Novice.Dnevnik.si Novice/Slovenija

Stres: Slovenija potrebuje ukrepe za okrepitev pomena družine, ne njene relativizacije

Ljubljana - Slovenija je med državami EU na zadnjem mestu po številu sklenjenih zakonskih zvez, zato ne potrebuje sprememb zakonodaje, ki bi še zrelativizirale sedanje vrednotenje družine, je dejal predsednik Komisije pravičnost in mir pri Slovenski škofovski konferenci Anton Stres. V komisiji želijo zato z izjavo v javnosti poudariti pomen družine.

Komisija Pravičnost in mir pri Slovenski škofovski konferenci je pripravila novinarsko konferenco, na kateri je predsednik komisije nadškof Anton Stres pokomentiral nov družinski zakonik. Več v prispevku! (Foto: Blaž Petkovič)
Oglas
 

"Odsotnost vzgoje za zakon v naših izobraževalnih ustanovah, pravna izenačitev zakonske in izvenzakonske skupnosti, večje ekonomske in praktične ugodnosti domnevno enostarševskih družin, ki to v resnici niso, in promoviranje drugih oblik skupnega življenja povzročajo, da se mladi težje odločajo za sklenitev zakona, saj so tedaj gmotno na slabšem kot njihovi vrstniki, ki živijo v izvenzakonski skupnosti, uživajo pa ugodnosti, ki so sicer upravičeno namenjene enostarševskim družinam," so zapisali v izjavi.

Sodobno življenje ni naklonjeno družinskemu življenju iz več razlogov, vendar bi se nekatere stvari lahko spremenile, je ob predstavitvi izjave dejal Stres, sicer mariborski nadškof pomočnik.

Kot ocenjuje, bodo nekatere predlagane spremembe sedanje družinske zakonodaje pripeljale do tega, da bodo vrednoto družine "v percepciji ljudi pravzaprav še bolj zrelativizirale". Tako bo "tradicionalna družina, ki je edina pravi nosilec prihodnosti in edino pravo okolje za vzgojo in osebnostno rast mladih rodov, postavljena nekako še bolj na stranski tir, bo še bolj razvrednotena, ker bo pač ena izmed možnih".

"Za nas pa ta družina ni ena izmed možnih, ampak je nekaj izjemnega, nekaj neprimerljivega, nekaj edinstvenega," je poudaril Stres.

Zato po njegovem mnenju "potrebujemo ukrepe, ki bi vrednoto družine še bolj poudarili in jo tudi kot tako v dojemanju povprečnega državljana še okrepili".

Kot so zapisali v izjavi, "v Sloveniji ni potrebe za redefiniranje pojma družine zgolj zaradi posnemanja nekaterih skrajnih, maloštevilnih in spornih tujih primerov. Poudarjamo, da je še večja zaščita družine, utemeljena na zakonski zvezi med možem in ženo, nujno potrebna za celosten razvoj človeške osebe in njeno dostojanstvo ter tudi za trdnost, mir in prihodnost naroda ter države".

Na novinarsko vprašanje, kakšen bo odgovor Cerkve, če bo državni zbor sprejel predlagane zakone s tega področja, je Stres odgovoril, da upajo, da je vlada "odprla javno razpravo z iskrenim namenom, se pravi, da lahko v javni razpravi dobijo vsa mnenja svoje legitimno mesto in da jih bo potem tudi upoštevala".

"Zato trdno upamo, da bo ta javna razprava pripomogla k temu, da bo zakon doživel take spremembe, da bo sprejemljiv za nas vse," je dodal predsednik komisije.

Na vprašanje, ali se zavedajo nevarnosti, da bo glas Cerkve glede izenačevanja istospolnih partnerstev z zakonsko zvezo v javnosti mogoče ožigosan kot homofoben in zato v javni razpravi ne obravnavan enakovredno, je tajnik komisije Tadej Strehovec odgovoril, da imajo vsi ljudje temeljne človekove pravice in dostojanstvo.

Oblike napada, kot je bil pred nekaj meseci v Ljubljani napad na enega izmed gejevskih aktivistov, so po njegovem "nesprejemljivo dejanje, ki ga odločno obsojamo".

Glede homofobije pa je dejal, da je interpretacija tega pojma nastala znotraj gibanj v ZDA predvsem z namenom stigmatizacij in diskvalifikacij vseh tistih ljudi, ki so si ob izenačitvi zakonske zveze z istospolnimi partnerstvi ali glede posvojitve otrok zastavljali "temeljna, razumna in tudi pravna vprašanja". "Mislim, da en racionalen pogovor o teh stvareh ne more biti izraz homofobije," je prepričan Strehovec.

