Novice.Dnevnik.si Novice/Slovenija

Komisija za preprečevanje korupcije je Mariniču dala pooblastila za uporabo vseh pravnih sredstev zoper Kosa

nova gorica - Komisija DZ po zakonu o preprečevanju korupcije je ob obstrukciji koalicije danes predsednika Branka Mariniča pooblastila, da izrabi vsa pravna sredstva, da jim Komisija za preprečevanje korupcije posreduje seznam vseh prijav korupcije, ki jih je prejela. Marinič razmišlja o kazenski ovadbi.

Branko Marinič (Foto: Bojan Velikonja)

Oglas
 

Po pred časom sprejetih spremembah bi morala namreč Komisija za preprečevanje korupcije, ki jo vodi Drago Kos, komisiji DZ posredovati podatke o vseh prijavah sumov kaznivih dejanj, ki jih je prejela, vendar tega po Mariničevih besedah do zdaj, kljub štirim pozivom, ni storila.

Člani komisije so zato Mariniča danes pooblastili, da uporabi vsa pravna sredstva za to, da bo Kosova komisija spoštovala poslovnik komisije DZ in omenjene obveznosti izpolnila. O tem, kakšni bodo njegovi ukrepi, Marinič danes še ni vedel povedati, razmišlja pa, je dejal, v smeri vložitve kazenske ovadbe zaradi nespoštovanja in zanemarjanja delovnih dolžnosti

Člani komisije so tudi sklenili, da bodo na naslednjo sejo komisije povabili vse člane Kosove komisije, da bi se skupaj dogovorili, kje so temeljni razlogi za oviranje nadzora s strani komisije DZ. Komisija je opravila tudi vpogled v premoženje funkcionarjev Kosove komisije, pri čemer je ugotovila, da podatki za enega funkcionarja manjkajo, zato je komisijo zaprosila za dodatna pojasnila.

Sejo so sicer še pred sprejemom dnevnega reda zapustili trije poslanci iz vrst koalicije. Kot je v ločeni izjavi za medije povedal Alojz Posedel (Zares) so se za obstrukcijo odločili zato, ker menijo, da so spremembe poslovnika, po katerih mora Kosova komisija mesečno podrobno poročati o vseh prijavah, ki jih je prejela, v nasprotju z zakonom o preprečevanju korupcije. Po njihovem takšna določba posega v operativno delo Kosove komisije, zato ne želijo "sodelovati na sejah komisije, dokler se sporni poslovnik ne spremeni".

Da bo prišlo do sprememb poslovnika pričakujeta tudi člana komisije Anton Kampuš (SD) in Franc Jurša (DeSUS). Po mnenju slednjega namreč ni smiselno, da se komisija ukvarja z vsakim primerom posebej.

Marinič je sicer danes tudi prvič javno povedal, da je za spremembe poslovnika komisije DZ glasovala tudi koalicija "iz vrst SD". Komentiral je tudi predlog za njegovo razrešitev, ki ga je na kolegij podala koalicija. Kot je povedal, je njegova razrešitev predvsem stvar poslanske skupine SDS, ki ji pripada. Sam sicer, kot je dejal, nikoli ni želel prevzeti vodenje omenjene komisije, pač pa jo je sprejel na željo poslanske skupine.

Po Kosovem mnenju Marinič ne razume bistva dela svoje komisije

Predsednik Komisije za preprečevanje korupcije Drago Kos ne nasprotuje nadzoru premoženjskega stanja funkcionarjev komisije s strani komisije DZ po zakonu o preprečevanju korupcije, zavrača pa očitke o oviranju dela. "Bojim se, da predsednik državnozborske komisije ne razume pomena in bistva dela svoje komisije," je Kos dejal za STA.

