oddajo letala. Prijavili so se trije ponudniki: Adria Airways, Gio Poslovna aviacija in Lynx Air. Tadej Tufek, direktor Adrie, nam je včeraj povedal, da so si letalo oktobra ogledali, vendar jim od takrat država ni poslala nobenega obvestila. Državni sekretar Uroš Krek nam je povedal, da vlada točke s falconom včeraj ni imela na dnevnem redu, ker še dopolnjujejo najustreznejše rešitve. Neuradni podatki pravijo, da je ena od resnih možnosti še vedno ta, da Republika Slovenija obdrži falcona v svoji letalski floti, pri čemer bi z njim upravljala nekakšna letalska služba za protokolarne prevoze znotraj obrambnega ministrstva.
Tadej Tufek medtem pojasnjuje, da je njegovo podjetje še vedno pripravljeno prevzeti falcona v svojo floto tudi na način, da z njim država dokapitalizira Adrio Airways. Po naših podatkih ta rešitev nima resnih možnosti za uspeh.
Dnevnik.si

















































fajerfoks petek, 20.11.2009 ob 01:07
neuporaba falcona je itak že od samega začetka pesek v oči. ker s tem "privarčujemo".
a dej, no.
drnovšek ga je kupil, ker se mu je zdelo fino. ja, gotovo je preveč razkošno in nespameten nakup.
ampak zdej, če ga že imajo, naj ga pa še uporabljajo.
saj je razumljivo, da ni vedno komercialnih poletov ob pravi uri na pravo destinacijo! ampak ne, ker se za vsak evro (resničen ali namišljen) pri nas kdo oglasi, je letalo seveda zelo primerna luksuzna tarča za zlivat svoj žolč.
svoje letalo z napisom REPUBLIKA SLOVENIJA mogoče le ni tako slaba stvar. mogoče bi se obrestovalo kako drugače, na primer z rahlo višjo samozavestjo naših politikov? priznajmo si, v bmwju in armaniju je lažje prit samozavesten na sestanek kot z avtobusom v kavbojkah. napuh je pač dandanes sestavni del biznisa.
NigelM petek, 20.11.2009 ob 07:24
Točno tako!
Dokaj nepotreben, predvsem pa mnogo predrag oz. prerazkošen nakup (sploh originalno naročilo) in kar je najhuje, kupljen je iz obrambnega proračuna.
Ampak to letalo dela v hangarju ali v zraku, torej naj ga uporabljajo.
bojkapika petek, 20.11.2009 ob 02:44
to je skoraj nekaj takega da svojo ženo ne seksaš ker druge seksaš da bi svojo ohranil.
avtistka petek, 20.11.2009 ob 06:53
Napačno razumeš pomen seksa: ženo ohrani (v dobri formi) seks in ne abstinenca!
alfa petek, 20.11.2009 ob 07:11
Ekspertizo, ki je dala take rezultate je gotovo napisal Lahovnik. Ta je že prej slovel, da je za določeno koločino $ naredil ekspertizo kakršno si želel.
saratoga1 petek, 20.11.2009 ob 07:14
Tale "seks", ki se ga gredo naši na vrhu državnega aparata na račun davkoplačevalcev je res sprevržen in že meji na razmere v najbolj pokvarjenem bordelu.
Štala je pa tako popolna že brez tega in počilo bo ...
notranji sovražnik petek, 20.11.2009 ob 07:38
letalo želijo očitno obdržati. ampak zdaj kuhajo mineštro na način, da bo sprejemljiva za javnost. verjetno bodo rekli, da je letalo sicer namenjeno za prevoz ranjencev, ampak ker trenutno ranjencev pač hvala bogu ni, bodo z njim začasno prevažali državne funkcionarje...
vidim petek, 20.11.2009 ob 10:53
...mogoče se boš spomnil ko je Janša predsedoval EU je v nekem trenutku izrekel misel, da bi potrebovali tisto letalo, pa to ni bilo mogoče ker je bilo v najemu. Imam občutek, da sta obe strani v krču in ni mogoče brez nagajanja priti do najboljše rešitve. Ki je po moje, naj letalo uporablja republika Slovenije za svoje potrebe.