Dodaj v: Digg del.icio.us Technorati Reddit

Prijavite napako v članku »

Komentarji
  1. jantalec torek, 29.09.2009 ob 17:59

    Neglede na vse kar je v predlogu novega družinskega zakonika mora biti vsem jasno da že ime DRUŽINSKI pove za kaj gre. Torej za družino. In to je v osnovi samo zakonska zveza moškega in ženske iin čisto nič drugega.
    Vse ostale variante bi morale biti opredeljene v posebnih členih zakonika. Veskakor bi morala družina (mož in žena, da se razumemo) imeti številne prednosati in privilegije pred ostalimi variantami nekakšne zveze.
    Država bi morala že ob zakonski nagraditi poudariti pomen družine, na to pa še ob rojstvu vsakega otroka. Obdavčiti samce in preprečiti zlorabe, ko živijo pari v izvenzakonski zvezi, dobijo pa vse ugodnosti, kot da je mati samohranilka. Vsekakor preprečiti kakršno koli posvojitev ali rejništvo enakospolnim zvezam. Sej to je popolnoma skregano z razumom.
    Ostale stvari, kot so poroka in dedovanje pa se mi ne zdijo sporne. Če želijo zakaj pa ne?
    Ker iz istospolne zveze ni mogoče pričakovati otrok je tudi prav, da jih ne morejo ne posvojiti ne sprejeti v rejništvo. Prav tako sem mnenja da jih je v primeru da ima katerikoli partner otroka že od prej, potrebno odvzeti in dati v rejništvo v normalne družine.
    Naj zaključim da je vsekakor na državi da je dolžna dati normalni družini bistveno večji pomen in podporo, tako moralno, finanačno, kakor tudi v izobraževalnih ustanovah, kjer je skoraj ni. In tukaj se z cerkvijo popolnoma strinjam.

    1. aeda torek, 29.09.2009 ob 18:07

      Gospod, koliko ste stari? In kako bi morala država nagraditi ob zakonski - ste morda kaj pozabili napisati? In ne strnjate se Z cerkvijo, ampak S cerkvijo...

    2. ateistek torek, 29.09.2009 ob 18:54

      Citat:
      Prav tako sem mnenja da jih je v primeru da ima katerikoli partner otroka že od prej, potrebno odvzeti in dati v rejništvo v normalne družine.

      100% fašizem! Še dobro, da svet ne funkcionira po tvojih mnenjih. Saj če bi, bi bil še bolj nesrečen kot že je.

    3. katjakatja torek, 29.09.2009 ob 19:22

      popolnoma se strinjam z osebo pudlcek, da je pojem družina definira človek. in zato jentalec ne blefiraj kar nekam v tri krasne, če očitnoi ne razumep, kako stvari dejansko deljujejo. družina, partnerstvo, zakonska zveza ipd. so zgodovinsko in kulturno definirani pojmi, ki v času in prostoru relativirajo in se spreminjajo v skladu z normami in družbeno ureditvijo (torej, kakšne koristi le-te prinašajo). kot prvo trdiš, da je zakonska zveza zveza moškega in ženske, kar nato izpeljuješ, da je družina lahko le skupnost moškega in ženske - kaj pa družine v državah, ki izhaja iz korana,. kjer lahko imajo moški več žena? to po našem merilu ni zakonska zveza (no vsaj po tvojem blebetanju lahko tako sklepam). samo zato, ker (zaenkrat!!) še tako piše, ne pomeni, da je to neka osnova (zakone konec koncev pišejo ljudje - in če so homofofični, nestrpni itd. bodo napisali zakone. ki se skladajo z njihovim prepričanjem!!).
      in mislim, da ti malo preveč poudarjap razum, glede na to, da ti ga očitno primanjkuje!!
      poleg tega, tvoj argument, da ne istispolni pari ne morejo imeti otrok, ker ni od njih ni mogoče pričakovati otrok je popolnoma ne smiseln. kaj pa zakonske zveze raznospolnih partnerjev, pri katerih eden od parnerjev ne more imeti otrok? a ti tudi nimajo pravice imeti otrok? odvzeti otroka!! - saj nisi normalen!! če za otroka oseba lepo skrbi, je srečen ipd. ga nima nihče pravice vzeti svojim staršem!!in ne govori bedarij!!
      in še: kaj je za tebe normalno!? kaj je to normalna družina?
      družina je res na krkih temeljih, vendar ne zaradi morebitne ogroženosti homoseksualnih parov, temveč zaradi vse večjega zlorabljanja otrok s strani svojih očetov! ali mater!, zanemarjenosti, materializma itd. ne trdim, da bi vsi geji in lezbijke dobro skrbele za svoje otroke, želim poudariti, da se ne sklicujte na neko normalnost, ker kaj takega ne obstaja!!tisti, ki poudarja, da je normalen, je v bistvu najmanj!!

  2. GROF THURN torek, 29.09.2009 ob 18:09

    Korektno in pravilno, Gospod Stres.

  3. Barbara P. torek, 29.09.2009 ob 18:14

    Ce je druzina edini in pravi temelj druzbe in prihodnosti mladih rodov, zakaj pa se je potem gospod Stres odlocil, da bo zaradi svoje kariere ostal samski? Jantalec, a naj ga po tvojem tudi njega obdavcimo, ker je samski?

    1. alive torek, 29.09.2009 ob 22:06

      Opranomožganski katoliki
      so tako neverjetno nesigurni vase.
      Iz njih govori prepričanje,
      da bo izenačena zakonodaja
      povzročila, da bomo zaradi nje
      kar naenkrat vsi hoteli biti homoseksualci
      (nimamo vsi teh potlačenih problemov..)