Z nadzorom premoženjskega stanja funkcionarjev komisije za preprečevanje korupcije ni težav, saj je bila komisija DZ za to tudi ustanovljena. Kar se tiče očitkov o oviranju dela pa je treba opozoriti, da je bila komisija DZ ustanovljena z jasnim namenom, da na točno določenih področjih nadzira naše delo, je ob robu 9. letne konference Evropskih partnerjev proti korupciji v Novi Gorici poudaril Kos.

"Komisija DZ s svojim poslovnikom ne more posegati preko zakona, kar je storila. Mi ne moremo in ne smemo tej komisiji posredovati podatkov, za posredovanje katerih bi nas lahko zadolžil le zakon. S tem bi kršili ravno zakon, ki nas je ustanovil," pojasnil Kos.

Po njegovih besedah predsednik komisije Branko Marinič (SDS) ne razume "pomena in bistva dela svoje komisije". "Državnozborska komisija ni bila ustanovljena zato, da preprečuje korupcijo v Sloveniji, ker za to že imamo komisijo, ki jo vodim sam, ampak je bila ustanovljena zato, da nas nadzira na točno določenih področjih," je še dodal.

Dodaj v: Digg del.icio.us Technorati Reddit

Prijavite napako v članku »

Komentarji
  1. pepe četrtek, 05.11.2009 ob 08:56

    Predsednik komisije in glasovalna večina člano parlamentarne komisije resnično dokazuje, da živijo na podeželju, sicer intelektualnem , Butalci pač.
    Poleg tega zastavili tako, da ono ko psiček lovi svoj rep proglasijo za to, da so se bika lotili pri rogovih.

    1. notranji sovražnik četrtek, 05.11.2009 ob 14:32

      in kaj si hotel povedati?

    2. dolski četrtek, 05.11.2009 ob 15:32

      Hotel ti je povedati da lopovi lovijo žandarje...

    3. notranji sovražnik četrtek, 05.11.2009 ob 17:47

      to je pa pri nas že od revolucije naprej tako. lopovi pač ostanejo lopovi, tudi če se lepo oblečejo in nališpajo z ukradenim denarjem...

    4. pepe četrtek, 05.11.2009 ob 18:39

      Citat:
      in kaj si hotel povedati?

      nič kaj takega, kar bi ti lahko doumel;
      vsaj brez obrazložitve in napotkov partijskega sekretarja ne

  2. rokodelec četrtek, 05.11.2009 ob 10:44

    Posranec Marinić je razširil dnevni red še na:
    - Ali so člani komisije sami opravljali izpite iz tujega jezika sami ali so imeli delegate?
    - Ali redno plačujejo komunalne storitve?

  3. vidim četrtek, 05.11.2009 ob 10:54

    uh...uf modeli SDSa....
    Kako gledajo zdaj na Mariniča njegovi sosedje?

    1. hieroglif četrtek, 05.11.2009 ob 11:23

      Citat:
      uh...uf modeli SDSa....
      Kako gledajo zdaj na Mariniča njegovi sosedje?

      Verjetno ga bodo ponovno volili.
      Butec ostane butec.

  4. Jethro četrtek, 05.11.2009 ob 11:05

    Jaz bi pa rad vpogled v premoženjsko stanje prvaka SDS, da vidimo kako ima lahko od 20 let politične kariere le eno stanovanje, en Volvo in 20.000€ na računu. Jelinčič ima enako dolg staž, mogoče malo daljšega, pa je nagrabil 3 milijone €, pa nikoli ni bil minister v vladi, kaj šele premier in imel za sabo predsedovanje EU! Larifari, bi rekli naši, iščejo pa vse načine, kako potopiti Protikorupcijsko komisijo, čemu le se vprašam? EU je z delom Kosa zadovoljna, SDS ne! Mafija živa, potem imamo razne Bezjake in Mariniče, lažnivce in pokvarjence, ki imajo od te sranke celo potuho, pa toliko so imeli za povedati o morali in etiki! Fuj in fej, sram vas je lahko SDSovci!