GROF THURN petek, 20.11.2009 ob 07:56
Metanje denarja skozi okno gledamo že eno leto. Za nazaj pa dobimo kamelčke in krtačo za kopačke pucat.
MATERJALIST petek, 20.11.2009 ob 08:23
Ravno prav, da bo imel gospod grof kaj delat in trezno mislit koliko je star falkon in kdo je metal denar v zrak pred enim letom.
Škoda,da ni več plemenitih in grofov,bi jih lahko izvažali(unikat geniji)!!
Letalec petek, 20.11.2009 ob 08:38
Tehniko narodu. Celo avtor zgornjega prispevka se počasi umirja, kot zastavonoša napadalcev odločitve za nakup je nekoč pri konkurenčni hiši podpisoval popolnoma drugačne članke. Če smem uporabit ponarodelo: . . . se je skrivala na otoku, sredi oceana s sladoledom v roki in vsa nasmejana. . .
Dell petek, 20.11.2009 ob 08:53
Z velikimi črkami napišimo nanj SLOVENIJA ENA in ga dajmo v uporabo Turku. Na razkošje in razsipnost, kot jo je navajen sedaj bomo do konca njegovega mandata prihranili za pravo transportno letalo.
Janez99 petek, 20.11.2009 ob 08:55
Falcon je bil dan v najem neskrbnemu uporabniku za 125K$ mesečno(Mramor). Torej dnevno 4166$. Toliko vsaj minimalno stane v hangarju, pa še hangar je treba plačat. Tisti piloti, ki so ga pripeljali tudi nekaj stanejo.
Ja, g.Cvikl bo moral še premisliti komu ga bo dal predno gre nekam....
hermes petek, 20.11.2009 ob 08:57
Tako kot je avto za vozit je tudi falcon za letat. Od kdaj se vam je pa avto isplačal, če se niste vozili z njim. Dejte si vsi introspekcijo bebavih slovenčkovih možganov naredit.
madonax petek, 20.11.2009 ob 09:11
Turek in Ppahor tekmujeta v zapraljanju dnarja. Več kteri zaprav, večje so njegove politične točke. Ne morem si predstavljat, kaj bo z nami čez tri leta, Slovenijo bodo zapufali v nulo.
atilij petek, 20.11.2009 ob 09:12
Se ne čudim, da ima država rekorden primanjkljaj, če ta gospoda veselo zapravalja - pa saj ni samo falcon, nova celostna grafična podoba ipd.... hura, za molzne krave - davkoplačevalce...
Tomaz100 petek, 20.11.2009 ob 09:15
:)
kako lepo je pogledati dol na Blatni dol in opazovati bebave blatnodolske vladne veseljake.
Blatnodolci pa so fenemon v fuzbalu in potrpezljivosti.
medtem ko je uradna brezposelnost ze 100.000, neuradna (ljudje na cakanju, stecajni postopki itd) pa se 30.000 visja, blatnodolski delavci trpezno in pokoncno prenasajo vse idiotizme vladnih veseljakov.
Vsa cast.
BLATNODOLSKEMU POTRPEZLJIVEMU DELAVCU JE POTREBNO POSTAVITI SPOMENIK :)
On je fenomen v svetu.
OSTROVID petek, 20.11.2009 ob 09:55
Ali se spominjate kaj je dr F. Tudžman odgovoril leta 1993, ko je kupil dve, za tiste čase, pregrešno dragi letali "GULFSTREAM"?
Takolenekako je rekel.: "Mi smo moderna država, ki nastopa v svetu. Ni dostojno, da se predstavniki take države vozijo po svetu z neuglednimi letali. Zato nam tako letalo pripada." In ljudstvo in opozicoja so utihnili. Vedeti pa je treba, da je bilo to v času najhujše vojne na Hrvaškem, ko so tisoči bežali na vse strani in tolkli nepopisno bedo, ko so miljone mark nosili v aktovkah na VOMO v Ljubljano, za nakup orožja. Tragikomično ali ne?