  4. tajkun torek, 29.09.2009 ob 18:16

    tajnik komisije Tadej Strehovec odgovoril, da imajo vsi ljudje temeljne človekove pravice in dostojanstvo.
    Po njegovem ima tudi oni far,pedofil, ki noče v zapor,dostojanstvo. Korektno in pravilno-za cerkev.HAHAHA

  5. kocmura torek, 29.09.2009 ob 18:17

    aeda.g,Jantelec,ne samo,da je precej "starokopiten",manjka mu tusi malo slovnice in logičnega pojmovanja

  6. pudlcek torek, 29.09.2009 ob 18:20

    Druzina je nekaj kar je definiral clovek, tako da se lahko tudi re-definira. Kot prvo ni nobene potrebe, da sta moski in zenska porocena in tako moz in zena, ampak sta lahko le partnerja. Ze tukaj se je vse skupaj zelo spremenilo, saj so danes neporoceni pari (ki skupaj zivijo vsaj 3 leta ali se registrirajo) ENAKOPRAVNI porocenim. Je s tem kaj narobe?
    Ko pa se ze sklicujemo na naravo pa obstaja ogromno zivalskih vrst, kjer mame ali oceta ni zraven pri vzgoji otrok, pa je to se vedno druzina.

    "Prav tako sem mnenja da jih je v primeru da ima katerikoli partner otroka že od prej, potrebno odvzeti in dati v rejništvo v normalne družine." Tole pa je zal tako zelo zalostno, da je tezko komentirati. Torej, ti bi otroka vzel enemu od starsev le zato ker je homoseksualec? Tudi ce bi bil otrok povsem vredu in bi imel s svojim starsem zelo ljubec odnos? To pa je skrb za otroka!

  7. micika torek, 29.09.2009 ob 18:42

    Družino je definirala cerkev po svoji meri. Torej vsi zagovorniki cerkvene podobe družine, odgovorite mi na konkretno vprašanje. Kaj sem jaz kot vdova z dvema otrokoma in prijateljem? A nisem družina. Lepo vas prosim zresnite se malo.
    A je družina nasilni oče in mož in žena ter otroci ali obratno. Kakšna je to družina? Torej družina je nekdo ki je sposoben živeti v skupnosti z medsebojnim spoštovanjem in skrbjo za bližnje ne glede na spolno, versko ali kakšno drugo usmeritev. Stres pa naj najprej v svoji "cerkvi" pošlihta, da ne bo pedofilov in zamolčanih rojstev, nato pa drugim troib o družini in morali. Sprevrženec do kraja. Amen.

    1. pudlcek torek, 29.09.2009 ob 19:38

      Jps Micika, ce si vdova bi pac otroke morala senkati neki normalni druzini, vsaj glede na mislenje nekaterih. Katastrofa! Lastni predsodki so bolj pomembni od tega kar je dobro za otroka.

    2. alive torek, 29.09.2009 ob 21:54

      Joj, micika, pa še s tujim moškim živiš v grehu in otroka pohujšuješ,
      treba ti bo otroka vzet in v kakšni katoliški ustanovi pošteno s fajmoštri vzgojit,
      oni edini to res dobro znajo...

    3. yoker petek, 02.10.2009 ob 08:40

      Citat:
      Jps Micika, ce si vdova bi pac otroke morala senkati neki normalni druzini, vsaj glede na mislenje nekaterih. Katastrofa! Lastni predsodki so bolj pomembni od tega kar je dobro za otroka.

      Si pa res pudlček,ti mentalni siroček !

  8. duna torek, 29.09.2009 ob 18:46

    GROF THURN A - R torek, 29.09.2009 ob 18:09

    Korektno in pravilno, Gospod Stres.
    ..predvsem pa stresantno...

  9. ateistek torek, 29.09.2009 ob 18:50

    Smešno, da nam bo o družini flancala neka banda versko-ideoloških kastrirancev.

    No ja, verska industrija pač išče svoje tržne niše in družina je že ena taka. Zato je potrebno vedno vedeti, da kadar koli se oglasi kdo s cerkvenega vrha, to počne zaradi obdržanja ali širjenja svojega članstva in ne toliko zaradi vsebine. Vsebina mora tako ali tako vedno biti nek prijazen in čim bolj všečen flanc. Vse ostalo pa je biznis.

  10. Pravi Slovenec torek, 29.09.2009 ob 18:56

    Pravkar sem bral na spletu, da se je "sveti oče", torej Stresov šef odločil spregovorii in nas poučiti, da duhovniki, ki zlorabljajo otroke niso PEDOFILI. So samo homoseksualci, ki imajo radi mlade fante stare od 11 do 17 let in z njimi spolno občujejo-
    In ta pedofilska združba bo govorila kaj je družina. Kako je vzgojiti otroka in ga postaviti na pot življenja, mu sbetovati in ga usmerjati, ter obvarovati pred duhovniki, ki imajo radi mlade fante.
    Naj cerkev prične plačevati davke in naj se poročijo, imajo družino in otroke, pa potem učijo ostale.
    Samo to, da so duhovniki jim še ne daje ekskluzivne pravice in posesti svete resnice.
    Ko pa vidim ali slišim Stresa, Rodeta ali Razingerja pa me mine, da bi kdajkoli verjel v svetost in iskrenost njihovih besed. Dokler bodo ščitili svoje pedofile in poniževali uboge žrtve so najnagnusnejša uradna združba na svetu.

    1. ateistek torek, 29.09.2009 ob 21:42

      Citat:
      Pravkar sem bral na spletu, da se je "sveti oče", torej Stresov šef odločil spregovorii in nas poučiti, da duhovniki, ki zlorabljajo otroke niso PEDOFILI. So samo homoseksualci, ki imajo radi mlade fante stare od 11 do 17 let in z njimi spolno občujejo-

      Sramota. Zdaj bodo pa gayem podtikali svoja gnila jajca. Kako so lahko le "homoseksualci, ki imajo radi mlade fante", če so pa tudi zlorabljali punčke?