  5. vidim četrtek, 05.11.2009 ob 12:20

    Jelinčič je pokvarjenec, ki prodaja glasove stranke za svoj "žep". Vrti svoj umazan in nedostojen jezik brez straha, da jih bo kdaj dobil po kradljivih kremplih. lisjak ve, da je v Sloveniji vedno dovolj bebcev, ki mu nasede, da lahko v miru krade naprej.

  6. Barbara P. četrtek, 05.11.2009 ob 12:28

    Kako da Marinic ne razume bistva dela svoje komisije? A govorijo po nemsko?

    1. notranji sovražnik četrtek, 05.11.2009 ob 14:42

      morda pa tisti, ki mu to očitajo, ne vejo kaj govorijo, tudi če govorijo kleno butalščino...

  7. zmali četrtek, 05.11.2009 ob 13:32

    Pa naj vlada in vsi oblastniki skupaj še naprej razlagajo,da pri nas vlada vladavina prava. Pomladniki ,manjka še zelo malo,pa boste do konca zavozili Slovenijo. Zavozili ste jo že na področju gospodarstva, pa vam izgleda ni dovolj! Vi "demokratični"novodobniki vse izgleda,da vas bo treba na silo odstraniti,glede na to kako se oklepate svojih stolčkov!

  8. ateistek četrtek, 05.11.2009 ob 13:36

    Tipično! Pozornost javnosti pred svojo lastno svinjarijo je potrebno preusmeriti na drugega in tako svoj imidž iopraviti. To, da lastna svinjarija vseeno ostaja, ni več pomembno!

  9. Tito četrtek, 05.11.2009 ob 13:54

    Glede na to, da je gospod Marinič pred kratkim izjavil, da izvira iz podeželja (odgvor na vprašanje glede neplačevanja položnic za poslansko stanovanje) bi mu Državni zbor moral nameniti kakšno manj zahtevno delo. Bolj primerno kmečki pameti.
    Apsurdno kakšni poslanci vse vodijo to našo ˝kurjo˝ državo. Pa ni samo g.Marinič neprimeren poslanec; bi jih v parlamentu lahko našteli kar krepko čez polovico.

    1. perkins četrtek, 05.11.2009 ob 14:16

      Citat:
      Glede na to, da je gospod Marinič pred kratkim izjavil, da izvira iz podeželja (odgvor na vprašanje glede neplačevanja položnic za poslansko stanovanje) bi mu Državni zbor moral nameniti kakšno manj zahtevno delo. Bolj primerno kmečki pameti.Apsurdno kakšni poslanci vse vodijo to našo ˝kurjo˝ državo. Pa ni samo g.Marinič neprimeren poslanec; bi jih v parlamentu lahko našteli kar krepko čez polovico.

      ...pa saj ne premore zdrave kmečke pameti. Kot večina v parlamentu, še posebno zafrustrirančki.

    2. sagitarius četrtek, 05.11.2009 ob 15:48

      Citat:
      ...pa saj ne premore zdrave kmečke pameti. Kot večina v parlamentu, še posebno zafrustrirančki.

      Zdrava kmečka pamet veli, da se izogibaš parlamenta.

  10. notranji sovražnik četrtek, 05.11.2009 ob 13:55

    blatni dol postaja res pravi banana zumba cirkus. nadzroniki nad korupcijo se bojijo predstaviti svoje premoženjsko stanje. naši (koalicija) jih pa pri tem seveda podpirajo. ja seveda, nadzornikov se jasnoda ne sme nadzirati. saj oni so po definiciji nedolžni. zato pa so spoznani za utemeljeno osumljene korupcije samo njihovi, naši nikoli. kaj če bi to bedasto državo razpustili in zaprosili bruselj ali ozn ali magari marsovce, da nam določijo enega pametnega guvernerja, naš pijavke pa naj se sprocesira skladno s pravili pravne države... in potem sem se zbudil v butalostanu...