Skoraj tako trgikomično, kot naš Sokol. Opozicija, Janša in oprode, so ob nakupu streljali iz vseh topov, če me spomin ne vara so celo zahtevali, kot ponavadi za vsako neumnost za katero niso sposobni prevzeti odgovornosti na svoje hrbte, referendum. Pa interpelacijo. Pa ne vem kaj še.
Pozicija se je podelala in oddala Sokola v najem, kjer so ga očitno dobro izkoristili in po izteku pogodbe vrnili zdelanega, kot vojnega veterana. Janša, ki pa je medtem vladal, pa je ostal praznih rok, s cmokom v grlu, ko je plačevač kredit za Sokola in drage prevoze za še dražjega letečega zunanjega ministra, od Wshingtona do Alma Ate. In to sranje je podedovala ta vlada, ki tudi nima jajc, da bi letalo zakurblala in uporabljala, ker bi opozicija zopet tulila.
Never ending story.
trzinka petek, 20.11.2009 ob 10:22
Najprej je Drnovškov dream tema z Bandljem na čelu želel kupiti trimotornega falcona, s katerim bi lahko leteli tudi direktno v Ameriko (ker oni kao imajo dosti nujnih opravkov v Ameriki). In tisti falcon je bil skoraj enkrat dražji od tega, ki so ga potem tudi kupili. Tako da je tedanja opozicija z Janšo na čelu dosegla vsaj to, da davkoplačevalci nismo plačali Drniju trimotornega letala za 50 mil EUR. Ko so to letalo enkrat kupili, pa ga bili morali pustiti v državi - ne pa da so ga dali v najem (brez možnosti razdrtja pogodbe) za pet let, in to za vsoto, ki je komaj pokrivala obresti kredita, ki so ga najeli za nakup letala. Takšno "gospodarno" je sprejela nekdanja Drnovškova, LDSovska vlada. Janša s falconom ni imel nič!
antianarhist petek, 20.11.2009 ob 10:50
"" In to sranje je podedovala ta vlada, ki tudi nima jajc, da bi letalo zakurblala in uporabljala, ker bi opozicija zopet tulila.
""
kdo ma zdej komando v državi ? pozicija ali opozicija ?
alfa petek, 20.11.2009 ob 10:17
Saj smo že rekli. Za vse kar gre narobe v tej državi je JJ. Hvala bodi Bogu, da ga imamo. Prej so nam nagajali zunanji in notranji sovražniki zdaj jih očitno dobro nadomešča JJ. Komunajzarske glave so še v kameni dobi.
Wagnerr petek, 20.11.2009 ob 10:30
Spet potvarjaš in znova se sprenevedaš. Za vse v tej državi so krivi "komunajzerji" in čisto narmalno je, da je kmetavzar jj zraven, pa Rupel, pa Peterle... in kengeruji !
alfa petek, 20.11.2009 ob 10:36
Za tebe Wagnerr je še največji kmetavzar fin gospod.
Wagnerr petek, 20.11.2009 ob 10:48
Večina kmetavzarjev je bila komunajzerska tovarišija, ko je bilo potrebno, zdaj pa so fini in pobožni gospodje, ki bi najraje iztrgali tisti list osebne zgodovine. Bili pa smo tudi gospe in gospodje, ki smo bili komunajzerji in smo ostali gospe in gospodje in tudi esdejevci, no, levičarji, če že hočeš. V mojem okolju (so) smo se kar lepo naslavljali z gospod ali gospa, samo v zradnih odnosih smo uporabljali tovariš. Podobno je bilo tudi v drugih in drugačnih okoljih - gospod župnik so bili vedno gospod župnik, nikoli tovariš župnik. In kmetavzar jj ne bo nikoli gospod, bil je in ostal bo kmetavzar - v vseh ozirh in pomenih te besede, po rodu in obnašanju.
Dell petek, 20.11.2009 ob 11:39
Le pravi gospod lahko podstane komunajzer. Komunajzer ob transformaciji preide od gospoda do gospoda. Če nisi bil komunjzer ali si se komunjaram med komunjzerskim obdobjem zameril pa se lahko transformiraš le iz gospoda v kmetavzerja.
Pač logika opranoglavih komunajzerskih tepcev.
