"Kupili smo stavbo pri Cukrarni, iz katere moramo izseliti enajst prebivalcev, Cukrarno pa moramo v srednjem delu podreti. Na tem območju tudi ne bo več črpalke, tako da bomo lahko Ambrožev trg povezali z lepim parkom. Za gradbeno dovoljenje za gradnjo ceste in mostu potrebujemo samo še dogovor za prenos lastništva parcel z ministrstvom za zdravje. Izkazati moramo torej le še lastništvo na določenih zemljiščih," pojasnjuje Janković.

Čeprav tega ni naravnost povedal, bo verjetno padla tudi bližnja Severjeva garaža iz leta 1969, za ohranitev katere se je pred časom zavzelo Društvo arhitektov Ljubljana. Na njihovo pobudo je MOL povabil pet arhitekturnih birojev, ki jih je izbralo društvo, da bi izdelali idejno arhitekturno rešitev, ki bi v ureditev širšega območja Cukrarne poskusila vključiti tudi Severjevo garažo. "Mi smo povedali, kaj potrebujemo na tej lokaciji za enotno mestno upravo, vso administracijo in službe Holdinga Ljubljana ter naših podjetij, vso republiško javno upravo ter morebitno pokrajinsko upravo. Na zahtevo, da se Severjeva garaža ohrani, so trije od petih birojev našli takšno rešitev, ki predvideva ohranitev le lupine garaže, vsebina pa bi bila različna, med drugim recimo mladinski center," pravi Janković. Projektantska ocena stroškov za ureditev območja, ki so jo dali povabljeni biroji (A.biro, adz, Atelier arhitekti, Bevk Perović arhitekti, Biro Ravnikar Potokar), znaša od 60 do 130 milijonov evrov, denar pa bo, tako kaže, verjetno tudi ključni argument za rušitev Severjeve garaže. "Predelovati to garažo je tak strošek, da ne vem, kdo bo to financiral. Po prvih analizah bi bili tudi fizični lastniki te garaže, ki je zaradi majhnih parkirnih boksov danes nefunkcionalna, zelo veseli, da bodo namesto obstoječega boksa dobili normalni garažni boks v eni etaži pod zemljo s 400 parkirnimi prostori," še opozarja Janković.