  11. madonax torek, 29.09.2009 ob 19:39

    Cerkev izgublja kredibilnost s svojimi dejanji, med drugim je cerkev samosvoja tradicionalna inštitucija, kot vse ostale inštitucije. Dejstvo je,da ima vsaka inštutucija svoje zakone in nepravilnosti. Nisem cerkveni zagovornik, temeljni moralni nauk pa ima vseeno določene vrednote, saj bi že samo odstotek od vseh zadostoval za prenehanje sovraštva med ljudmi. Pljuvanje po cerkvenih dostojanstvanik je opravičljvo, v kolikor presežejo vse zdrave meje, gledano realno pa osnovni nauk ne more nikoli izgubiti svoje legitimnosti. Na cerkev gledam iz laičnega vidika, ne vidim pa, da bi lahko komu namerno škodovala, razen v primerih eksplicitnih skrajnosti, ki so po nenapisanih pravilih odsev vsake organizacije. .

    1. glas resnice torek, 29.09.2009 ob 20:11

      Citat:
      Na cerkev gledam iz laičnega vidika, ne vidim pa, da bi lahko komu namerno škodovala, razen v primerih eksplicitnih skrajnosti, ki so po nenapisanih pravilih odsev vsake organizacije. .

      Vendar je cerkev edina organizacija, ki se hrani s trpljenjem in mizerijo ljudi. Zlorablja intelektualno prikrajšanost malega človeka že več kot 2000 let. Uči pobožnost, skromnost, medtem ko sama manifestira diametralno nasprotje.
      IN ljudje potem še dovolijo da jim ta pridanič drzne moralizirati o družini in družinskih vrednotah, o katerih ve sam toliko predvsem iz lastnih izkušenj. Da, prijatelji, človeška neumnost je resnično neskončna.
      Čas je zrel, 21. stl. je temu primerno, da tem podrepnikom pokažemo vrata. Najboljši način je popolna ignoranca vernikov, cerkve in podobne sodrge. PRoti cerkvi se je potrebno borit na vsakem koraku. Na volitvah, v pogovorih, povsod. Križanemu bo odklenkalo, njegovim lakajem pa tudi! Ne bom našteval vseh zablod cerkve, saj bo računalnik pregorel.
      Ne kupujte cerkvenega, ne plačujte cerkvi, ignorirajte vernike. Te ovčice so pojem zahrbnosti, hinavščine in zlaganega puritanstva. Vsak gorečnež ima črno skrivnost. To uči zgodovina.
      Skupaj nam bo uspelo!

    2. madonax torek, 29.09.2009 ob 21:01

      Glas renices se je oglasil.
      Tudi pri cerkvi se da razmišljati o reorganizaciji, ne da seješ satanistično sovrašrvo. Ustavi konje.

    3. dolhermitja torek, 29.09.2009 ob 21:42

      Citat:
      Glas renices se je oglasil.Tudi pri cerkvi se da razmišljati o reorganizaciji, ne da seješ satanistično sovrašrvo. Ustavi konje.

      Bolje bi bilo reči, dalo bi se. Pa se žal ne da, ker je RKC (in verjetno tudi ostale Cerkve) tako rigidna, da na vsakih sto let popusti pri svojih lažeh in zablodah za centimeter. Čas pa jo je že davno povozil. Reorganizacijo je poizkusil izvesti 33 dnevni papež, pa so ga takoj "usamomorili". Privilegiji, ki si jih je organizacija nagrabila v teh 2000 letih so preveč posvetno sladki, da bi se jim cerkvena vrhuška odpovedala in pričela živeti po Kristusovem nauku ali po začetnih krščanskih načelih. Sv.Pavel jim je pot začrtal po svoje, jo zavil v dogme in svete resnice, o katerih je krivoversko že razpravljati, kaj šele dvomiti, ali jih razlagati kako drugače, kot "sveti očetje". Zato mislim, da je za RKC že danes prepozno, s tokom časa bo pa še večji razhod med njo in realnostjo. V bistvu je za njih realen le še denar, lepe ideje so že kdaj zakopali. Zanimivo je to, da se to zgodi slej ko prej pri vsaki lepi ideji - dovolj je, da na njej ljudje postavijo organizacijo, in vse gre k hudiču.

    4. ateistek torek, 29.09.2009 ob 21:51

      Citat:
      Cerkev izgublja kredibilnost s svojimi dejanji, med drugim je cerkev samosvoja tradicionalna inštitucija, kot vse ostale inštitucije. Dejstvo je,da ima vsaka inštutucija svoje zakone in nepravilnosti. Nisem cerkveni zagovornik, temeljni moralni nauk pa ima vseeno določene vrednote, saj bi že samo odstotek od vseh zadostoval za prenehanje sovraštva med ljudmi. Pljuvanje po cerkvenih dostojanstvanik je opravičljvo, v kolikor presežejo vse zdrave meje, gledano realno pa osnovni nauk ne more nikoli izgubiti svoje legitimnosti. Na cerkev gledam iz laičnega vidika, ne vidim pa, da bi lahko komu namerno škodovala, razen v primerih eksplicitnih skrajnosti, ki so po nenapisanih pravilih odsev vsake organizacije. .

