Novice.Dnevnik.si Novice/Slovenija

Novinarji STA "odstavili" odgovornega urednika

Direktor Veselinovič je Mešku zaradi neizpolnjevanja delovnih obveznosti napovedal tudi odpoved delovnega razmerja

Ljubljana - Novinarji Slovenske tiskovne agencije (STA) so včeraj z 91 odstotki glasovali za razrešitev Boruta Meška s položaja odgovornega urednika. Takšen izid glasovanja, na katerem je ob 72-odstotni udeležbi sodelovalo 66 novinarjev, je bil pričakovan, saj Meško že ob prevzemu funkcije leta 2007, ko ga je na to mesto imenovala direktorica Alenka Paulin, ni dobil podpore uredništva. Kasneje sta ga zastopstvo, ki je predstavniški organ novinarjev STA, in vodja zastopstva Mihael Šuštaršič dvakrat pozvala k odstopu. Šuštaršič je včeraj dejal, da "izid glasovanja odraža voljo novinarjev, naslednja poteza pa je direktorjeva".

Borut Meško (Foto: Alenka Žavbi)

Oglas
 

Direktor STA Bojan Veselinovič je poleg predloga razrešitve s položaja Mešku zaradi neizpolnjevanja delovnih obveznosti napovedal tudi odpoved delovnega razmerja. Meško v svojo obrambo trdi, da sta oba procesa "del inscenacije, s katero skuša Veselinovič prikazati legitimnost svojih dejanj". Opozoril je še, da "sta postopka razrešitve s položaja in odpovedi delovnega razmerja zgolj navidezno ločena, vsebinsko pa gre za identični zadevi". Še pred štetjem glasov je dejal, da je izid glasovanja "ob vzdušju, ki sta ga na STA ustvarila Veselinovič in Šuštaršič, zgolj retorično vprašanje". Pri tem je omenil nedavno pisno korespondenco med vodilnimi člani zastopstva, v kateri so ti oblikovali izhodišča za pogovor z Meškom in glasovanje o razrešitvi. Gre za pismo, v katerem je omenjen tudi direktor Veselinovič in ki je bilo del zasebne korespondence med novinarji, vendar je bilo v nepojasnjenih okoliščinah objavljeno na spletu. Meško označuje pismo kot "moralno sporno", saj v njem vidi potrditev, da je bil postopek razrešitve dogovorjen med direktorjem in predstavniki novinarjev.

Veselinovič je včeraj dejal, da "gre več kot očitno za Meškov spor z večinskim delom dobrega kolektiva, ki ga vodi slabo", in da "podpora novinarskega kolektiva predlogu za razrešitev s funkcije dokazuje, da ne gre za spor Veselinovič-Meško", kot so situacijo Meško in njegovi zastopniki skušali predstaviti v javnosti. Veselinovič pravi, da glede na izid glasovanja tudi ne drži, da naj bi postopek razrešitve vodil v spregi z zastopstvom uredništva. "Z zastopstvom, ki po zakonu oblikuje mnenje o razrešitvi, sem vodil dialog, čemur pa se je Meško vseskozi izogibal," je pojasnil. Vodja zastopstva Šuštaršič nam je doslej že večkrat zatrdil, da Meško komunikacijo z zastopstvom odklanja. O nadaljnjih postopkih je Veselinovič dejal, da bo z njegovo odločitvijo poleg kolektiva STA "najprej seznanjen Borut Meško, ki bo imel vse možnosti za sodno varstvo in tudi sporazumno rešitev, če mu bo do nje". Do zdaj, pravi Veselinovič, je Meško "vsako potezo delodajalca ocenjeval kot šikaniranje, med drugim tudi najbolj elementarno zahtevo, naj končno začne uresničevati svoje naloge v zaostrenih gmotnih razmerah," in da delodajalec od njega "ni zahteval ničesar drugega kot delati tisto, k čemur ga zavezuje pogodba o zaposlitvi". Kot smo že pisali, Veselinovič Mešku očita, da mu ni v pisni obliki izročil programa uredniškega prilagajanja STA spremembam na medijskem trgu. Meško je zaradi napovedane odpovedi delovnega razmerja že napovedal spor na delovnem sodišču.

Dodaj v: Digg del.icio.us Technorati Reddit

Prijavite napako v članku »

Komentarji
  1. Neyc torek, 03.11.2009 ob 00:37

    Meško, najdi si službo v Demokraciji ali pa Reporterju, tam se zbira zalega brezjajčnih pisunov!

    1. notranji sovražnik torek, 03.11.2009 ob 07:09

      SLOVENSKA tiskovna agencija pa naj bo spet levičarski agitprop, kajne?! dajmo naši! dol njihovi!

    2. balrog torek, 03.11.2009 ob 10:28

      Zdaj, ko je ŠE VEDNO podaljšana roka propagandnega stroja SDS in NSi, je pa vse v redu s STA ??
      STA mora znova postati verodostojen medij, ki spoštuje profesionalne standarde in je v službi javnosti, ne pa stranke SDS !
      Meško je bil in je nesposoben. Kar 60 zaposlenih na STA meni, da ni sposoben biti odgovorni urednik na STA ..., le ŠTIRJE (4) so ga podprli.
      Treba odpustiti vse na STA, da bo lahko takšen politični podtaknjenec, kot je Meško, vladal brez strokovnih kvalifikacij (tipček ima samo končano srednješolsko izobrazbo) in brez kakršnih koli sposobnosti.
      V času mandata so mu zaposleni, ne brez razloga, nadeli vzdevek FIKUS, kar veliko pove o tem, kaj je počel v svoji pisarni.
      Če bi bil kaj moža, bi ponudil odstop, ker NE UŽIVA zaupanja kolektiva, ki naj bi vodil; ne pa da se bo zdaj šel neko terjanje odškodnin. To samo pomeni, da je Mešku kaj malo mar za ugled STA in profesionalnost, temveč se mu gre le za materialne koristi.
      In taka moralne prikrajšance na desnici kujete v zvezde, namesto da bi bili sposobni priznati, da ni vse suho zlato, kar vam na velikoprodaja Meško !

    3. notranji sovražnik torek, 03.11.2009 ob 10:36

      balrog, nisem kak fan meška in sploh ne nobenih političnih novinarjev, ki jih nastavijo zato, da delajo politični agitprop za svojo opcijo. oboji agitpropovci mi gredo na kozlanje: levi in desni. ampak bojim se, da da bo zdaj na vrsti levi agitpropovec, ne profesionalec. aploh imamo novinarske profesionalce v sloveniji, se pravi take novinarje, ki so v službi javnosti, ne političnih botrov?! bojim se, da ne. že FDV je tak faks, da producira odvisnike...

    4. balrog torek, 03.11.2009 ob 10:43

      Potem najbolje, da kar ukinemo vse medije. če je stanje, kot ga slikaš res tako pesimistično... ?
      Lastniki medijev naj bodo vsaj toliko korektni, da urednike in odgovorne urednike izbirajo z javnim razpisom ter takšnim amaterjem, kot je Meško, ne dajejo možnosti za zasedbo takih najvišjih delovnih mest. Vsaj to za začetek ! Naj vsaj na načelni ravni skrbijo za porfesionalnost in spoštovanje postopkov.
      Ne trdim, da je fakultetna izobrazba predpogoj za kakršno koli kakovost, a brez diplome, se niti ne moreš potegovati.

    5. notranji sovražnik torek, 03.11.2009 ob 10:47

      se strinjam!

  2. pravi igor torek, 03.11.2009 ob 08:22

    Raje levičarski agitprop, kot pa Janšino trobilo!

    1. antianarhist torek, 03.11.2009 ob 09:33

      igorigor torek, 03.11.2009 ob 08:22
      Raje levičarski agitprop, kot pa Janšino trobilo!
      *
      nočem ne levičarskega agitpropa, ne Janšinega trobila !
      kaj takega zagovarjajo le opranoglave, ideološko zaplankane ofce !
      zanje je važno le da je naš, vsebina in sposobnost ni važna ! adijo pamet !
      je pa pokazatelj stanja duha pri nas !
      in vse to je zavora za napredek države !

    2. pravi igor torek, 03.11.2009 ob 11:01

      Antianarhist, spet si se zajebu. meni repliciraš, Jagaču, ki pa je to sprožil, pa ne ugovarjaš. Tvoja sredinskost je močno nagnjena v desno! Na desni imate en značilni sindrom, nihče ne podpira janšizma, vendar ga stalno branite z rokami in nogami. Neverjetno sprenevedanje, ki pa je značilnost velikega vodje. Samo prosim te, da se ne dekleriraš več za sredinca in lepo javno priznaj sem desničar in moj vzor je tovariš Janez Janša. Jaz priznam, sem levičar, vendar nimam vzornika, ker se nihče ne bori za me`!

    3. notranji sovražnik torek, 03.11.2009 ob 12:41

      igor, tudi jaz priznam, da sem demokrat, in da v sodobni sloveniji ne sodim nikamor, ne na levo ne na desno, ker demokratov ni nikjer: so samo prefarbani komunisti, v bistvu fašisti...

