Predstavitev Slovenije v Milanu poteka s sloganom Občuti zeleno, s katero želijo Italijanom predstaviti trajnostno usmeritev Slovenije in slovenske turistične ponudbe, so zapisali na Slovenski turistični organizaciji (STO). Niz dogodkov predstavitve Slovenije se je v Milanu začel že 19. novembra z odprtjem razstave slovenskega slikarja Zorana Mušiča, z današnjim dnem pa se začenja teden intenzivnejših predstavitev.

V okviru letošnje prestavitve Slovenije bo v ponedeljek potekal že 20. tradicionalni slovenski večer, na katerem bo STO podelil priznanja tistim italijanskim medijskim partnerjem, ki so v preteklem letu največ prispevali k prepoznavnosti slovenskih turističnih destinacij v italijanskih medijih.

Direktorica STO Maja Pak meni, da je uspeh slovenskega turizma v veliki meri vezan tudi na visok delež italijanskih gostov. Ti v Sloveniji najbolj cenijo kakovostno turistično ponudbo, še posebej ponudbo zdravilišč. Turisti iz Italije sicer ustvarijo kar petino tujih prenočitev, delež njihovih prihodov in prenočitev pa kljub krizi še vedno raste, so še zapisali.