      No, če je temu res tako, bi bil skrajni čas, da se Cerkev začne zavedati svoje zemeljskosti. Prav perverzno je, ko katoliška cerkev govori, da ne smemo izključevati boga, v resnici pa misli na samo sebe. Od kje si jemlje pravico, da se zgovarja na boga pri tem, ko upravičuje svoj "zemeljski verski biznis'? To je manipulacija, ki ji ni meja. RKC ni isto kot bog in čas bi bil, da se tega vetikanska banda začne zavedat. Ljudje pač nismo več tako neumni, da si ne znamo poiskati sami svojih duhovnih vrednot, ne da bi zato nekdo zaslužil.

    5. ps torek, 29.09.2009 ob 22:15

      Citat:
      Bolje bi bilo reči, dalo bi se. Pa se žal ne da, ker je RKC (in verjetno tudi ostale Cerkve) tako rigidna, da na vsakih sto let popusti pri svojih lažeh in zablodah za centimeter. Čas pa jo je že davno povozil. Reorganizacijo je poizkusil izvesti 33 dnevni papež, pa so ga takoj "usamomorili". Privilegiji, ki si jih je organizacija nagrabila v teh 2000 letih so preveč posvetno sladki, da bi se jim cerkvena vrhuška odpovedala in pričela živeti po Kristusovem nauku ali po začetnih krščanskih načelih. Sv.Pavel jim je pot začrtal po svoje, jo zavil v dogme in svete resnice, o katerih je krivoversko že razpravljati, kaj šele dvomiti, ali jih razlagati kako drugače, kot "sveti očetje". Zato mislim, da je za RKC že danes prepozno, s tokom časa bo pa še večji razhod med njo in realnostjo. V bistvu je za njih realen le še denar, lepe ideje so že kdaj zakopali. Zanimivo je to, da se to zgodi slej ko prej pri vsaki lepi ideji - dovolj je, da na njej ljudje postavijo organizacijo, in vse gre k hudiču.

      Sv Pavel oziroma SAVEL je lahko tvoj vzornik. Tako kot ti z besedami preganjaš Kristusovo Cerkev je SAVEL zavzeto preganjal živo Cerkev in tudi dajal pobijati Kristjane. Na poti v Damask pa se je s Savlom nekaj zgodilo..."Nepričakovano ga je zadel trenutek Resnice: SAVEL, SAVEL ZAKAJ ME PREGANJAŠ?.."Od takrat naprej je bilo z njim vse na novo... Drznem si razmišljati, da je možna s tabo podobna zgodba - potrebuješ izkušnjo - ŽIVO IZKUŠNJO.

    6. madonax torek, 29.09.2009 ob 22:16

      Vsa duhovnjaška srenja, ki se gre tudi neki nauk je bolj profitibilna naravnana, kot vse cerkve skupaj, zato imam rajši cerkev kot te zblojence, ki sam izkoriščajo ljudi.

    7. madonax torek, 29.09.2009 ob 22:20

      Služijo vsi po vrsti, ki producirajo duhovne vrednote, ker se ji ne da delati, ravno na račun degradacije cerkve in imajo narod za budale.

    8. madonax torek, 29.09.2009 ob 22:21

      Služijo vsi po vrsti, ki producirajo duhovne vrednote, ker se ji ne da delati, ravno na račun degradacije cerkve in imajo narod za budale.

    9. dolhermitja sreda, 30.09.2009 ob 15:02

      Citat:
      Sv Pavel oziroma SAVEL je lahko tvoj vzornik. Tako kot ti z besedami preganjaš Kristusovo Cerkev je SAVEL zavzeto preganjal živo Cerkev in tudi dajal pobijati Kristjane. Na poti v Damask pa se je s Savlom nekaj zgodilo..."Nepričakovano ga je zadel trenutek Resnice: SAVEL, SAVEL ZAKAJ ME PREGANJAŠ?.."Od takrat naprej je bilo z njim vse na novo... Drznem si razmišljati, da je možna s tabo podobna zgodba - potrebuješ izkušnjo - ŽIVO IZKUŠNJO.

      No ti kar čakaj, da bo "svete očete" zadela Resnica. Medtem pa delaj, molči in pridno polni "pušco". Jaz ne preganjam nobene veroizpovedi, niti Rimokatoliške Cerkve. Opozarjam samo na njhove zavestne odklone od nekdanje prave smeri - tiste pred izmišljotinami sv.Pavla. Kako goreči so spreobrnjenci, pa vemo. In tudi ti dobro veš, zakaj se krst še danes izvaja par dni po rojstvu in ne ob polnoletnosti oziroma v odrasli dobi, kot je to počel Janez Krstnik. Ovćic, ki se dajo voljno striči bi namreč v obdobju dveh generacij bilo le še za vzorec - če ne verjameš, vprašaj lokalnega župnika, koliko odraslih oseb je krstil zadnjih 20 letih. Na prste obeh rok jih z lahkoto prešteješ.

  12. rortweiler torek, 29.09.2009 ob 19:49

    že spet pripravljajo grmade za kurjenje drugače mislečih !