    4. antianarhist torek, 03.11.2009 ob 12:42

      igorigor torek, 03.11.2009 ob 11:01
      *
      ali v svojem pisanju koga poimensko omenjam, ali omenjam kakšno politično opcijo ?
      napisal sem na splošno, velja za vse politične navijače, vseh strani :
      "" nočem ne levičarskega agitpropa, ne Janšinega trobila !
      kaj takega zagovarjajo le opranoglave, ideološko zaplankane ofce !
      zanje je važno le da je naš, vsebina in sposobnost ni važna ! adijo pamet !
      je pa pokazatelj stanja duha pri nas ! ""
      če si se ti našel v tem mojem pisanju, kot navijač ali opranoglava ofca, je to tvoja osebna stvar !
      pač si se razgalil, sam sebe si postavil tja, kamor pašeš !
      kaj misli tisti, ki ga ti imenuješ jagač (razloži mi prosim, kdo bi to bil), je to njegova osebna stvar !
      za kaj se jaz deklariram je moja osebna stvar, tega mi nihče ne bo predpisoval, tvoje mnenje me ob tem sploh ne zanima, s tem se ne obremenjujem ! če pa se ti s tem obremenjuješ, me prav nič ne gane, to je tvoja osebna zadeva !
      tudi tvoja obremenjenost z ivanom mi dol visi ! če je on zdravilo za tvoje frustracije, in ti to pomaga, lahko povečaš dozo zdravila !
      nismo pa več v časih angele vode, da mi bo kdo predpisoval za kaj naj se deklariram, kaj naj mislim, kaj naj pišem in kaj naj javno priznam ! kaj takega, danes lahko zahtevajo le fašistično usmerjeni, degenerirani osebki !

    5. pravi igor torek, 03.11.2009 ob 13:24

      Jagač, ti si psihopat in ne demokrat!

    6. pravi igor torek, 03.11.2009 ob 13:32

      Citat:
      kaj misli tisti, ki ga ti imenuješ jagač (razloži mi prosim, kdo bi to bil), je to njegova osebna stvar !
      Jagač alias Jagababa je Notranji sovražnik. Ko nas je nekoč mislil preslepiti smo ga pogruntali že po dveh postih. Pušča prstne odtise. ne more iz svoje kože. Jaz, da sem se razgalil? Si pa dolgo potreboval, da si me pogruntal, da sem na "levici" in tudi to opcijo bom vedno zagovarjal proti desnici, ki za mene pomeni simbol egoizma, sploh npa tale naša desnica, ki je bolj podobna nacinalsocialistom, kot pa recimo CDUju. Deluje izredno razdiralno in je škodljiv element za našo družbo, ki bi morala gledati za danes in naprej in ne tako, kot tele reakcionarji, med katere uvrščam tudi tebe. Lahko se sprenevedaš sem sredinec. Priznam, ti, da si sredinec, vendar vidiš precej bolje na desno oko kot levo. Mene ne boš obračal. Lahko obračaš Jagača, Kontro, Stanislavkota, Alfo in podobne!

    7. antianarhist torek, 03.11.2009 ob 13:48

      igorigor torek, 03.11.2009 ob 13:32
      Si pa dolgo potreboval, da si me pogruntal, da sem na "levici" in tudi to opcijo bom vedno zagovarjal
      *
      kje v svojem pisanju sem omenjal levico, ko pravim, da si se postavil tja, kamor pašeš :
      """ nočem ne levičarskega agitpropa, ne Janšinega trobila !
      kaj takega zagovarjajo le opranoglave, ideološko zaplankane ofce !
      zanje je važno le da je naš, vsebina in sposobnost ni važna ! adijo pamet !
      je pa pokazatelj stanja duha pri nas ! ""
      pa še eno skromno mnenje: pri nas ni nobene desnice, ne levice, pri nas je le mafijska klika, ki je zrasla iz zveze komunistov, ki je pokradla in sprivatizirala državo in nas posatvila za 50 let nazaj ! če je predhodnica te mafije levica o kateri govoriš, si lahko zares ponosen nanjo !
      proti desnici, ki za mene pomeni simbol egoizma, sploh npa tale naša desnica, ki je bolj podobna nacinalsocialistom, kot pa recimo CDUju. Deluje izredno razdiralno in je škodljiv element za našo družbo, ki bi morala gledati za danes in naprej in ne tako, kot tele reakcionarji, med katere uvrščam tudi tebe. Lahko se sprenevedaš sem sredinec. Priznam, ti, da si sredinec, vendar vidiš precej bolje na desno oko kot levo. Mene ne boš obračal. Lahko obračaš Jagača, Kontro, Stanislavkota, Alfo in podobne!
      "" nočem ne levičarskega agitpropa, ne Janšinega trobila !
      kaj takega zagovarjajo le opranoglave, ideološko zaplankane ofce !
      zanje je važno le da je naš, vsebina in sposobnost ni važna ! adijo pamet !
      je pa pokazatelj stanja duha pri nas ! ""

    8. antianarhist torek, 03.11.2009 ob 13:51

      se proščam za prejšnji post !
      prosim Vas, bodite usmiljeni !
      *
      igorigor torek, 03.11.2009 ob 13:32
      Si pa dolgo potreboval, da si me pogruntal, da sem na "levici" in tudi to opcijo bom vedno zagovarjal
      *
      kje v svojem pisanju sem omenjal levico, ko pravim, da si se postavil tja, kamor pašeš :
      """ nočem ne levičarskega agitpropa, ne Janšinega trobila !
      kaj takega zagovarjajo le opranoglave, ideološko zaplankane ofce !
      zanje je važno le da je naš, vsebina in sposobnost ni važna ! adijo pamet !
      je pa pokazatelj stanja duha pri nas ! ""
      pa še eno skromno mnenje: pri nas ni nobene desnice, ne levice, pri nas je le mafijska klika, ki je zrasla iz zveze komunistov, ki je pokradla in sprivatizirala državo in nas posatvila za 50 let nazaj ! če je predhodnica te mafije levica o kateri govoriš, si lahko zares ponosen nanjo !

    9. notranji sovražnik torek, 03.11.2009 ob 14:44

      Citat:
      Jagač, ti si psihopat in ne demokrat!

      če hočeš biti v sloveniji demokrat, moraš res biti skoraj psihopat, saj si pridobiš status disidenta enako kot v komunističnem režimu... za postotalitarne postkomuniste/protofašiste in druge iste totalitariste pa je slovenija raj na zemlji, kar pa še ne pomeni, da niso psihopati. smo pač narod postkomunističnih psihopatov. in ti igor si njihov zastavonoša...

    10. pravi igor torek, 03.11.2009 ob 16:26

      Lahko bi že nehal s tem ponavljanjem. Postajaš dosadan!

    11. notranji sovražnik torek, 03.11.2009 ob 17:05

      tvoje zmerjanje je pa zabavno kot zmerom. igor, nemoj da se praviš pametan...

    12. pravi igor torek, 03.11.2009 ob 17:38

      Jagač to ni bilo namenjeno tebi, ampak tvojemu kamaradu, antikristi, pardon antianarhistu! Ne delaj se toliko pomembnega, ker nisi!

    13. notranji sovražnik torek, 03.11.2009 ob 19:29

      hvala bogu, enkrat ti dam prav...

    14. člen133 sreda, 04.11.2009 ob 12:17

      @Dalmatinec je zmeraj pameten!

  3. x25 torek, 03.11.2009 ob 08:43

    rdeči fašizem, ki močno spominja na l. 1945

    1. TIGR torek, 03.11.2009 ob 08:52

      Citat:
      rdeči fašizem, ki močno spominja na l. 1945

      Točno tako. Kominterna spet dviga glavo. Komunofašizem na pohodu.

    2. pravi igor torek, 03.11.2009 ob 11:13

      Po tvoje je volja novinarjev, ki niso marali Meška in ga tudi ne sedaj rdeči fašizem. Priznam zelo demokratično mišljenje.

    3. notranji sovražnik torek, 03.11.2009 ob 12:44

      igor, kaj pa pravice manjšin? če je prepovedano jebat pedre (drugače spolno usmerjene), zakaj bi bilo dovoljeno jebat drugače misleče (novinarje)?!

    4. perkins torek, 03.11.2009 ob 13:31

      Citat:
      igor, kaj pa pravice manjšin? če je prepovedano jebat pedre (drugače spolno usmerjene), zakaj bi bilo dovoljeno jebat drugače misleče (novinarje)?!

      ...spet se sprenevedaš. Ne drugače misleče, NESPOSOBNE.

    5. notranji sovražnik torek, 03.11.2009 ob 16:11

      pri nas je še vedno isto kot je bilo v starem režimu: če si hotel biti 'sposoben', si moral imeti rdečo knjižico (člansko izkaznico ZKS). danes pa moraš biti blizu naših, se pravi v eni od štirih strank komunistične kontinuitete. še bolje pa je, če si član ožjega partijskega jedra, CK ZKS alias F 21...

  4. rokodelec torek, 03.11.2009 ob 09:17

    Tako je to, žalostno slovo janševističnih bevskal, ki so bili nastavljeni preko politike "uravnoteževanja medijev", brez podpore novinarjev, sedaj bo pa še tožil. Ja, popoln poden!

    1. notranji sovražnik torek, 03.11.2009 ob 09:38

      rokodelc, pozabil si dodati: brez podpore RDEČIH novinarjev. o preofesionalnosti ideoloških agitprop pisunov pa je škoda izgubljati besede...

  5. antianarhist torek, 03.11.2009 ob 09:48

    en komentar iz dela :

    lepa Anka | 03.11.2009 | 07:27:06
    60 stajevcev je bilo kontra Mešku, samo štirje ne, pa so bili še vseeno tako preplašeni, da so morali pripravljati vnaprejšnji scenarij.

