Tako morajo motoristi enako kot njihovi avtomobilski kolegi za nepravilno parkirano vozilo, ki so ga redarji priklenili, odvisno od prekrška plačati od 40 do 80 evrov kazni ter 35 evrov za odstranitev lisice. To je seveda zelo razburilo motoriste, saj si v Zvezi motoklubov Slovenije že od začetka kaznovanja motoristov za nepravilno parkiranje - pred dobrim letom so redarji začeli redno deliti obvestila o prekrških - prizadevajo, da bi za njih občina uredila več brezplačnih parkirnih prostorov, kjer bi lahko v miru pustili svoja motorna kolesa. "Na začetku so sicer na štirih lokacijah narisali po nekaj parkirnih prostorov, ki pa so danes ali velikokrat zaparkirana ali pa jih ni več, ker so zdaj tam gradbišča. Parkiranje na belih conah za motoriste pa ni pravično. Parkirnina po nobeni logiki ne more biti enaka kot za avtomobil, saj lahko recimo na en parkirni prostor spravimo pet skuterjev. Poleg tega je tu problem parkirnega listka, ki nam ga lahko kdo vzame z motorja ali nam ga odpihne. Tudi samo parkiranje med avtomobili je problematično, saj iz izkušenj vemo, da nam lahko avtomobilisti hitro prevrnejo motorna kolesa," opozarja Tadej Fischinger iz Zveze moto klubov Slovenije.

V zvezi so presenečeni tudi, da so začeli lisičiti motorna kolesa tako rekoč čez noč, medtem ko so po Fischingerju avtomobiliste pred uvedbo lisic začeli opozarjati pol leta prej. "Razumemo, da ne moremo parkirati na površinah za pešce, ampak ko poslušamo, kako se na občini hvalijo, da so uredili dodatnih 1200 parkirnih prostorov na enosmernih ulicah, med katerimi ni niti enega parkirnega prostora za motoriste, hkrati pa smo postali tarče redarjev, se nam dozdeva, da smo v mestu nezaželeni," še dodaja Fischinger. Kmalu naj bi Mestna občina Ljubljana vsaj malo ustregla željam motoristov, saj so nam z oddelka za gospodarske dejavnosti in promet odgovorili, da bodo zanje zarisali še nove parkirne prostore na Miklošičevi ulici, Levstikovem trgu in ob Argentinskem parku.