  13. av torek, 29.09.2009 ob 20:02

    Se popolnoma strinjam s Stresom, še več jaz bi predlagal da se za pankrte predpiše poseben nabor imen recimo kot Polikarp, itd po želji le da se bo vedelo. da so rojeni v grehu. Sem za družino kjer se moža spoštuje in kjer se po starih krščanskih vrednotah strahospoštovanje utira z leskavo mastjo, tega izrazito manjka. Samomorilce je treba pokopavat izven pokopališč, za ateiste pa je itak naš presvetli kardinal predlagal kante. Za nravno pokvarjeno svojat, ki se predaja grehu sodomije pa je bila naša dobrotljiva in nezmotljiva cerkev že v prejšnjih stoletjih naša zdravilo. In posebna milost oblije ljubeznive otročičke, ki so posebej izbrani, da so v veselje usmiljenim duhovnikom da potešijo svoj gon saj so nakoncu koncev samo ljudje.

    1. ateistek torek, 29.09.2009 ob 21:53

      Citat:
      Se popolnoma strinjam s Stresom, še več jaz bi predlagal da se za pankrte predpiše poseben nabor imen recimo kot Polikarp, itd po želji le da se bo vedelo. da so rojeni v grehu. Sem za družino kjer se moža spoštuje in kjer se po starih krščanskih vrednotah strahospoštovanje utira z leskavo mastjo, tega izrazito manjka. Samomorilce je treba pokopavat izven pokopališč, za ateiste pa je itak naš presvetli kardinal predlagal kante. Za nravno pokvarjeno svojat, ki se predaja grehu sodomije pa je bila naša dobrotljiva in nezmotljiva cerkev že v prejšnjih stoletjih naša zdravilo. In posebna milost oblije ljubeznive otročičke, ki so posebej izbrani, da so v veselje usmiljenim duhovnikom da potešijo svoj gon saj so nakoncu koncev samo ljudje.

      ..., ki svoje gone po otrocih uprizarjajo tako ali tako le izven službenega časa, lol.

  14. piloto torek, 29.09.2009 ob 20:08

    Stres = strokovnjak za družinska vprašanja z dolgoletnim stažem.

  15. mihaelfuntek torek, 29.09.2009 ob 20:58

    Družina je smiselna dokler je to odločitev partnerjev in njuna svobodna odločitev. Ko sta se odločila, da bosta skupaj, to nima prav nobene zveze ne z državo ne religijo ; beri Vatikanska korporacija.
    Zveza je v srcu in ne v cerkvi.

  16. mihaelfuntek torek, 29.09.2009 ob 21:01

    V zvezi smo, ker ima svoj smisel, ne pa, ker se bojimo nekega škofa ali papeža. Mi smo bog, to je naša svobodna volja in zavest.

    1. madonax torek, 29.09.2009 ob 22:37

      .Pridigarji zavesti so kloni božje centralizacije. Koliko ojrov ti treba za take priče?

  17. mihaelfuntek torek, 29.09.2009 ob 21:05

    Stres pa je samski, ker ni sposoben živeti v družinski skupnosti, ali je homo in tega ne upa povedat.

  18. madonax torek, 29.09.2009 ob 21:08

    Lep zapis, vendar je ta svet na žalost institucializiran. Nekateri duhovniki so zelo v redu ljudje, tako da vsi le niso za v en koš.

    1. ateistek torek, 29.09.2009 ob 21:56

      Citat:
      Lep zapis, vendar je ta svet na žalost institucializiran. Nekateri duhovniki so zelo v redu ljudje, tako da vsi le niso za v en koš.

      Kdor je dober človek a kljub temu pristane na to, da je sredstvo za dosego ciljev usmrajene cerkvene sredice, se mi dejansko smili. Vse tisto, kar je dobro v njemu ni dobro zanj kot osebo ampak se hitro začne tržiti kot dobrota Vatikana oz. RKC nasplošno.

    2. madonax torek, 29.09.2009 ob 22:13

      Zelo veliko ljudi, ki se ravna po tem nauku ne briga Vatikan. To je moje mnenje, vsak pa ima pravo do svojega.

  19. smorn torek, 29.09.2009 ob 21:22

    Za pomen družine, kakor ga sam pojmuje bi model žrtvoval cca. 100.000 državljanov. Pomen postavlja nad ljudi.

  20. capyes torek, 29.09.2009 ob 21:29

    Duhovniki naj se oženijo in potem lahko govorijo o družini !
    G.Stres ...res pa je ... onaniranje ni škodljivo ...

  21. pepe torek, 29.09.2009 ob 21:34

    Družina je nastala iz ekonomskega egoizma, kajti z tem, ko je bil patre familias zadolžen za preživaljanje družine je bila razbemenjena skupnost. Zelo slabo pa se je godilo onim družinam, kjer je eden od staršev umrl.
    Menda poznamo pravljice o hudobnih mačehah.
    Še slabše se je godillo in se še vedno godi otrokom, ki ostanejo brez staršev in skrbnikov in jih vtaknejo v sirotnišnice.

    Sicer pa naj se Stres strese ob najbolj katoliški državi Braziliji, krej revni starši preprosto naženejo višek dece na cesto, naj se znajde kakor more in zna. Nmaesto kontracepcije uporabljajo eskadrone smrti , da zmanjšujejo število sirot na cesti.
    Tudi Mehika ni daleč od Brazilije.

