Po napovedih MOL bodo parkirna mesta v garažah dostopna po ceni okoli 10.000 evrov, "občina pa bo zainteresiranim stanovalcem pomagala pri pridobivanju posojil pod ugodnimi pogoji", so zapisali v pozivu za izgradnjo podzemnih garaž in parkirnih mest, objavljenem v novi številki glasila Ljubljana. Ti se bodo nahajali bodisi v "samostojnih" garažah pod zelenicami, pri čemer bo lahko vsaka četrtna skupnost (ČS) pripravila razpis za izbor podizvajalca, bodisi pod novogradnjami, kjer so investitorji že znani.

Toda o navedeni ceni dvomijo tako nekateri investitorji kot vodje ČS. "To vrednost je MOL dal kot ponudbo, mi se bomo pa odločili, ali jo bomo sprejeli. Težko bomo prišli skozi z 10.000 evri," je priznal Boris Zajc, direktor podjetja Slovenijavino, ki bo poleg Pivovarne Union sredstva vložilo v izgradnjo novega objekta ob Frankopanski ulici v Šiški. Pojasnil je, da projekt še ni izdelan, prav tako ne izračun predvidene cene parkirnega mesta, kar velja tudi za Imos, ki bo kot investitor v kleti dveh novih poslovno-stanovanjskih objektov ob križišču Litijske in Hruševske ceste uredil parkirna mesta. Glede desetih tisočakov je skeptičen tudi Danilo Šarić, predsednik sveta ČS Vič: "Kot gradbenemu tehniku se mi zdi logično, da podzemna garaža, ki mora izpolnjevati posebne gradbene standarde, še ostrejše kot veljajo za hiše, ne more stati manj kot gradnja stanovanja. To je iluzija, cena enega parkirnega prostora gotovo ne bo nižja od 20.000 evrov. Mislim, da nekdo nekoga vleče za nos."

Ob Vojkovi cesti že načrtujejo gradnjo kampusa, v katerega bo investiral Vegrad in njegov direktor gradnje za trg Matej Košič je, čeprav je projekt v začetni fazi, načelno odgovoril, "da je v sedanjih razmerah cena 10.000 evrov za parkirno mesto lahko realna". V tem objektu naj bi bila garaža z okoli 800 parkirnimi mesti, polovica za zaposlene na bežigrajskih fakultetah in študente, polovica pa za okoliške stanovalce. Predsednik sveta ČS Bežigrad Vili Grebenc je zamisel pozdravil, saj parkirana vozila v okolici vsem "parajo živce".

Župan MOL Zoran Janković je obljubil spremembe: "V prihodnosti ne bo mogoče parkirati nikjer, kjer to ni dovoljeno, in bomo to tudi preganjali, tako da bi interes za garaže moral biti." Po njegovih besedah lahko v Šiški začnejo graditi že jutri, če bo zaznan 80-odstotni interes za garaže. Ta za zdaj še ni dosežen, predsednik sveta te ČS Igor Bambič pa je izpostavil problem, da že garaža pod novim objektom na Trgu komandanta Staneta ni zasedena. "Najti je treba sistem, da okoliške prebivalce prepričamo v nakup, sicer bodo še naprej vozila puščali na divjih parkiriščih," je kritiziral.

Preverjanje interesa z anketami poteka, vendar imajo občani, ki morajo interes za mesto v garažnih hišah sporočiti do 25. junija, dodatna vprašanja. "Čakamo, da bodo investitorji predstavili svoje načrte, zato niti stanovalcem ne moremo odgovoriti na vprašanja, denimo, ali gre za nakup garažnega parkirnega mesta ali ločenega zaprtega prostora znotraj garaže," je povedala predsednica sveta ČS Dravlje Irena Kuntarič - Hribar. Veliko občanov bi bilo za nakup bolj zagretih, če bi lahko v "klet" za zaklenjena vrata poleg vozila spravili še drugo imetje.