    1. perkins četrtek, 05.11.2009 ob 14:19

      Citat:
      blatni dol postaja res pravi banana zumba cirkus. nadzroniki nad korupcijo se bojijo predstaviti svoje premoženjsko stanje. naši (koalicija) jih pa pri tem seveda podpirajo. ja seveda, nadzornikov se jasnoda ne sme nadzirati. saj oni so po definiciji nedolžni. zato pa so spoznani za utemeljeno osumljene korupcije samo njihovi, naši nikoli. kaj če bi to bedasto državo razpustili in zaprosili bruselj ali ozn ali magari marsovce, da nam določijo enega pametnega guvernerja, naš pijavke pa naj se sprocesira skladno s pravili pravne države... in potem sem se zbudil v butalostanu...

      ...spet trosiš nebuloze in kot vedno zavajaš. Podatki o premoženju NISO popolni (beri ponovno) in manjkalo le za enega od članov Kosove komisije. ccccc, tudi tebi šepa aktivno branje?! Ali si le razlagaš malce po svoje oz. kakor tebi paše? Demokrat?! Bolj trobilo.

    2. perkins četrtek, 05.11.2009 ob 14:22

      ...se pa strinjam NS z zadnjim stavkom, vendar se obenem močno čudim tvojemu predlogu, ki je na las podoben predlogu ki sem ga sam navedel (sicer z malce ironije), pa si ga tako ljubko popljuval....manjka manjka kredibilnosti ne?! SAmo da se kritizira vse ki niso "naši", kar tako vstrajno uporabljaš.

    3. notranji sovražnik četrtek, 05.11.2009 ob 14:36

      perkins, sicer piši, kar hočeš, ampak pri najboljši volji ne vem o čem pleteničiš, da sem povzel nek tvoj predlog, ki sem ga pred tem popljuval?! me lahko spomniš, po možnosti s kakim linkom, ker je tvoja kredibilnost v mojih očeh žal nekje blizu nule...

    4. perkins četrtek, 05.11.2009 ob 14:58

      Citat:
      perkins, sicer piši, kar hočeš, ampak pri najboljši volji ne vem o čem pleteničiš, da sem povzel nek tvoj predlog, ki sem ga pred tem popljuval?! me lahko spomniš, po možnosti s kakim linkom, ker je tvoja kredibilnost v mojih očeh žal nekje blizu nule...

      ...oh bleferček.

    5. notranji sovražnik četrtek, 05.11.2009 ob 15:14

      Citat:
      ...oh bleferček.

      se mi je zdelo, da svoje laži ne boš z ničemer utemeljil. potem pa bi rad vsem vsem drugim oziroma njihovim solil pamet, kaki da so... walk the talk! pometi najprej pred svojim pragom. kdor govori eno, dela pa drugo, pač nima kredita (milo rečeno)...

  11. mrki četrtek, 05.11.2009 ob 13:56

    ja kaj se pa tako bojite če bo moral Kosek dostavit kake dokumente ? Če dečko dela pošteno se nima kaj bat - če pa so miškulance - potem je pa druga pesem in se nekaterim v Zaresu in še kje tresejo hlace - kajti zelo verjetno je da Kosek deluje na politični pogon!!

  12. mrki četrtek, 05.11.2009 ob 13:59

    Sicer se pa vsaka pesem enkrat neha , očitno je prišel čas da tudi Kosek preneha z enim repertuarjem pesmic! le kje je nadaljevanje pesmi od Mame Kresal ? vse tiho je bilo !

    1. perkins četrtek, 05.11.2009 ob 14:28

      ...no to tudi mene zanima. Komisije so same sebi namen, čeprav KOsova uživa spoštovanje v tujini, neki marinič pač niti v svoji vasi. Kaj bo ta preiskoval če še lastnega nabiralnika ne zna odpret. Naj ustanovijo še komisijo za odpiranje nabiralnikov in komisijo za preučevanje načina rokovanja poslancev iz vaškega okolja, z nabiralniki. Če pa ustanovijo še Komisijo za nadzor nad izobrazbo, bi bilo pa že malce ironično.