Wagnerr petek, 20.11.2009 ob 12:23
Ne vem sicer, kaj si hotel povedat, sliši se pa sila kunštno, gotovo imaš prav (mimogrede, tudi samoupravnega socializma nisem čito dobro razumel, je bilo preveč kunštno za slišat in razumet) !
vl petek, 20.11.2009 ob 11:02
Zanimivo,pa še res je kar je zgoraj napisano,volk dlako menja značaj pa ostane
Tomaz100 petek, 20.11.2009 ob 11:17
wagner,
:"Bili pa smo tudi gospe in gospodje, ki smo bili komunajzerji in smo ostali gospe in gospodje in tudi esdejevci,".
:))
wagner,
se nisi dojel, da komunajzerji ne boste nikoli gospodje :))
ste cisto navadni kmetavzarji in psihopati z nojevskim sindromom.
Wagnerr petek, 20.11.2009 ob 11:28
Ne, nisem ! Ugotavljam in opažam pa, da vse več kmetavzarjev hoče postati gospoda ! ! !
Tisti, ki ima, mu ne moreš vzeti. Tisti, ki si svoji, ne bo nikoli imel !
Dell petek, 20.11.2009 ob 11:41
Če so komunajzerji gospodje, me res zanima, katera opravilno sposobna persona bi danes želela postati komunjzer?
vidim petek, 20.11.2009 ob 11:51
jaz takoj sam da bi bil čimbolj stran od janše
grom&blisk petek, 20.11.2009 ob 12:19
Kako si pokvarjen. Svoje nekdanje tovariše zmerjaš s kmetavzarji. kam smo prišli. Saj se boste med sabo še pobili, zmerjate se že. kakšna beda!
Wagnerr petek, 20.11.2009 ob 12:26
Si zamešal besedi pokvarjen in ponosen ? To ni enako, še manj isto. Mi ponosni smo ostali isti, tisti drugi... pa kaj čmo o njih.
trzinka petek, 20.11.2009 ob 11:35
Waggner - saj to je problem vas, komunajzarjev-gospodov. Polna usta so vas komunajzarskih floskul, sami pa bi radi živeli kot gospoda. Govorite eno, delate drugo. Šimfate Ameriko in pokleknete pred njo, ko vam pred nos pomoli "arbitražni sporazum". Govorite o socialnih pravicah delavcev in jim pred nosom privatizirate tovarne. Govorite o zategovanju pasov in si razdeljujete državne posle.
Wagnerr petek, 20.11.2009 ob 12:19
Če sem precej grob in še bolj nesramen - fuck, blasfemično - saj smo to '91 hoteli, mar ne ? Mar ste mislili, da bomo v samostojni Sloveniji ne vem kakšno socialo in pravičnost zganjali ! ? Dajte no mir, vsi oni so vedeli, kaj hočejo in želijo. mar mislite, da je vaš kmetavzar jj mislil na vas ali mene ? Mislite si ! Hoteli so spremembe, spremebe v kapitalizem, ki pa se ve, kaj nosi s seboj. Pa mi povejte, katera država vam bi bila vzor ? In ravno to, ki jo boste napisala, so nam jo še največkrat ponujali za primer. In, če sem še celo zelo zloben, v komunajzerskih časih smo vedeli od kod bo "priletelo" in smo se temu več ali manj uspešno izmikali in se tiste peščiice izogibali, je danes teko, da ne veš od kod in kako bo počilo. kapitalističen duh veje skozi veje desnih in levih dreves. Onesnažujejo pa itak vsi. Desni nas skušajo poriniti v klero-fevdalistično-kapitalistični sistem, levica v neoliberalni kapitalizem. In, če že lahko/moram izbirati, mi je slednje zlo bolj po "godu" !
antianarhist petek, 20.11.2009 ob 12:38
Wagnerr petek, 20.11.2009 ob 12:19
**********************************************
izvirni greh vsaga zla, ki ga opisuješ je v komunizmu !
mafijska klika, ki je zrasla iz zveze komunistov nas je leta 91žejne peljala čez vodo .
ta klika vsa ta leta oblači in vedri v državi, preko raznoraznih monopolov in lobijev, v vseh sferah družbe, si je sprivatizirala državo, gospodarstvo, šolstvo, zdravstvo, ustvarila si je paradržavo, preko katere obvladuje državo. ta mafija nam krade in nas ugonablja vsa ta leta. in v tej mafiji ni levig, ne desnih, so samo mafijsci, ki nas stiskajo za vrat !