    Takole je predhodno dajal pisna navodila glavni akter iz STA:

    "Ojla, Jure in Urška,
    Predvidoma jutri ali pa najkasneje v torek se začne procedura za odstavitev Meška s položaja, ki jo jaz nameravam končati po hitrem postopku in sicer da bi bilo še isti dan storjeno vse, kar je potrebno za glasovanje. Začelo se bo tako, da bomo dopoldne dobili predlog direktorja o razrešitvi z utemeljitvijo.
    Potem bom jaz poslal obema, tako Mešku kot Veselinoviču, ločeni vabili na pogovor o tem predlogu, kar moramo storiti v skladu s statutom uredništva (predloga spodaj).
    Ta pogovor bi bil čez kako uro, dve. Predlog je ob 13.30. Takoj, ko bom poslal ta mejl, bom šel tudi osebno do njega, da mi potrdi, ali je prejel mejl in ali bo prišel na pogovor. Po moje sicer ne bo, kar bomo vnesli v zapisnik, da je odklonil, ampak pripravljeni moramo biti tudi na to, da vendarle pride. Vseeno pa moramo pogovor opraviti z direktorjem. Z Urško bova tu dovolj za sklepčnost, po mojih načrtih pa bi pogovor snemali in ga nato spravili v pisno obliko, Jure ti pa bi ga dobil tudi na mejl v zvočni obliki.
    Pogovori bi sicer potekali v stilu "direktor trdi to in to, kakšno je vaše stališče". Nato pa "hvala, naslednje vprašanje...

    1. balrog torek, 03.11.2009 ob 10:36

      Kako si pa prišel do te ZASEBNE pošte ? Pa ja, da se nisi poslužil kriminalnih dejanj in vdrl v računalnik omenjenih oseb ?? Ja, res ste zmožni najnizkotnejših ravnanj. Da vas ni sram !!

    2. notranji sovražnik torek, 03.11.2009 ob 10:46

      bravo balrog: nekaj si izmiš, dodaš k svojemu izmisleku veliko dozo zgražanja in obsojanja, in evo 'pravičniškega' komentarja...

    3. balrog torek, 03.11.2009 ob 10:52

      Citat:
      bravo balrog: nekaj si izmiš, dodaš k svojemu izmisleku veliko dozo zgražanja in obsojanja, in evo 'pravičniškega' komentarja...

      Pa mi ti odgovori: od kdaj je zasebna pošta javna ?? A ja, za vas na desnici ne veljajo pravila, ker ste menda nad zakoni ? Bedno.

    4. antianarhist torek, 03.11.2009 ob 10:53

      balrog torek, 03.11.2009 ob 10:36
      *
      barli, a ti znaš brati ?
      na vrhu prispevka, v prvi vrsti, sem napisal :
      en komentar iz dela :
      lepa Anka | 03.11.2009 | 07:27:06
      torej, nikamor nisem vdiral, nobenih kriminalnih dejanj se nisem poslužil, le pastiral sem komentar iz dela.
      bom uporabil kar tvoje besede :
      Ja, res ste zmožni najnizkotnejših ravnanj, obtoževanj in podtikanj. Da vas ni sram !!

    5. balrog torek, 03.11.2009 ob 11:02

      Citat:
      balrog torek, 03.11.2009 ob 10:36
      *
      barli, a ti znaš brati ?
      na vrhu prispevka, v prvi vrsti, sem napisal :
      en komentar iz dela :
      lepa Anka | 03.11.2009 | 07:27:06
      torej, nikamor nisem vdiral, nobenih kriminalnih dejanj se nisem poslužil, le pastiral sem komentar iz dela.
      bom uporabil kar tvoje besede :
      Ja, res ste zmožni najnizkotnejših ravnanj, obtoževanj in podtikanj. Da vas ni sram !!

    6. balrog torek, 03.11.2009 ob 11:08

      torej, če si naredil "copy paste", si nedolžen, ali kaj ??
      fantastična logika: naslednjič, ko mi bo davkarija poslala položnico za plačilo dohodnine, bom dejal, da sem le "pastiral" druge in da nisem nič kriv in naj mi dohodnino oprostijo :))

    7. antianarhist torek, 03.11.2009 ob 12:21

      balrog torek, 03.11.2009 ob 11:08
      *
      in česa naj bi bil jaz kriv ? sem kriv, da berem komentarje ? logika, da te kap !
      je pa to pismo omenjeno v samem članku :
      Še pred štetjem glasov je dejal, da je izid glasovanja "ob vzdušju, ki sta ga na STA ustvarila Veselinovič in Šuštaršič, zgolj retorično vprašanje". Pri tem je omenil nedavno pisno korespondenco med vodilnimi člani zastopstva, v kateri so ti oblikovali izhodišča za pogovor z Meškom in glasovanje o razrešitvi. Gre za pismo, v katerem je omenjen tudi direktor Veselinovič in ki je bilo del zasebne korespondence med novinarji, vendar je bilo v nepojasnjenih okoliščinah objavljeno na spletu. Meško označuje pismo kot "moralno sporno", saj v njem vidi potrditev, da je bil postopek razrešitve dogovorjen med direktorjem in predstavniki novinarjev.

    8. notranji sovražnik torek, 03.11.2009 ob 12:53

      Citat:
      Pa mi ti odgovori: od kdaj je zasebna pošta javna ?? A ja, za vas na desnici ne veljajo pravila, ker ste menda nad zakoni ? Bedno.

      balrog, kaj je to 'zasebna pošta'? definicijo prosim! če oseba A piše pismo osebi B, katera od obeh ima pravico do tajnosti pošte in katera obveznost, do druge? po mojem skromnem mnenju imata v primere pošte med dvema osebama obe enako pravico bodisi do tajnosti bodisi do tega, da tajnosti ne upoštevata. oseba A mora pač razmisliti, kaj piše osebi B, ker ta ni dolžna skrivati njenega pisma pred nikomer. balrog, če še vedno ne razumeš: če ti bo sosedov francelj pisal pismo in v njem napisal, da je posiljevalec ali bančni ropar ali... nisi ti pred nobenim bogom in nobenim zakonom dolžan tega zadržati zase. lopov je tisti, ki dejanje stori, ne tisti, ki razkrije vsebino pisma, v kateri je lopovščina opisana...

    9. antianarhist torek, 03.11.2009 ob 13:07

      balrog torek, 03.11.2009 ob 10:36
      *
      spet je forma važnejša od vsebine !

    10. balrog torek, 03.11.2009 ob 13:16

      notranji sovražnik,
      - in katero lopovščino, si, oprosti ste odkrili ?

    11. balrog torek, 03.11.2009 ob 13:28

      Citat:
      balrog torek, 03.11.2009 ob 11:08
      *
      in česa naj bi bil jaz kriv ? sem kriv, da berem komentarje ? logika, da te kap !
      je pa to pismo omenjeno v samem članku :
      Še pred štetjem glasov je dejal, da je izid glasovanja "ob vzdušju, ki sta ga na STA ustvarila Veselinovič in Šuštaršič, zgolj retorično vprašanje". Pri tem je omenil nedavno pisno korespondenco med vodilnimi člani zastopstva, v kateri so ti oblikovali izhodišča za pogovor z Meškom in glasovanje o razrešitvi. Gre za pismo, v katerem je omenjen tudi direktor Veselinovič in ki je bilo del zasebne korespondence med novinarji, vendar je bilo v nepojasnjenih okoliščinah objavljeno na spletu. Meško označuje pismo kot "moralno sporno", saj v njem vidi potrditev, da je bil postopek razrešitve dogovorjen med direktorjem in predstavniki novinarjev.

      In to gre verjeti Mešku na besedo, človeku, ki svoje življenje razume kot teorijo zarote in ki misli, da je tudi njegovo rojstvo proizvod Kučanovega posredovanja ?
      Precej več pove naslednje dejstvo: 60 novinarjev v 92-članskem kolektivu je glasovalo za razrešitev Meška, le štirje so bili proti; toliko kolikor jih je bilo leta 2007 za Meškovo imenovanje. Meško torej ni prepričal niti tistih, ki jih je sam pripeljal na agencijo.

    12. notranji sovražnik torek, 03.11.2009 ob 13:28

      balrog, to veš ti, saj ti bentiš nad nesramnostjo kao izdaje pisemske tajne... (če pa že mene sprašuješ, bi rekel, da ti je šlo v nos, ker je nekdo razkril, kako pritlehno so se šli zaroto zoper meška, docela slično kot v najbolj trdem komunizmu. totalitarizem je pač stanje duha...)

    13. pravi igor torek, 03.11.2009 ob 13:36

      Balrog, zaman se trudiš! Oni argumentov ne sprejemajo! Imajo samo svoje argumente, npr rdeči novinarji. Veš zakaj so rdeči? Zato ker ne trobijo v Janšev rog. Samo hudič je v tem, nekam veliko je teh rdečih vragov. Sem že mislil, da smo iz komunizma, sedaj pa vidim, da jih je ta rdečih čedalje več.
      Živel socializem!

    14. antianarhist torek, 03.11.2009 ob 13:39

      balrog torek, 03.11.2009 ob 13:28
      *
      sem kje napisal, da verjamem mešku ?
      copy paste sem naredil le za to, da se razširi paleta različnih pogledov na ozadje te zgodbe !
      sam osebno nimam nobenih problemov da bi moral komu verjeti, glede na razpoložljive informacije si ustvarim svoje mnenje.
      pač malo drugače, kot nekateri, ki za vsako zadevo vidijo le politično ozadje, drugega pogleda, zaradi svoje ideološke zaplankanosti sploh niso sposobni ustvariti. pač črno bela zgodba !

    15. balrog torek, 03.11.2009 ob 14:05

      odlično, hvala za različne poglede.., zdaj vemo, da je Meško žrtev zarote, kako mi to znano zveni ? si siguren, da Berglund ni zaposlen na STA :)

    16. balrog torek, 03.11.2009 ob 14:10

      antianarhist: te moralke ti ni bilo treba, kajti kdo trdi, da je žrtev politične kadrovske čistke vlade ?
      Se strinjam, da je zadeva bolj preprosta in nič kaj "rdeče-črna": politično nastavljeni kadri pač niso bili kos svojim nalogam, a plača je bila vseeno lepa in bi jo še naprej prejemali.. To je ta "velika zarota".