    2. notranji sovražnik četrtek, 05.11.2009 ob 14:45

      ha, ha, kosova komisija uživa spoštovanje v tujini: ta je pa res enkratna. v tujini kosa nihče ne pozna. če bi poznali njegovo biografijo, pa ne vem koliko bi ostalo od domnevnega spoštovanja...

    3. perkins četrtek, 05.11.2009 ob 15:00

      Citat:
      ha, ha, kosova komisija uživa spoštovanje v tujini: ta je pa res enkratna. v tujini kosa nihče ne pozna. če bi poznali njegovo biografijo, pa ne vem koliko bi ostalo od domnevnega spoštovanja...

      heh, normalno da ti gre na smeh, ko pa dejstva niso po meri tvojega mišljenja.

    4. dolhermitja četrtek, 05.11.2009 ob 15:57

      Citat:
      ha, ha, kosova komisija uživa spoštovanje v tujini: ta je pa res enkratna. v tujini kosa nihče ne pozna. če bi poznali njegovo biografijo, pa ne vem koliko bi ostalo od domnevnega spoštovanja...

      Kako da ga ne poznajo. Saj ste do nedavna vsi trdili, da je bil "veliki pok" voden iz Slovenije, in da so prav Kos, Cvikel in Praprotnik glavni akterji - poleg sive eminence iz Murgel seveda. Mora pa ta "četica" že uživati neko spoštovanje, če so jih neki Finci tako hitro ubogali, in skupaj zakuhali afero Patria. Z nekimi paradajzarskimi "pikzidmarji" se pa menda ja niso pečali.

    5. notranji sovražnik četrtek, 05.11.2009 ob 17:49

      bla bla...

    6. pravi igor četrtek, 05.11.2009 ob 19:23

      Jagač, spet demenca? Se spomniš, ko je tvoj malik hotel likvidirati Kosovo komisijo, pa mu je EU to preprečila, kljub uspešnemu Janšinemu vladanju Evropi! Zaključek, ki je popolnoma v nasprotju s tvojo izmišljotino!

  13. pav četrtek, 05.11.2009 ob 14:33

    Ja, Mrki vse se enkrat neha, sploh ko začno razne komisije kjer so predsedniki teh komisij ljudje, ki namesto njih nekdo drug opravlja izpite in ne vedo, da se določene storitve mora plačevati in mimogrede sami povedo, da se na kmetih tako ne dela - gre država samo še navzdol, da se lepo izrazim.

    1. mrki četrtek, 05.11.2009 ob 14:42

      Citat:
      Ja, Mrki vse se enkrat neha, sploh ko začno razne komisije kjer so predsedniki teh komisij ljudje, ki namesto njih nekdo drug opravlja izpite in ne vedo, da se določene storitve mora plačevati in mimogrede sami povedo, da se na kmetih tako ne dela - gre država samo še navzdol, da se lepo izrazim.

      a jaja aj , pa kaj ma to veze s Kosom - modelček naj pokaže svojo čistost, pa bo vse OK in se bosta SDS in Marinič dodobra blamirala - ampak ne ! treba je pljuvat po Mariniču in iz tega sledi , da glede na ta kako se Kosa upira in reakcijo njegovih podpornikov si človek lahko misli , da pač ni vse tako čisto v njegovih rabotah - očitno Kosek deluje na politični pogon.

    2. perkins četrtek, 05.11.2009 ob 15:03

      ma zafrustrirančki, Kos bi bil ta prvi na tapeti, ko bi le našli karkol spornega. Ker pa se do sedaj še niso dokopali do ničesar, morajo pač razširjati meglo. ...in seveda da zameglijo tudi svoje pizdarije, je pač potrebno udariti z vso silo. Zafrustrirančki pa skupaj v obrambo nekemu vaškemu posebnežu in socialnemu problemu (z 5000 EUR plače), kot kaže.