če se primerjamo z avstrijo, s katerp smo bili pred vojno v skupni državi, približno enakega standarda, vidimo kam nas je komunizem in posledice letega pripeljal, tako na gospodarske, kot vseh ostalih področjih. vidimo kje smo mi, kje so oni !
komunizem je največje zlo, ki je lahko doletelo naše kraje !
Wagnerr petek, 20.11.2009 ob 12:54
Če natančno bereš moje poste, boš videl, da se strinjam s teboj in podobnimi komentarji 75%. Razhajamo se samo v tem, da so bili eni ostali "tardeči", drugi pa so bili "prešaltali" na "črno", a skupno maslo imajo na glavi. Jaz osebno ne vidim katere bistvene razlike med kmetavzarjem jj, Grimsom in Pahorjem ali Ribičičem... Bavčarjem ali Šrotom, Kordežem ali Petanom, Kanglerjem ali Jankovičem, nekje istih let, okvirno desetlet razlike, vsi lepo s članskimi izkaznicami KPS, ko je bilo, ker je bilo, to potrebno... končali vsa svoja šolanja v SFRJ...
antianarhist petek, 20.11.2009 ob 13:01
Wagnerr petek, 20.11.2009 ob 12:54
**********************************************
Se popolnoma strinjam s tvojim mnenjem !
Da bi le vse več ljudi to spregledalo, čim preje, tem bolje za državo !
Wagnerr petek, 20.11.2009 ob 13:18
Se ne bo zgodilo tako kmalu, vse preveč ljudi ima koristi od tega. Morda generacija '91, ko bo na oblasti.
GROF THURN petek, 20.11.2009 ob 13:46
A so ta rdeči kdaj kaj drugega znali kot pa krasti in razmetavati denar. Nikoli.
Čistilci kopačk, hhaahaaaaaa, ki se radi vozijo na račun davkoplačevalcev v dragih avionih, a je domače preveč siromašno za njih.?? To da vlada nima krnarja že vemo da pa še pilota nimajo za " flugzojg", pa ni bilo znano.
GROF THURN petek, 20.11.2009 ob 13:48
Metanje denarja skozi okno gledamo že eno leto. Za nazaj pa dobimo kamelčke in krtačo za kopačke pucat.
alfa petek, 20.11.2009 ob 13:58
No lep komunist si bil ko ste se privatno naslavljali z gospodi, uradno pa s tovariši. Po mojem prepričanju v Sloveniji komunistov sploh ni bilo. Bili ste samo koritniki, ki ste se gnetli okoli korita in iz njega žrli kolikor ste mogli. Ljudje brez vrednot in morale. Dvoličneži. Danes si menda ponosen član SD. To zopet ni socialdemokratska stranka, kot bi lahko pomotoma sklepali ampak stranka za ohranjanje privilegijev. Še posebno je za to stranko značilen minister šminker Vlačič. Ta nam hoče na vsak način nabiti novo mikrovalovno ali satelitsko ali kakršnokoli že cestninjenje. Prijatelji bodo mastno zaslužili ljudstvo pa naj do nezavesti plačuje za vožnjo po že nekajkrat preplačanih AC.
GROF THURN petek, 20.11.2009 ob 14:08
Zelo dobra anamenza !!
Wagnerr petek, 20.11.2009 ob 14:11
Pri vama in driščini je očitna konvertitska amnezija !
GROF THURN petek, 20.11.2009 ob 14:23
Je jebi ga, komunisti kradejo in mečejo denar skozi okno, ter se smešijo po državi in svetu.. A ste tvoji na oblasti ali je kdo iz tajske mogoče.?!
Flukturr petek, 20.11.2009 ob 14:44
Sej niste normalni... 3/4 strani obkladanja z žaljivkami. Ni čudno da vlada tako mirno vlada ;) Vi pa slepo tolčete eno in isto, v nedogled...
Jao...