  6. antianarhist torek, 03.11.2009 ob 09:54

    Pismo neke uslužbenke na RTV

    Spoštovani,

    Zelo me je šokiral članek v Nedeljskem dnevniku o možnih kandidatih za generalnega direktorja RTV Slovenija

    Zgrozila sem se, ko sem prebrala, da je med kandidati tudi gospod Bojan Veselinovič (pod njegovo sliko pa napisano za generala), saj je tudi prav napisano, saj se ima že celo življenje za generala, kot mi je znano naj bi bil njegov oče po narodnosti Srb upokojeni jugoslovanski oficir, pa ne samo to, on se itak obnaša res kot kakšen general.Je pravoslavec, saj je začasa službovanja na Radiu Slovenija vedno vzel dopust, ko so bili pravoslavni prazniki, ali bomo dobili na državno institucijo RTV Slovenija takšnega človeka - pravoslavca in Srba. Pa naj ga še podrobneje opišem, ker sem ga lahko zelo dobro spoznala, saj sem na RTV Slovenija službovala cca 20 let, dokler me sredi bolniškega dopusta odpusti prav moj nadrejeni "veliki šef" (odgovorni urednik Rada Slovenija).

    Kar se tiče njegovega "šefovanja" na RTV - Radiu Slovenija naj Vam povem, da je bil neizprosen do drugače mislečih, sploh pa kar se tiče politike. Kdor se mu je podredil in ga lepo ubogal, ter pisal kar se je njemu zdelo dobro za SD, LDS ... si je lahko pri njemu osebno zagotovil dobro plačo z ogromnimi nagrajevanji (državni denar) in jim tudi podpisal individualno pogodbo. Ko je kot novinarček - dopisnik prišel iz "domačega" Beograda je bil ves prijazen, dokler se ni ustalil na uredniškem stolčku. Ko je prišel v notranjepolitično redakcijo, kjer sem bila tajnica notranjepolitičnega uredništva se mi je dobrikal na vse načine, da sem mu pomagala pri uredniških delih ( saj se bila tudi tega vešča, ker sem bila večkrat primorana opravljati tudi delo urednika, ko so bili le-ti večkrat odsotni v kakšenem bifeju...). Za delo (opravljala sem skoraj 3 del. mesta) pa nisem bila nikoli prav nagrajena. Ker nisem bila po njegovem "okusu" oz njegovi usmerjenosti (politični).Po dvajsetih letih dela me je med bolniškim staležem odpustil z dvema kreditoma in bolno mamo, in ko sem ga po telefonu prosila, da naj to prekliče, mi je dejal da naj grem na socialno, potem mi je pa še poslal policijo, češ, da ga nadlegujem po telefonu. Policisti so videli v kakšnem zdravstvenem stanju sem ( depresija zaradi izgube službe) so ukrepali proti njemu, ker sem jim povedala tudi določene stvari, ki se ne bi smele dogajati, kot to, da mi je skoraj vsak dan govoril "joškarca", se naslanjal name v dvigalu in tudi kadar sem morala pisati njegove tekste za soočenja strank pred volitvami - se je tudi naslanjal name). Nato so njega preko kriminalista danijela Pirnata ovadili zoper spolno nadlegovanje. Nisem bila edina na njgevem spisku, lahko omenim tudi moje urednika Rudija Medveda, katerega je prav tako degradiral in ga "zaprl" v majhno sobico, ter mu dal naziv urednik za posebne naloge.

    Kadar so bila predvolilna soočenja je LDS, SD .. pripravljal vedno pozitivna prijazna vprašanja, ko pa mu je kdo omenil gospoda Janšo, se je večkrat delal norca in rekel "Janša se ti tanjša", no prav tako pa je postavljal negativna vprašanja SDS, SNS ... in ker se mu je to zdelo super, se je na široko krohotal, tako da se ga je slišalo po celem Radiu Slovenija.

    Na primer bivšega predsednika vlade Antona Ropa je klical po telefonu kar Tonči, z nogami na mizi in lepo srkal kavico ter se krohotal. Toda sestavljanje oddaj za soočenja strank in Studiev ob 17.00 ni bilo njegovo delo - za to smo imeli urednika Sandija Freliha, seveda pa je moral svoj "veliki nos", pritakniti še "gospodar" Bojan Veselinovič, da ne bi bilo kaj "narobe". Vprašam Vas kako naj tak človek s samimi slabimi lastnostmi postane generalni direktor RTV Slovenija. Je arogantnež, narcisoid, hinavec, grabežljivec... lahko bi ga negativno ocenila še z več nadimki.

    Naj tudi gospa Širčeva (vlada) dobro premisli kdo bo generalni na RTV!!!!

  7. mango torek, 03.11.2009 ob 09:55

    rdeča kmetavzarija, ki na daleč smrdi po rdečem gnuju, to je sta novinarstvo

  8. perkins torek, 03.11.2009 ob 10:07

    kakšni bebavi komentarji...če tip ni delal in ni sposoben, poleg tega skregan z 2/3 zaposlenih, ne pripravljen na debato...hja, teraj ga...POtem pa joka kako ga noben ne mara in da je itak tarča političnih pritiskov. Kot so vsi nesposobnjakoviči vedno tarča nekoga drugega. Zafrustrirančki imate pač večn problem z lastno krivdo oz. lastnimmi pomankljivostmi. Me zanima od telih bornih komentatorčkov, z velikim "demokratom" na čelu, kako bi obarvali komentarje če bi delo zgubil "navaden" delavec...ZAfrustrirančki.

    1. notranji sovražnik torek, 03.11.2009 ob 10:22

      perkins, sicer bog s tabo, ampak tvoji posti povedo veliko predvsem o tebi. kdor se sam ne spoštuje, na veliko etiketira druge z izrazi kot 'zafrustrirančki'... misliš, da boš kaj manjši zafrustriranec, če tu stresaš svojo 'superiorno' nejevoljo na svoje virtualne 'inferiorneže'?!

    2. notranji sovražnik torek, 03.11.2009 ob 10:22

      perkins, sicer bog s tabo, ampak tvoji posti povedo veliko predvsem o tebi. kdor se sam ne spoštuje, na veliko etiketira druge z izrazi kot 'zafrustrirančki'... misliš, da boš kaj manjši zafrustriranec, če tu stresaš svojo 'superiorno' nejevoljo na svoje virtualne 'inferiorneže'?!

    3. perkins torek, 03.11.2009 ob 10:36

      oh notranji, nikar. Si se prepoznal? ne morem ti pomagati če imaš komplekse in ne moreš iz svoje kože "najdemokrata". Pri tebi je vedno pač politika (no, če smo pošteni, v veliki večini je res), tudi v primerih ko so na položajih nesposobneži., In vi zafrustrirančki jih pod pretvezo političnih obračunavanj, seveda ker so "vaši" in nastavljeni "s strani vaših". JAo, ni čudno da imamo državo kakršna je, ko se nesposobnost opravičuje, sposobni pa so itak na trgu in sami s temi jebami nimajo problema. Vem, če si zafrustriran so za to (kot sem ti že opisal) vedno krivi drugi. In tudi v tvojem primeru je vedno tako.

    4. notranji sovražnik torek, 03.11.2009 ob 10:42

      perkins, splošno znano dejstvo v psihologiji je, da človek, ki ima nizko samospoštovanje, čuti veliko potrebo po omalovaževanju drugih. moj post je bil le dobronameren nasvet, da malce manj razkazuj svoje nedostatke...

    5. perkins torek, 03.11.2009 ob 10:44

      Citat:
      perkins, splošno znano dejstvo v psihologiji je, da človek, ki ima nizko samospoštovanje, čuti veliko potrebo po omalovaževanju drugih. moj post je bil le dobronameren nasvet, da malce manj razkazuj svoje nedostatke...

      ...v tem primeru, če upoštevam kar si napletel, imaš precej hud problem s sabo.

    6. notranji sovražnik torek, 03.11.2009 ob 10:49

      spet poskušaš omalovaževati... no prav, terapiraj naprej...

    7. perkins torek, 03.11.2009 ob 10:55

      Citat:
      spet poskušaš omalovaževati... no prav, terapiraj naprej...

      ...ne ne, le dejstva. Tvoje "modrovanje" le kaže na pomanjkanje občutka za kredibilnost. Vendar to je pač problem s katerim se bojuješ že dlje časa in zgleda da ni napredka. IN res, terapija bi mi res prišla prav le v primeru, ko berem vaše poste, in predvsem poste tvojih somišljenikov,...in terapija je predvsem v smislu smeha do solz.

    8. pravi igor torek, 03.11.2009 ob 11:19

      Citat:
      perkins, splošno znano dejstvo
      Na koga me že to spominja, nekam znana fraza? Mi lahko Jagač poveš, kje sem to že slišal!

  9. balrog torek, 03.11.2009 ob 10:32

    Čestitke kolektivu STA za izkazano pokončno držo ob glasovanju !

    Meško je prejel enako podporo (štirih zaposlenih !) tako ob glasovanju o njegovi razrešitvi kot ob njegovem imenovanju pred dvema letoma. Kar kaže, da s svojim "delom" oziroma nedelom v dveh leti ni uspel prepričati na STA prav nikogar !

    Obakrat je kolektiv plebiscitarno zavrnil s strani politike vsiljenega odgovornega urednika, ki je na STA vnesel ideološko govorico ter poskušal kolektiv razdeliti na podlagi ideoloških, političnih in strankarskih ločnic. A mu to ni uspelo. Svojega dela namreč ni opravljal, kaj šele, da bi člani novinarskega kolektiva v njem prepopznali verodostojnega in kvalificiranega odgovornega urednika.