    1. alive torek, 29.09.2009 ob 22:18

      Zelo svete katoliške dežele
      mislim da imajo tudi vzgojo katoliško kot se spodobi,
      ne tako kot tu, kjer smo pokvarjeni od komunizma

    2. alive torek, 29.09.2009 ob 22:19

      celo kontracepcijo uporabljamo, packi grdi

  22. mihaelfuntek torek, 29.09.2009 ob 21:42

    Duhovnik ?
    Župniki, škofi ... etc, niso duhovniki.
    Z duhovnostjo nimajo ničesar. To so politiki, profesionalci. In kot pravijo VEDE ... ne zaupaj profesionalcem, gre jim le za oblast in denar.

  23. Janez28 torek, 29.09.2009 ob 21:50

    Pokvarjena črna sodrga - ti naj bi razlagali, kaj je družina... najprej naj poskusijo v praksi družinsko življenje. Niti malo nimajo pravice, da bi se vtikali v življenje in določali kaj in kdaj je družina. Enostavno je to pokvarjena združba za goltanje denarja. Davke naj začnejo plačevati...

  24. madonax torek, 29.09.2009 ob 21:52

    Pri Vedah je še slabše, so tisočkrat bolj zblojeni od duhovnikov.

  25. mihaelfuntek torek, 29.09.2009 ob 22:00

    Kjer so religije, tam je svinjarija, jebiga sad

  26. mihaelfuntek torek, 29.09.2009 ob 22:02

    Svinje žerejo svinje. Morda pa dobijo bolezen norih svinj in bodo izumrli.

  27. ps torek, 29.09.2009 ob 22:07

    S Stresom se popolnoma strinjam.

    1. alive torek, 29.09.2009 ob 22:12

      Potem bosta vidva rešila svet pred grešnimi napačnimi družinami, čestitke

    2. alive torek, 29.09.2009 ob 22:13

      Plemenito poslanstvo,
      vredno vseh žrtev

  28. alive torek, 29.09.2009 ob 22:10

    Opranomožganski katoliki
    so tako neverjetno nesigurni vase.
    Iz njih govori prepričanje,
    da bo izenačena zakonodaja
    povzročila, da bomo zaradi nje
    kar naenkrat vsi hoteli biti homoseksualci
    (nimamo vsi teh potlačenih problemov..)

  29. kransterdam torek, 29.09.2009 ob 22:11

    Pijanistka spet popravlja slovnične napake. Taki bi morali delati do 75 leta.

  30. Emmax torek, 29.09.2009 ob 22:23

    Od kod si katoliska cerkev ki je sostorilec v najdlje trajajoci, najbolj sistematski, najmasovnejsi, najbolj prikrivani, najbolj nekaznovani in najgnusnejsi spolni zlorabi na stotine tisocev otrok jemlje pravico da sodi o tem kaj je dobro za otroke in kaj ne. Ogabno!

  31. boškobuha torek, 29.09.2009 ob 22:25

    tako je to, ko institucionalizirani pedofili pridigajo o družini...

  32. člen133 torek, 29.09.2009 ob 23:30

    Seveda ima dr. Stres prav pa marsikateri tule tudi. Družina je osnovna družbena celica. Iz nje izhaja vse. Istospolni partnerji se ne morejo obravnavati z istim vatlom, kot tradicionalna družina. Če se obravnava, je to protinaravno in dekadentno. Delovanje proti naravi je neumno, saj narava vedno vrne udarec. In v primeru enačenja istospolnih "družin", ga zagotovo bo.
    Človek mora razumeti naravne zakonitosti in se do narave obnašati ponižno. Človek se nikoli ne sme povzpeti nad naravo, saj je le njen del.

    1. alive sreda, 30.09.2009 ob 08:36

      Opranomožganski katoliki nam pridigajo o naravi,
      ki jih je bog ustvaril popolne in edine

    2. katjakatja sreda, 30.09.2009 ob 12:33

      saj družina ni nekaj naravnega!!DRUŽINA JE INSTITUCIJA!! in se malo pozanimaj kaj je narava, kaj je družbeni proizvod ipd. če bi bila družina nekaj naravnega, bi jo imela vsa živa bitja, kar pa vsi vemo (bi mogli vedeti!!), da kaj takega v naravi ne obstaja.
      člen 113: ti kar nekaj blebetaš... kaj pa ma to, da se dva poročita opraviti z naravo?? po tvojih komentarjih, bi se mogo/mogla ti še najbolj pozanimati o naravnih zakonitostih, glede na to, da jih očitno ne razumeš!
      ojoj, obup kakšne neinetigentne izjave nekateri pišejo!! pa kaj hodite kam v šolo?? srednji vek je že mimo!! vzemi kako knjigo v roke, ne čakaj da po njej posnamejo film!!

  33. člen133 torek, 29.09.2009 ob 23:31

    Pa ne zmerjajte dr. Stresa, ker je zelo v redu človek! Ga poznam.

    1. alive sreda, 30.09.2009 ob 08:37

      in nas učijo, koga poslušati, ki je v redu človek,
      da bomo tudi mi vedeli

    2. alive sreda, 30.09.2009 ob 08:38

      ki nepopolni in nepodučeni ne vemo in ne znamo

    3. dolhermitja sreda, 30.09.2009 ob 15:34

      Citat:
      Pa ne zmerjajte dr. Stresa, ker je zelo v redu človek! Ga poznam.

