Predsednik uprave Mercatorja Žiga Debeljak je poudaril, da je uvedba novih, sodobnih blagajniških mest pomembna pridobitev za slovenske kupce, saj prinaša več prednosti in zagotavlja varnost tako kupcu kot tudi prodajalcu.

Tiktak blagajne so med drugim plod znanja in razvojnih dosežkov strokovnjakov podjetja Mikropis iz Žalca. V sodelovanju z ameriško multinacionalko IBM so namreč razvili programsko opremo za blagajne in jo prilagodili potrebam Mercatorja in njihovih kupcev.

Janez Plaznik iz Mikropisa pravi, da je glavna prednost samopostrežne blagajne večja zasebnost pri nakupu. "Kupci sami skenirajo izdelke in plačajo z gotovino ali kartico, kar jim daje večjo svobodo in boljši občutek zaradi zaupanja, da lahko celoten nakup opravijo sami. Blagajne "komunicirajo" s kupci v slovenskem in angleškem jeziku, kar je velika prednost tudi takrat, ko nakupujejo tujci," je povedal Plaznik.

Sicer pa imajo samopostrežne blagajne vgrajena tako slikovna kot tudi pisna in zvočna navodila, ki kupca vodijo skozi vse faze nakupa.