    Kot povsem brezpredmetne so zato tudi Meškove obtožbe, češ da naj bi doživljal mobbing s strani novega direktorja. Te obtožbe so povsem absurdne, o tem, da naj bi bil podvržen šikaniranju pa Mešku ne verjame nihče v 92-članskem kolektivu na STA. Kajti vsi se še predobro spomnijo njegovega lova na čarovnice, kar je bila osrednja in edina značilnost njegovega urednikovanja na STA, zaznamovanega s šikaniranjem vseh tistih novinarjev, ki jih je Meško sam prepoznal kot ideološko nekompatibilne z Janševo vlado.

    Če bi bil kaj moža, bi Meško odstopil sam.

    S tem bi pokazal, da je sposoben prevzeti odgovornost za svoja dejanja in ravnanja. Ko bi to naredil, bi preprečil nadaljnje vnašanje nemira na STA in krnjenje njenega ugleda v javnosti z insceniranimi obtožbami. A očitno so mu materialne koristi in maščevanje povsem zameglile presojo. Tako se zdaj želi še dodatno finančno okoristiti s terjanjem nekih materialnih odškodnin, ki so v njegovem primeru povsem neupravičene in nesmiselne.

    Imenovan je bil v času Janševe vlade le na podlagi političnih preferenc, kajti ni izpolnjeval prav nobenega pogoja za zasedbo delovnega mesta odgovornega urednika STA, niti glede izobrazbe (končano ima le srednjo šolo) niti glede izkušenj niti glede vodstvenih sposobnosti.

    Na koncu pa samo nekaj: Adieu, tristesse !

    1. notranji sovražnik torek, 03.11.2009 ob 10:38

      balrog, as ti morda na STA? da nisi slučajno veselinovič??

    2. balrog torek, 03.11.2009 ob 10:44

      Ne, sem Alenko Paulin :))

    3. notranji sovražnik torek, 03.11.2009 ob 10:51

      ker je alenka paulin ženska, ti pa menda nisi, se pravi, da sem zadel...

    4. balrog torek, 03.11.2009 ob 10:54

      Citat:
      ker je alenka paulin ženska, ti pa menda nisi, se pravi, da sem zadel...

      Torej, če nisem Alenko Paulin, sem pa Veselinovič ?? Vrhunska logika, notranji sovražnik :)) Žal te moram razočarati. Nisem Veselinovič.

    5. pravi igor torek, 03.11.2009 ob 11:23

      Balrog, ti si Veselinovič, jaz Igor sem pa kolektiv novinarjev, ki je dal zaušnico agitpropovskemu uslužbencu esesovcev in tovariša Janše.

    6. balrog torek, 03.11.2009 ob 12:02

      Citat:
      Balrog, ti si Veselinovič, jaz Igor sem pa kolektiv novinarjev, ki je dal zaušnico agitpropovskemu uslužbencu esesovcev in tovariša Janše.

      Aleluja !!

    7. notranji sovražnik torek, 03.11.2009 ob 13:00

      Citat:
      Torej, če nisem Alenko Paulin, sem pa Veselinovič ?? Vrhunska logika, notranji sovražnik :)) Žal te moram razočarati. Nisem Veselinovič.

      Škoda, sem mislil, da me boš vzel v službo namesto meška...

    8. balrog torek, 03.11.2009 ob 13:04

      to je pa res škoda

  10. kontra torek, 03.11.2009 ob 10:36

    Neavtohtoni Slovenci imajo vedno prvo besedo, ko gre za levičarske rabote. Takega vpliva kot ga imajo pri nas ni nikjer v kakšni drugi državi EU s strani prišlekov. To veliko povei o naši levici, ki si nabira glasove na vse načine.

    1. perkins torek, 03.11.2009 ob 10:38

      Citat:
      Neavtohtoni Slovenci imajo vedno prvo besedo, ko gre za levičarske rabote. Takega vpliva kot ga imajo pri nas ni nikjer v kakšni drugi državi EU s strani prišlekov. To veliko povei o naši levici, ki si nabira glasove na vse načine.

      ...evo zafrustrirančka. Tipičen primer zafrustrirane navlake.

    2. balrog torek, 03.11.2009 ob 10:50

      A zdaj so za to, da na desnici ne premorete dovolj fakultetno izobraženih novinarjev in urednikov ter na odgovorna mesta nastavljate ameterje, kot je denimo Meško, krivi "neavtohtoni Slovenci" ??
      Prav tako so za Meškove probleme, ker je nesposoben in nima nobenih izkušenj in še manj pojma, krivi drugi in ne on sam ?!
      Kontra, pridobi najprej fakulteteno izobrazbo in se nato poteguj za uredniška mesta po javnih medijih ! Za tvoje težave niso krivi drugi, temveč ti sam ..

    3. kontra torek, 03.11.2009 ob 11:01

      Citat:
      ...evo zafrustrirančka. Tipičen primer zafrustrirane navlake.

      Bebček levičarski, imaš kaj v srcu Slovenijo ali ti je še vedno dolgčas po prejšnji širni domovini. Si bil leta 1990 proti osamosvojitvi in si si želel asimetrično federacijo ali kaj podobnega.

    4. kontra torek, 03.11.2009 ob 11:05

      Citat:
      A zdaj so za to, da na desnici ne premorete dovolj fakultetno izobraženih novinarjev in urednikov ter na odgovorna mesta nastavljate ameterje, kot je denimo Meško, krivi "neavtohtoni Slovenci" ?? Prav tako so za Meškove probleme, ker je nesposoben in nima nobenih izkušenj in še manj pojma, krivi drugi in ne on sam ?!Kontra, pridobi najprej fakulteteno izobrazbo in se nato poteguj za uredniška mesta po javnih medijih ! Za tvoje težave niso krivi drugi, temveč ti sam ..

      Halo, moja izobrazbo je tvojo predlagano že davno presegla, je pa tvoja pamet zelo omejena in prisega le na čveke in insinuacije kot ponavadi. Pojdi vsaj v večerno šolo, da se naučiš osnov slovenske zgodovine in zraven ti kakšna etika s temelji logike bi ne škodovala!

    5. perkins torek, 03.11.2009 ob 11:09

      Citat:
      Bebček levičarski, imaš kaj v srcu Slovenijo ali ti je še vedno dolgčas po prejšnji širni domovini. Si bil leta 1990 proti osamosvojitvi in si si želel asimetrično federacijo ali kaj podobnega.

      ...če bi bilo merilo zavednosti to, kar vsakokratno pišeš ti, in predvsem tvoje stališče o poziciji slovenije...ne, nikakor. NIsem bi za državo slovenceljnov, ampak za državo Slovencev, kar pa se vedno bolj izmika tej definiciji. V kolikor bi bilo merilo Slovenca tvoj pogled, bi tako spremenil državljanstvo in bi bil državljan R.Škofi ali državljan R.Slovenske alpe.

    6. balrog torek, 03.11.2009 ob 11:10

      in kaj ima zgodovina Slovenije ter etika pri tem, da imata z Meškom končano le srednješolsko izobrazbo ?? So vaju ovirali "neavtohtoni Slovenci", da nista mogla diplomirati :))

    7. kontra torek, 03.11.2009 ob 11:12

      Citat:
      ...če bi bilo merilo zavednosti to, kar vsakokratno pišeš ti, in predvsem tvoje stališče o poziciji slovenije...ne, nikakor. NIsem bi za državo slovenceljnov, ampak za državo Slovencev, kar pa se vedno bolj izmika tej definiciji. V kolikor bi bilo merilo Slovenca tvoj pogled, bi tako spremenil državljanstvo in bi bil državljan R.Škofi ali državljan R.Slovenske alpe.

      Res si debilček in ne poznaš slovenske zgodovine, zato imaš tako konfuzijo v glavi.

    8. kontra torek, 03.11.2009 ob 11:14

      Citat:
      in kaj ima zgodovina Slovenije ter etika pri tem, da imata z Meškom končano le srednješolsko izobrazbo ?? So vaju ovirali "neavtohtoni Slovenci", da nista mogla diplomirati :))

      Malo prelistaj tvoje čveke, pa boš kmalu ugotovil, zakaj ti manjkajo zgornje navedbe.

    9. pravi igor torek, 03.11.2009 ob 11:26

      Ne dirajte mi Kontru, on je potomec slavnega slovenskega poeta, zato ne potrebuje nobene šole, niti pastirske ne! A, nede?

    10. pravi igor torek, 03.11.2009 ob 11:31

      Balrog, če še ne veš ti povem jaz! Zgodovina na slovenskem se je začela 1945 leta- to je bil za Slovenijo mračni srednji vek. Renesansa je nastopila le 1991-92. Nato je spat padel mrak, do leta 2004 s kratkim obdobjem svobode (Vlada El Bazooco).Razsvetljenstvo je bilo od leta 2004-2008. Potem je pa nastopil spet mrak! Ti je sedaj jasna zgodovina Slovenije?

    11. balrog torek, 03.11.2009 ob 11:51

      Citat:
      Balrog, če še ne veš ti povem jaz! Zgodovina na slovenskem se je začela 1945 leta- to je bil za Slovenijo mračni srednji vek. Renesansa je nastopila le 1991-92. Nato je spat padel mrak, do leta 2004 s kratkim obdobjem svobode (Vlada El Bazooco).Razsvetljenstvo je bilo od leta 2004-2008. Potem je pa nastopil spet mrak! Ti je sedaj jasna zgodovina Slovenije?

      Hvala, Igor. Zdaj mi je vse kristalno jasno :))

    12. kontra torek, 03.11.2009 ob 12:05

      Citat:
      Hvala, Igor. Zdaj mi je vse kristalno jasno :))

      Levi debilčki si razjasnjujejo njihov pogled zgodovine Slovence. Prav smešno, kako si jo predstavljajo. Enoumno in začuda nedialektično?