      Koliko je v redu človek v privatnem življenju, ne vem. Uradno nastopa zelo nestrpno in včasih sovražno, tako do ateistov kot do drugače verujočih. Ob nekaj polemikah na temo družine, vloge Cerkve v laični družbi in današnjega dejanskega stanja na slovenskem, sem mu že večkrat pisal, nekaj v postih, kje so bili prispevki o njem, nekaj na škofijo, pa mi ni še nikoli odgovoril. Dopuščam možnost, da zadev ni prebral, da pošte ni dobil, da mail ne deluje najbolje, ampak za vse to je zelo malo verjetnosti. Bolj se nagibam k prepričanju, da mu tematika, ki sem jo hotel predebatirati, ni preveč všeč.

  34. člen133 sreda, 30.09.2009 ob 11:59

    Malo preglej knjige pa boš videl kdo so "opranomožganci".
    Bolj kot so komunisti Slovencem oprali možgane, jih ni še nihče.
    Če se malo poglobiš v pisanja, to z lahkoto ugotoviš.

    1. katjakatja sreda, 30.09.2009 ob 12:40

      pa kaj vi, ki ste tak ful za cerkev itd. kaj nimate nobenih drugih argumentov kot da vse označujete za komuniste?komunizem je mimo!in prosim, nismo vsi, ki smo proti cerkvi, kar pristaši komunizma! cerkev je, v vsakem pogledu, hujša kot komunizem! mislim, da ti pa pojem poglobitev ne gresta skupaj. glede nato, kak plitek pogled maš na stvari, se v nič kaj ne poglabljaš!

  35. alive sreda, 30.09.2009 ob 19:43

    Ja, biblija se mi že zdi zelo poučna.
    Je enciklopedija zloćinov, sadizma, izživljanj, zlorab..
    Ni ga, ki bi bil kot človek nepoškodovan po tako dresiranem otroštvu.
    Naraven otrok se ZGROZI in joka, ko vidi sadistično podobo - na križ pribitega človeka,
    katolikom je to privzgojeno ljub, varen in domač prizor.
    Zlorabljeni zlorablja -
    to je zakonitost, in
    logične so vse grozne zlorabe s strani gorečih profesionalnih katolikov.

  36. člen133 sreda, 30.09.2009 ob 21:24

    Na tem planetu so se uredili naravni zakoni (in tudi marsikakšen drug zakon) glede na naravo in glede na bitja, ki v naravi živijo. Mogoče so na kakšnem drugem planetu popolnoma drugačni zakoni - ne vemo.
    Vsi se ravnamo po nekem zakonitem redu, ki je posledica narave. Tudi zakon med možem in ženo. Osnovni namen tega zakona je reprodukcija in POSTAL je tudi "družbeni proizvod".
    Tisti pa, ki tule zmerjajo, so seveda popolnoma nekredibilni. Bolje, da bi v roke vzeli kuhalnico ali pa kladivo.

    1. alive četrtek, 01.10.2009 ob 14:38

      Če bi se bil sposoben vsaj malo ozret po tem planetu,
      po vseh raznolikih človeških družbah in njihovih premnogih različnih oblikah in načinih življenja,
      ne bi takih bedarij klatil

    2. katjakatja četrtek, 01.10.2009 ob 17:26

      kakšni naravni zakoni... ja, očitno ti ne živiš na istem planetu kot mi. kakšna reprodukcija. a ti potem seksaš samo, da dobiš otroka? brez zaščite? daj, ta tvoja izpeljevanja so brez nekakšne podlage! kar nekaj bluziš. pa tudi v žalitvah nisi kaj preveč dober/dobra... oz. izviren. ti kar nekaj mešaš naravne zakone, družbene ureditve ipd. prav nič ni naravnega pri možu in ženi... če še ne veš, so naravni zakoni, npr. da se voda pri določeni nizki temperaturi spremeni v led, pri vroči pa para, itd. ne pa družina, zakonska zveza itd. samo zato, ker naj bi dva seksala, še ne pomeni, da sta potem kot mož in žena neka tvorba iz narave. saj pa ja sedaj vsi vemo,. da lahko imata tudi dva moška spolne odnose (povsem naravno!! - uporabljata svoje organe) in tudi dve ženski!! če že tlko poudarjaš to naravo!
      pa ne rabiš govoriti, da obstajajo na drugih planetih druga pravila, ker so na našem planetu pravila spreminjala, kar je zakonska zveza, družina ipd tudi. v zgodovini so se med seboj poročali bratranci in sestrične, tudi bratje in sestre, tako da ta tvoj argument, da gre za nekaj naravnega popolnoma odpade, glede da je očitno, da se je pomen zakonske zveze zgodovinsko in kulturno spreminjal. ali pa poligamija in še in še.
      in itak, da te zmerjam, če mi je kar slabo, ko berem te tvoje bedarije (čeprav misliš, da si pameten).
      če bi bil folk bolj inteligenten, sposoben naprednega mišljenja,. bi mel bolj holističen pogled na stavri, bi bil svet bolj strpen in odprt za spremembe.

  37. yoker petek, 02.10.2009 ob 08:38

    Krajše vrste v cerkvenih klopeh in posledično manj cekinov kličejo po spremembah v duhovnem življenju državljanov. Gospod Stres pozabili ste na afere v vrstah "neomadeževanih" dušebrižnikov ? Kdo naj vam zaupa?Ostala vam je le stara generacija,ki čaka na vrsto za nebesa!

Dodaj komentar

Za komentiranje morate biti prijavljeni.

Zadnje objavljeno
Najbolj brano
Najbolj gledano
Najbolj komentirano
Vaši prispevki
Foto.Dnevnik.si

Dnevnik.si