Naložba je vredna okoli devet milijonov evrov. Projekt vključuje poleg nove avtobusne postaje podzemno garažno hišo s 317 parkirnimi mesti in kompleks poslovnih prostorov. Ročnik je povedal, da bo postajo tako kot doslej upravljalo prevozno podjetje Izletnik Celje, ki bo imelo tudi poslovne prostore nad postajo, ki jih bo tržilo z oddajanjem v najem. Ročnik je s to prakso uspel kot investitor poslovne stavbe center Nova ter z nekaterimi drugimi naložbami v Sloveniji in BiH.

To, da je čas recesije, ga ne skrbi pretirano. "Lokacija je odlična in ni strahu, da bi imeli težave z oddajanjem poslovnih prostorov. Bolj me skrbi, kako bo s trženjem garažne hiše, saj Velenjčani nimajo navade kosa poti opraviti peš, najraje se pripeljejo pred vrata, kjer se le da. Dolgoročno pa je to dobra rešitev za Velenje, ki v mestu nima dovolj parkirnih mest, kar je težavno ob večjih prireditvah in ob vsakdanjih konicah," pravi Ročnik.

Občina pri tej naložbi finančno ne sodeluje. Župan Srečko Meh je pojasnil: "Mi smo prodali le zemljišče, tisti, ki je hotel graditi, pa je moral pristati na to, da zgradi avtobusno postajo in garažno hišo." Občina bo sodelovala pri ureditvi parkirnega režima v mestu, kar bo vplivalo na uporabo garažne hiše. V Velenju se v prihodnje obeta gradnja še treh garažnih hiš, ene v središču na območju Cankarjeve ulice, druga bo na Gorici, tretja pa na območju sedanje avtobusne postaje. Občina bo namreč tudi to zemljišče prodala z javnim razpisom. Meh zagovarja stališče, da je treba izbirati dobre vlagatelje in uveljaviti javni interes. "Interes vsakega podjetnika je, da zasluži, naš interes pa je, da zagotovimo objekte, ki jih mesto potrebuje," pravi Meh. Kot primer dobre prakse sodelovanja med investitorjem in občino je center Nova, s čemer je bil rešen problem nekdanje Name, mesto pa je dobilo knjižnico na elitni lokaciji. Danes se nihče več ne razburja zaradi tega projekta, ki je ob nastanku povzročal veliko nasprotovanj.