    13. balrog torek, 03.11.2009 ob 12:27

      Citat:
      Levi debilčki si razjasnjujejo njihov pogled zgodovine Slovence. Prav smešno, kako si jo predstavljajo. Enoumno in začuda nedialektično?

      Lahko se zdaj norčuješ, a enkrat bo presahnila pipica. Kaj boš pa potem, ko te bodo pustili na cedilu tudi "tvoji", a kontra ??

    14. antianarhist torek, 03.11.2009 ob 13:31

      igorigor torek, 03.11.2009 ob 11:31
      Balrog, če še ne veš ti povem jaz! Zgodovina na slovenskem se je začela 1945 leta- to je bil za Slovenijo mračni srednji vek.
      *
      res je, za nas se je leta 1945 začel mračni srednji vek, katerega posledice še vedno čutimo. iz tega tistih časov komunistične partije, preko zveze komunistov, je zrasla mafijska klika, ki obvladuje slovenijo vsa ta leta. deluje na podobnih principih, ki jih je vpeljal ta mračni srednji vek. laž in kraja sta glavna dejavnika te mafije.
      na žalost renesanse še ni na vidiku !

    15. pravi igor torek, 03.11.2009 ob 13:42

      Antianarhist, kaj je za tebe Yes? Da ne boš zašel, nikoli niso bili komunisti, so premladi!

    16. antianarhist torek, 03.11.2009 ob 13:55

      igorigor torek, 03.11.2009 ob 13:42
      Antianarhist, kaj je za tebe Yes? Da ne boš zašel, nikoli niso bili komunisti, so premladi!
      *+
      če ti je znano kdo in kateri so njihovi botri in patroni, ti bo znano tudi kaj so in kam pašejo !

    17. antianarhist torek, 03.11.2009 ob 14:05

      igorigor torek, 03.11.2009 ob 13:42
      Antianarhist, kaj je za tebe Yes? Da ne boš zašel, nikoli niso bili komunisti, so premladi!
      *
      še tisti drugi del : tudi veliko pripadnikov mafijske klike, ki je zrasla iz zveze komunistov, niso bili nikoli komunisti,
      so pa v večini potomci komunistov !

    18. pravi igor torek, 03.11.2009 ob 16:30

      Jebemti, kaj so potem komunisti priplavali po župi? Niso oni imeli botrov? Kolikor je meni znano, je prej vladala RKC preko kvazi demokratskih stranbk 2000 let. Ne vem zakaj so potem cerkvenjaki in komunisti taki sovražniki, če pa so komunisti derivat RKC.

    19. notranji sovražnik torek, 03.11.2009 ob 17:16

      ha,ha, igor, demokratične stranke obstajajo po tvoje 2000 let! to pa je poznavanje zgodovine... demokratične stranke so se razvile šele po razsvetljenstvu, to je v 19. stoletju. v SLO pa je bila demokracija bolj slaboudno dete že za časa avtro-ogrske, za časa stare jugoslavije je postala skoraj mrtvoudna, s komunistično revolucijo pa je docela crknila. in tud zdaj je bolj ali manj invalidna... razlog je najbrž v tem, da so butalci pač butalci. oni imajo neke svoje politične in ideološke ideje, podobne kerjavlju, ki je hudiča na pol sekal... po politično-ideološki pameti so butalci še vedno globoko v srednjem veku. eni verjamejo v črno cerkev, drugi pa v rdečo, ampak to še ni demokracija...

    20. pravi igor torek, 03.11.2009 ob 17:48

      Jagač, vem , vem, vendar je vladavina cerkve segala od nastanka Kristusove vere v starem Rimu, pa do danes. Vedno je cerkev vladala kot siva eminenca. Veliko časa pa je cerkev tudi sama vladala. Npr. poglej si danes Hrvaško ali Poljsko. Kdo tam vlada? Siva eminenca in ne neki dvojčki! Zato si ne beli glavo, če sem stvar malo prikrojil, kajti na to tematiko bi lahko napisali romane! Upam, da si razumel

    21. notranji sovražnik sreda, 04.11.2009 ob 06:09

      igor, ti si psihopat.

  11. perkins torek, 03.11.2009 ob 11:02

    Z meškom niso bili zadovljni že ob imenovanju. Pa so morali biti zaradi opcije ki je bila na oblasti, ali tiho ali pa so tudi vsi ostali novinarji brez kredibilnosti. To, da se pa vsakokrat omenja levo-desno, pa je le odraz kam nas je pripeljala naša politika. Strokovnjaki oz. raje profesionalci, so bili ali so še, podvrženi raznim diskvalifikacija, zato se (pametni) izogibajo določenih položajev (tudi) v medijih. ZA desne so itak najbolj pošteni pri raznih Demokracijah in podobnih listih, ki bolj kot ne koristijo ob pomanjkanju mehkejšega toaletnega papirja. Sklepam da Dnevnik to vlogo igra pri desnih, čeprav me čudi, ko ga prebirajo z takim navdušenjem.

    1. kontra torek, 03.11.2009 ob 11:07

      Citat:
      Z meškom niso bili zadovljni že ob imenovanju. Pa so morali biti zaradi opcije ki je bila na oblasti, ali tiho ali pa so tudi vsi ostali novinarji brez kredibilnosti. To, da se pa vsakokrat omenja levo-desno, pa je le odraz kam nas je pripeljala naša politika. Strokovnjaki oz. raje profesionalci, so bili ali so še, podvrženi raznim diskvalifikacija, zato se (pametni) izogibajo določenih položajev (tudi) v medijih. ZA desne so itak najbolj pošteni pri raznih Demokracijah in podobnih listih, ki bolj kot ne koristijo ob pomanjkanju mehkejšega toaletnega papirja. Sklepam da Dnevnik to vlogo igra pri desnih, čeprav me čudi, ko ga prebirajo z takim navdušenjem.

      Posebno tvoje neumnosti levičarček, kdo ti je dal pamet, sposodi si jo pri kakšnem malo pametnejšem kot si sam, ki poleg Dnevnika prečita in pogleda še kaj verodostojnejšega!

    2. perkins torek, 03.11.2009 ob 11:18

      Citat:
      Posebno tvoje neumnosti levičarček, kdo ti je dal pamet, sposodi si jo pri kakšnem malo pametnejšem kot si sam, ki poleg Dnevnika prečita in pogleda še kaj verodostojnejšega!

      kontra, nikar tako užaljeno. Pa saj sem ti povedal da ne berem Demokracije. Knjigo že, ampak cajtnge pa bolj kot ne za zabavo in smeh, predvsem ko vidim izpade tebe in tebi podobnih "intelektualcev" (oprosti za žaljivko::))). Pena okoli ust ti ne bo pripomogla k višji stopnji razgledanosti. Da ti odgovorim, pamet se širi tudi skozi obdobje izobraževanja in uporabe lastne glave, kar v tvojem primeru presega stopnjo razumevanja. Poglej, tudi slon (tokrat ne leteči) ni bil ustvarjen za letanje, kot tudi ti nisi sposobne za kredibilno razmišljanje. In še nekaj, jest sm desničar, brcam pa tako z levo, kot tudi z desno.

    3. kontra torek, 03.11.2009 ob 11:27

      Citat:
      kontra, nikar tako užaljeno. Pa saj sem ti povedal da ne berem Demokracije. Knjigo že, ampak cajtnge pa bolj kot ne za zabavo in smeh, predvsem ko vidim izpade tebe in tebi podobnih "intelektualcev" (oprosti za žaljivko::))). Pena okoli ust ti ne bo pripomogla k višji stopnji razgledanosti. Da ti odgovorim, pamet se širi tudi skozi obdobje izobraževanja in uporabe lastne glave, kar v tvojem primeru presega stopnjo razumevanja. Poglej, tudi slon (tokrat ne leteči) ni bil ustvarjen za letanje, kot tudi ti nisi sposobne za kredibilno razmišljanje. In še nekaj, jest sm desničar, brcam pa tako z levo, kot tudi z desno.

      Po tvojem pisanjiu sodeč si res zmešanček, pa naj ti bo dovolj, saj itak takim ne pomaga nič. Oprana enoumna glava ostane enaka, saj je to prispodoba za ROM.

    4. perkins torek, 03.11.2009 ob 11:48

      Citat:
      Po tvojem pisanjiu sodeč si res zmešanček, pa naj ti bo dovolj, saj itak takim ne pomaga nič. Oprana enoumna glava ostane enaka, saj je to prispodoba za ROM.

      no, to ti pa rad verjamem in končno se s tabo strinjam, predvsem zadnji stavek. So te do spoznanja pripeljale izkušnje ali so vam o enoumju predavali šefi? No, vsaj nekaj ste se naučili, tudi to šteje, čeprav v realnem svetu, z oprano glavo in enoumjem, ne boste imeli ne vem koliko....predvsem vas bo tudi v prihodnje spremljala zafrustriranost. Predlagam da se sprostite, malce neobremenjenega čtiva, v kolikor sposobnost aktivnega branja obstaja, in svet bo spet lepši.

    5. kontra torek, 03.11.2009 ob 12:07

      Citat:
      no, to ti pa rad verjamem in končno se s tabo strinjam, predvsem zadnji stavek. So te do spoznanja pripeljale izkušnje ali so vam o enoumju predavali šefi? No, vsaj nekaj ste se naučili, tudi to šteje, čeprav v realnem svetu, z oprano glavo in enoumjem, ne boste imeli ne vem koliko....predvsem vas bo tudi v prihodnje spremljala zafrustriranost. Predlagam da se sprostite, malce neobremenjenega čtiva, v kolikor sposobnost aktivnega branja obstaja, in svet bo spet lepši.

