Reški časni na svoji spletni strani objavlja zgodbo Hrvatice, ki se je pred 25 leti preselila v Nemčijo in se poročila z Nemcem. Na počitnice redno prihaja na Hrvaško, letos pa se je vnaprej dogovorila za ceno za apartma v Crikvenici.

Ko je pred apartma prispela z avtomobilom nemške registracije, se je lastnik odločil zvišati ceno storitev za 15 evrov, ker za Nemce denar ni problem, kot je to za "naše", navaja reški časnik.

Kepica sladoleda osem ali petnajst kun

Kmalu potem se je nemško-hrvaška družina prepričala, da niti cene sladoleda niso enake za vse turiste. Hrvatica, ki je v hrvaščini zahtevala sladoled zase in za otroka, je kepico dobila za osem kun oz. dober evro.

Nekaj korakov za njo je bil njen nemški soprog z drugim otrokom, ki je zaprosil za sladoled v nemščini in za kepico plačal 15 kun oz. dva evra. "Glede na izračun prodajalca sladoleda je inflacija v 30 sekundah dosegla 100 odstotkov," navaja reški časnik.

Hrvatica se je spričo vsega začela spraševati, ali sploh ima smisel prihajati na počitnice tja, kjer imajo turiste za norce. Ne ve, kako bi soprogu pojasnila ta pohlep in ga prepričala, da vsi na Hrvaškem niso taki, sklene časnik.

Turistični delavci imajo najbolj neposredni stik s turisti

Očitno nekateri ponudniki storitev v Crikvenici niso slišali sporočila hrvaškega ministra za turizem Veljka Ostojića, ki je ob začetku osrednjega dela hrvaške turistične sezono sredi julija izpostavil pomen dela vseh zaposlenih v turizmu, od lastnikov hotelov in apartmajev do kuharjev, natakarjev in zasebnih gostincev.

Poudaril je, da ravno oni v neposrednem stiku s turisti predstavljajo državo in motivirajo goste za vnovičen prihod na počitnice na Hrvaško.

"Vaše delo, profesionalnost, usluga in nasmeh, so ogledalo Hrvaške. Pozivam vas, da kljub podaljšanemu delovnemu času in pospešenemu opravljanju delovnih nalog ostanete zvesti geslu, da je gost vedno na prvem mestu in da ima vedno prav," je v sredo sporočil Ostojić.