    3. pravi igor četrtek, 05.11.2009 ob 19:28

      Mrki, oprosti ampak Marinič je sam popljuval sebe. Izpit (falsifikat), ter neplačevanje položnic (3 leta).
      Si ti to upaš, ponarediti izpit in 3 lete ne plačevati položnic. Že zdavnaj bi dobil kuglo na noge in tigrasti dres!

  14. marino19 četrtek, 05.11.2009 ob 14:38

    ti mrki posranec bi hotel vse od danes do jutri. za ostale pa lahko povem da idiot ki ne ve da mora placevati poloznic je sicer lahko poslanec, nikakor pa ne more voditi take komisije, se razumemo?

    1. mrki četrtek, 05.11.2009 ob 14:42

      Citat:
      ti mrki posranec bi hotel vse od danes do jutri. za ostale pa lahko povem da idiot ki ne ve da mora placevati poloznic je sicer lahko poslanec, nikakor pa ne more voditi take komisije, se razumemo?

      [QUOTE=pav]Ja, Mrki vse se enkrat neha, sploh ko začno razne komisije kjer so predsedniki teh komisij ljudje, ki namesto njih nekdo drug opravlja izpite in ne vedo, da se določene storitve mora plačevati in mimogrede sami povedo, da se na kmetih tako ne dela - gre država samo še navzdol, da se lepo izrazim.[/QUOTE]
      a jaja aj , pa kaj ma to veze s Kosom - modelček naj pokaže svojo čistost, pa bo vse OK in se bosta SDS in Marinič dodobra blamirala - ampak ne ! treba je pljuvat po Mariniču in iz tega sledi , da glede na ta kako se Kosa upira in reakcijo njegovih podpornikov si človek lahko misli , da pač ni vse tako čisto v njegovih rabotah - očitno Kosek deluje na politični pogon.

  15. petdan četrtek, 05.11.2009 ob 14:47

    Najprej naj Mariničeva komisija razišlče KDO JE BIL NAMESTO MARINIČA NA IZPITU NEMŠČINE.
    To je prednostna naloga, saj se državljani imamo pravico prepričati kakšen pokverjen človek lahko v tej državii sedi v parlamentu in vodi neko pomembno komisijo.

    1. galus četrtek, 05.11.2009 ob 15:17

      al pa ,kako je Jure Jankovič končal gimanzijo...Tisto takrat je bilo dokazano...

  16. JEŽEK četrtek, 05.11.2009 ob 14:52

    Tito
    "Glede na to, da je gospod Marinič pred kratkim izjavil, da izvira iz podeželja, bi mu Državni zbor moral nameniti kakšno manj zahtevno delo. Bolj primerno kmečki pameti."
    Joj, moj tovarišTito, ali ni izjava žaljiva za kmečki stan in pamet. Po zaslugi kmečke pameti smo v zgodvini Slovenci premagali vse tegobe, ki so nas pestile in obstali kot narod. Zato je to huda žaljivka za vse, ko se nas primerja z Mariničem, ki uporabljamo kmečko pamet. Mar ne bi bila boljša ponudba za delo, da bi Marinič postal minister za laži. Tako bi vsaj jasno vedeli pri čem smo.

    1. perkins četrtek, 05.11.2009 ob 15:06

      Citat:
      Tito"Glede na to, da je gospod Marinič pred kratkim izjavil, da izvira iz podeželja, bi mu Državni zbor moral nameniti kakšno manj zahtevno delo. Bolj primerno kmečki pameti."Joj, moj tovarišTito, ali ni izjava žaljiva za kmečki stan in pamet. Po zaslugi kmečke pameti smo v zgodvini Slovenci premagali vse tegobe, ki so nas pestile in obstali kot narod. Zato je to huda žaljivka za vse, ko se nas primerja z Mariničem, ki uporabljamo kmečko pamet. Mar ne bi bila boljša ponudba za delo, da bi Marinič postal minister za laži. Tako bi vsaj jasno vedeli pri čem smo.