      Sprevračanje dejstev ti nikakor ne bo v pomoč. Še vedno ostaneš ROM.

    6. pravi igor torek, 03.11.2009 ob 13:47

      Perkins, ti ne razumeš, če Janša nastavi svojega človeka, kljub nasprotovanju novinarjev, je to demokratično. Če tega istega človeka kolektiv novinarjev odstavi, je to nedemokratično. Razumeš sedaj demokracijo? Končno pa imamo tudi globalno potrditev. Obama je čestital Karžaju za izvolitev (neizvolitev). Jagač, kje si sedaj? Se ne boš nič zgražal nad volitvami v Afganistanu. Proti iranskim volitvam si imel veliko za povedati. Boš kar tiho?

  12. rokodelec torek, 03.11.2009 ob 11:07

    Res sramotno, da ima samo srednjo šolo za tak položaj, očitno zadostuje za janševistićno trobilo in uravnoteževanje.
    Za njegovo službo se ne bat, saj na tak vrhunski kader komaj čakajo v Demokraciji, Reporterju in brezplačnikih in morda Ognišču.

    1. kontra torek, 03.11.2009 ob 11:10

      Citat:
      Res sramotno, da ima samo srednjo šolo za tak položaj, očitno zadostuje za janševistićno trobilo in uravnoteževanje. Za njegovo službo se ne bat, saj na tak vrhunski kader komaj čakajo v Demokraciji, Reporterju in brezplačnikih in morda Ognišču.

      Mogoče bo pa zamenjal Repovža na Mladini, ki je tvoje trobilo. Da jo bo uravnotežil za večino? Izobrazbo ima adekvatno!

    2. rokodelec torek, 03.11.2009 ob 11:29

      kontra, govorimo o STA in ne o zasebnih medijih, lahko pa si ti bil urednik brezplačnika sLOVEnski tednik, glede na nivo tvojih komentarjev.

    3. kontra torek, 03.11.2009 ob 11:59

      Citat:
      kontra, govorimo o STA in ne o zasebnih medijih, lahko pa si ti bil urednik brezplačnika sLOVEnski tednik, glede na nivo tvojih komentarjev.

      Revček, dobro so ti nasolili pamet z ideologijo, spet en indoktriniran ROM pomnilnik. Le kaj nekomu , ki ima upogljiv um, pomaga FDV, ko pa ga učijo profesorji, ki ne morejo iz svoje ideološke kletke pomoliti glavo v resničnost in to počnejo že več desetletij. SLOtednik ti gre pa močno na živce, ker je povedal kakšno debelo svinjarijo tvojih ideologov?

    4. balrog torek, 03.11.2009 ob 12:07

      Citat:
      Revček, dobro so ti nasolili pamet z ideologijo, spet en indoktriniran ROM pomnilnik. Le kaj nekomu , ki ima upogljiv um, pomaga FDV, ko pa ga učijo profesorji, ki ne morejo iz svoje ideološke kletke pomoliti glavo v resničnost in to počnejo že več desetletij. SLOtednik ti gre pa močno na živce, ker je povedal kakšno debelo svinjarijo tvojih ideologov?

      Zato pa so tebe naučili na takrat še Komenskega ulici na trimesečnem agitprop treningu, da si pobral vse znanje in pamet Kumrofčanov, a ne kontra :))

    5. kontra torek, 03.11.2009 ob 12:11

      Citat:
      Zato pa so tebe naučili na takrat še Komenskega ulici na trimesečnem agitprop treningu, da si pobral vse znanje in pamet Kumrofčanov, a ne kontra :))

      Joj, joj ,revček , pa saj ti ni pomoči. Ne moreš razumeti, da ROM ne sprejema informacij, ker je za večno zapečen s pravo-originalno kumrovško doktrino. Sprijazni se , saj ti drugega ne preostane, kar imaš ,imaš!

  13. perkins torek, 03.11.2009 ob 11:23

    MOgoče pa je meško usposobljen za urednikovanje Cicibana? Nikar, kdo pa bo lektoriral pesmice in spise 7. letnikov?! Zunanji sodelavci? Samo kje bodo našli "uravnotežene" zunanje sodelavce, ko pa vsak ki ima več kot srednjo šolo, pade pod "levičarje"?! Hm, problem problem.

    1. kontra torek, 03.11.2009 ob 11:28

      Citat:
      MOgoče pa je meško usposobljen za urednikovanje Cicibana? Nikar, kdo pa bo lektoriral pesmice in spise 7. letnikov?! Zunanji sodelavci? Samo kje bodo našli "uravnotežene" zunanje sodelavce, ko pa vsak ki ima več kot srednjo šolo, pade pod "levičarje"?! Hm, problem problem.

      Kako lahko imaš nadimek Perkins, ko si pa bolj Berija?

    2. perkins torek, 03.11.2009 ob 11:36

      Citat:
      Kako lahko imaš nadimek Perkins, ko si pa bolj Berija?

      ...ne čudi me tvoja nevednost...

    3. kontra torek, 03.11.2009 ob 12:00

      Citat:
      ...ne čudi me tvoja nevednost...

      Seveda, enomnost ima globoke korenine pri tebi!

  14. člen133 torek, 03.11.2009 ob 12:16

    In STA postaja vse bolj podobna Tanjugu!

    1. balrog torek, 03.11.2009 ob 12:24

      bolje že kot, da je trobilo SDS !
      hehehe.., kaj boste pa zdaj, ko ste ostali brez glavnega borca za Janšev lik i delo ? :)
      Na Tanjugu se nikoli ne bi moglo zgoditi, da bi za odgovornega urednika nastavili srednješolca brez izkušenj .., pravzaprav kar škandalozno, kaj si je dovolila Janševa vlada

    2. kontra torek, 03.11.2009 ob 12:45

      Citat:
      bolje že kot, da je trobilo SDS !hehehe.., kaj boste pa zdaj, ko ste ostali brez glavnega borca za Janšev lik i delo ? :) Na Tanjugu se nikoli ne bi moglo zgoditi, da bi za odgovornega urednika nastavili srednješolca brez izkušenj .., pravzaprav kar škandalozno, kaj si je dovolila Janševa vlada

      Ja FDV je zakon za ROMčke!

    3. perkins torek, 03.11.2009 ob 12:55

      spet se moram strinjati s tabo. V večini primerov res. Vendar pa imaš en problem, FDV je pač višja izobrazba in ta beseda je zate žaljivka in le-ta pristaja tebi neljubi opciji. Nesposobnost je za vas vrlina, in posredno se na to naslanja zafrustriranost, ki je tudi del vašega vsakdana. Meško je pač eden izmed "revčkov" ki je do položaja prišel le zaradi pripadnosti (no, tukaj nikakor ni edini) in nikakor zaradi izobrazbe, sposobnosti, kreativnosti, komunikativnosti,...le-te pa so začuda ravno značilne fobije zafrustrirančkov.

    4. kontra torek, 03.11.2009 ob 13:04

      Citat:
      spet se moram strinjati s tabo. V večini primerov res. Vendar pa imaš en problem, FDV je pač višja izobrazba in ta beseda je zate žaljivka in le-ta pristaja tebi neljubi opciji. Nesposobnost je za vas vrlina, in posredno se na to naslanja zafrustriranost, ki je tudi del vašega vsakdana. Meško je pač eden izmed "revčkov" ki je do položaja prišel le zaradi pripadnosti (no, tukaj nikakor ni edini) in nikakor zaradi izobrazbe, sposobnosti, kreativnosti, komunikativnosti,...le-te pa so začuda ravno značilne fobije zafrustrirančkov.

      Pozna se ti, da si učenec kumrovški fakulteti podobnih šol, nič ne de, v svetu pomeni več kot taka fakulteta sposobnost in poštenost delojemalca opisovati in prenašati dogodke verodostojno ljudem. To pa ti ne moreš zagovarjati, ker imaš pač takšen ROM čip vgrajen tam, kjer bi moralo biti vse kaj drugega.

    5. antianarhist torek, 03.11.2009 ob 13:05

      balrog torek, 03.11.2009 ob 12:24
      *
      se strinjam, ta nastavitev je bila škandalozna, tako kot vsa podobne nastavitve, v gospodarstvu, medijih in drugod, ki so se zgodile v vseh teh letih, pod eno ali drugo oblastjo. ampak vzorci, ki so se začeli pojavljati v enih drugih časih, ko so bili edino sposobni in posvečeni le naši, izbranci avandgarde, so se ljudem, še posebej oblastnikom, nevede zavlekli pod kožo. tudi v samostojni sloveniji se je kadriralo po enakih vzorcih, saj trenutni oblastniki, eni ali drugi, niso znali drugače razmišljat, dobri so bili le "naši" kadri, ni bilo pomembno kaj znaš, važno je da si naš. po tem principu se je kadriralo povsod, v vseh teh letih, ne glede na opcijo, ki je vladala. in isto se dogaja še danes. to je stanje duha v sloveniji ! ni važna vsebina, važna je pripadnost ! in vsi ti prepiri danes, so produkt te destruktivne miselnosti in naravnanosti duha v državi ! ob takem stanju ni možnosti napredka. obsojeni smo na propad !

    6. perkins torek, 03.11.2009 ob 13:26

      Citat:
      Pozna se ti, da si učenec kumrovški fakulteti podobnih šol, nič ne de, v svetu pomeni več kot taka fakulteta sposobnost in poštenost delojemalca opisovati in prenašati dogodke verodostojno ljudem. To pa ti ne moreš zagovarjati, ker imaš pač takšen ROM čip vgrajen tam, kjer bi moralo biti vse kaj drugega.

      ...kontra, pozna se ti, da ti je šola predstavljala res hud strah in travme. Ne vem sicer kje in kaj naj bi "kumrofska šola" sicer bila, vendar sam sem, kot večina, obiskoval šole ki so bile v tukaj in takrat, sicer (to ti seveda ni jasno, ker razumljivo ne moreš tega vedeti) zelo priznane tudi v tujini (katero talo veselo omenjaš) in je zelooooo veliko učenih ljudi prav zaradi teh kvalitet, bilo sprejeto na nadaljnje šolanje v tujini (brez najmanjših težav). Vendar kot že rečeno, zafrustriranost ti ne da, da bi si kaj takega priznal, še posebno ko se ti je že osnovnošolski pouk zdel prezahteven oz. odbijajoč. ZAto te povsem razumem, da si sovražno nastrojen proti vsakemu, ki ima pač izobrazbo. Sicer pa, zadihaj s polnimi pljuči, objemi bljižnje drevo, da ne boš tako sam in zafrustriran.

    7. pravi igor torek, 03.11.2009 ob 13:52

      Kontra, zanima me kakšna je pa tista abramboslovna šola. Kaj ni tista šola podružnica Kumrofca. Daj pametnjakovič odgovori, no dvomim, da boš odgovoril, ali boš zamuti, ali te bo pa uzela magla!

    8. kontra torek, 03.11.2009 ob 14:18

      Citat:
      ...kontra, pozna se ti, da ti je šola predstavljala res hud strah in travme. Ne vem sicer kje in kaj naj bi "kumrofska šola" sicer bila, vendar sam sem, kot večina, obiskoval šole ki so bile v tukaj in takrat, sicer (to ti seveda ni jasno, ker razumljivo ne moreš tega vedeti) zelo priznane tudi v tujini (katero talo veselo omenjaš) in je zelooooo veliko učenih ljudi prav zaradi teh kvalitet, bilo sprejeto na nadaljnje šolanje v tujini (brez najmanjših težav). Vendar kot že rečeno, zafrustriranost ti ne da, da bi si kaj takega priznal, še posebno ko se ti je že osnovnošolski pouk zdel prezahteven oz. odbijajoč. ZAto te povsem razumem, da si sovražno nastrojen proti vsakemu, ki ima pač izobrazbo. Sicer pa, zadihaj s polnimi pljuči, objemi bljižnje drevo, da ne boš tako sam in zafrustriran.

      Mučiš se in mučiš, pa ostajaš tam, kamor sodiš. Na ravni ROMa. Meni je šola bila lahka malica in nisem imel nikakršnih težav z njo, vendar sem od nje sprejemal resnice, ostalo ideološko sem pa pustil za ROMčke, ki sedaj veselo rezgetajo v svobodi in venomer blatijo pametne, drugače misleče svobodomiselne ljudi.

    9. kontra torek, 03.11.2009 ob 14:22

      Citat:
      Kontra, zanima me kakšna je pa tista abramboslovna šola. Kaj ni tista šola podružnica Kumrofca. Daj pametnjakovič odgovori, no dvomim, da boš odgovoril, ali boš zamuti, ali te bo pa uzela magla!

      Igorček, saj po svoje si simpatičen s to svojo enoumno zaplankanostjo, ampak odgovarjam ti pa ne že dalj časa, ker mislim, da je to popolnoma neproduktivno. Demokracija je res tudi svoboda izražanja, ampak nametavanje insinuacij in nepreverjenih dokazov je pa vse kaj drugega! Uživaj!

    10. pravi igor torek, 03.11.2009 ob 16:32

      Kontra, ne boš me podkupil z laskanjem. Odgovori kar sem te vprašal!

  15. člen133 torek, 03.11.2009 ob 13:10

    balrog torek, 03.11.2009 ob 12:24

    bolje že kot, da je trobilo SDS !
    hehehe.., kaj boste pa zdaj, ko ste ostali brez glavnega borca za Janšev lik i delo ? :)
    Na Tanjugu se nikoli ne bi moglo zgoditi, da bi za odgovornega urednika nastavili srednješolca brez izkušenj .., pravzaprav kar škandalozno, kaj si je dovolila Janševa vlada
    _____________________________________________________________________________________________
    ____________________________________________________________________________________________
    Bral sem tisto, kar je prišlo na Tanjug in tisto, kar je odšlo s Tanjuga. Včasih "odhodni" tekst ni niti malo spominjal na izvirnik. Celo tito je izrekel kritike na račun Tanjuga.
    Zaposleni so bili sami falirani študenti, le redki so imeli ustrezno šolo.

    1. balrog torek, 03.11.2009 ob 13:14

      če pa je še Tito imel kritike na račun Tanjuga, potem pa je bil res zanič :))

    2. člen133 torek, 03.11.2009 ob 14:37

      No, vidiš, in taka postaja STA!
      Tito je pa zdaj Veselinovič!

    3. balrog torek, 03.11.2009 ob 14:40

      Citat:
      No, vidiš, in taka postaja STA!
      Tito je pa zdaj Veselinovič!

      Ta Veselinovič po tvoje ni le direktor STA, ampak kar predsednik države, maršal itd, zraven pa še pravoslavni Srb ? Ga pa res ceniš, madonca.
      A ni bil Tito pol Slovenca/pol Hrvata ?

    4. člen133 torek, 03.11.2009 ob 14:43

      Ne eno, ne drugo, ampak zločinec.

    5. balrog torek, 03.11.2009 ob 14:53

      Citat:
      Ne eno, ne drugo, ampak zločinec.

      pišeš, pišeš in potem ga pihneš; stare, nezaceljene travme iz otroštva te kot Titovega nezakonskega sina morajo neznosno boleti, da se ti znova prikazuje JBT in ga prav povsod vidiš ?

    6. člen133 torek, 03.11.2009 ob 15:01

      Delirium tremens. Tudi bele miške niso več daleč. Hitr rukn še dva deci šnopca!!

    7. balrog torek, 03.11.2009 ob 15:15

      Citat:
      Delirium tremens. Tudi bele miške niso več daleč. Hitr rukn še dva deci šnopca!!

      a s Titom :))

    8. balrog torek, 03.11.2009 ob 15:15

      Citat:
      Delirium tremens. Tudi bele miške niso več daleč. Hitr rukn še dva deci šnopca!!

      a s Titom :))

    9. kontra torek, 03.11.2009 ob 18:41

      Citat:
      Ta Veselinovič po tvoje ni le direktor STA, ampak kar predsednik države, maršal itd, zraven pa še pravoslavni Srb ? Ga pa res ceniš, madonca. A ni bil Tito pol Slovenca/pol Hrvata ?

      Pa še ključavničar, despot in morilec! Hm, hm..

    10. balrog torek, 03.11.2009 ob 20:57

      Citat:
      Pa še ključavničar, despot in morilec! Hm, hm..

      O komu ti to o (s)Mešku ??

  16. pravi igor torek, 03.11.2009 ob 13:57

    Členkar, zmotill si se, da je Tito kritiziral. Po vaše bi jih Tito moral postrelil. Kako, naenkrat odstopaš od svojih stereotipov. Kwa, dogaja? Jz sm čist zmedn!

  17. člen133 torek, 03.11.2009 ob 14:34

    Plačanec! Vem, da pogrešaš udbo, kjer si bil bolje plačan!

    1. pravi igor torek, 03.11.2009 ob 16:37

      Členkar, da ti se pozlatio jezik- mislim tisto - plačanec. Vem kaj je s teboj, popizdu si kr nimaš odgovora. Ja, ja z Igorjem se je težko bockati! Vseeno uživam, ko vas mrčim! Ha, ha,ha..

    2. člen133 torek, 03.11.2009 ob 17:13

      Ja, imaš prav. S primitivnimi ljudmi se je res težko bockat. Z ljudmi se je lahko, z opicami pa težko. Imaš prav. Čestitam!

    3. pravi igor torek, 03.11.2009 ob 17:52

      Členkar, pomota, jaz sem se spustil na tvoj (vaš )nivo, ne ti na mojega. Tam nimaš (nimate) šans!

  18. člen133 torek, 03.11.2009 ob 14:41

    In zdaj si se zapil! Danes si popil odločno preveč. Imaš polno tipkarskih napak!
    Sicer pa, kaj me briga. Zapijaj se, da te bo čimhitreje pobralo.

  19. micika torek, 03.11.2009 ob 17:44

    Pa kdo za boga je ta prisklednik meško? Zelo oz. nič slišala o njem. To pomeni, da to te "afere" g. fikus re tudi ni nič naredil. Samo lepo plačo prejemal in občasnofiltriral podatke za javnost. Saj zato so ga zaposlili, a ne? Le kdo je ta meško, neznanec iz SDS?

  20. Barbara P. torek, 03.11.2009 ob 18:19

    "rokodelc, pozabil si dodati: brez podpore RDEČIH novinarjev. o preofesionalnosti ideoloških agitprop pisunov pa je škoda izgubljati besede..." Neumnost. Ko je prisla Paulinova, je odpovedala sodelovanje celemu kupu stalnih sodelavcev in trajno zaposlila kar lepo stevilo diplomantov Teoloske fakultete. Stevilke zdaj in prej pa kazejo, da je priblizno isto stevilo novinarjev proti njemu, kar pomeni, da ni nasel pravega odnosa tudi s teologi. Razen seveda, ce so diplomanti Teoloske faultete po novem tudi rdeci novinarji. Pa se nekaj. Kako lahko delas v branzi, ki je tako odvisna od komunikacijskih sposobnosti, ce pa sam nimas komunikacijskih sposobnosti, sodec po tem, da ne zmore komuniciranja z lastnimi zaposlenimi?

Dodaj komentar

Za komentiranje morate biti prijavljeni.

Zadnje objavljeno
Najbolj brano
Najbolj gledano
Najbolj komentirano
Vaši prispevki
Foto.Dnevnik.si

Dnevnik.si