      ...res je, z uporabo prave kmečke pameti pravzaprav ne bi potrebovali nobene komisije. Pa še popolnoma znosno državo bi imel.

    2. pravi igor četrtek, 05.11.2009 ob 19:34

      Ježek, naj te spomnim, da je slogan " zdrava kmečka pamet" nekaj kar je zelo pozitivnega. Zato si ne beli glave z manjvrednostjo, ki jo ni! Danes razlike med kmečkim prebivalstvom in mestom ni več( No Marinič misli drugače). Osebno bi jaz bil rad kmet! Škoda, da sem se rodil v mestu!

    3. Tito četrtek, 05.11.2009 ob 20:54

      Citat:
      Tito
      "Glede na to, da je gospod Marinič pred kratkim izjavil, da izvira iz podeželja, bi mu Državni zbor moral nameniti kakšno manj zahtevno delo. Bolj primerno kmečki pameti."
      Joj, moj tovarišTito, ali ni izjava žaljiva za kmečki stan in pamet. Po zaslugi kmečke pameti smo v zgodvini Slovenci premagali vse tegobe, ki so nas pestile in obstali kot narod. Zato je to huda žaljivka za vse, ko se nas primerja z Mariničem, ki uporabljamo kmečko pamet. Mar ne bi bila boljša ponudba za delo, da bi Marinič postal minister za laži. Tako bi vsaj jasno vedeli pri čem smo.

      Res je. Se opravičujem za uporabljeno besedo. Včasih za nekatere ljudi pač enostavno ne najdeš prave. Kaj pravite, da se začnemo pripravljati na referendum za spremembo volilnega sistema in vse te ˝posrance˝ na lepo kulturen način vržemo s parlamenat? Če ne bo šlo z lepa, pa bomo zadevo uredili po kmečko. Tokrat sem pa besedo uporabil na pravem mestu.

  17. marino19 četrtek, 05.11.2009 ob 15:01

    mrki,
    nisem nic rekel v prid kosa. on naj naredi svoje, in tudi placa svoje poloznice. ko bo pa g. marinic na niviju, da mora placevatu poloznice ki so izdane na njegovo ime bo pa lahko tudi vodil tako komisijo. jaz vem, da ce si ne narocim nafte in jo placam, se ne bom grel.

  18. av četrtek, 05.11.2009 ob 15:24

    Marinič je samo primer vrhunskega intelektualca v stranki lažnivcev in majhnih lopovov. V komisijo so pač postavili najboljšega kar jih stranka premore.

  19. galus četrtek, 05.11.2009 ob 15:36

    Maimogrede smeškoti,Mariničev "greh" je težak celih 2500 EUR

    ...Cviklov poročni šotor je bil recimo tako vreden 25mariničev

    1. dolhermitja četrtek, 05.11.2009 ob 16:01

      Citat:
      Maimogrede smeškoti,Mariničev "greh" je težak celih 2500 EUR ...Cviklov poročni šotor je bil recimo tako vreden 25mariničev

      Ja "petelinček", res je precejšnja razlika v vrednosti, ampak Cvikl si je zadeve plačal sam, Marinič bi se pa "šlepal".

    2. smorn četrtek, 05.11.2009 ob 16:06

      koliko mariničev je vreden jajčkotov greh bomo še videli...

  20. smorn četrtek, 05.11.2009 ob 16:08

    Tale komisija bi rada postala Komisija za omogočanje korupcije. SDS vse dela narobe.

Dodaj komentar

Za komentiranje morate biti prijavljeni.

Zadnje objavljeno
Najbolj brano
Najbolj gledano
Najbolj komentirano
Vaši prispevki
Foto.Dnevnik.si

Dnevnik.si