Ta strateška poteza mu bo omogočila znatno povečanje proizvodnih kapacitet za predvidoma milijon izdelkov letno, kar po ocenah odpira potencial za dodatnih 10 milijonov evrov prihodkov. Kljub globalni prisotnosti in uspešnemu poslovanju na ključnih trgih, kot so ZDA, Nemčija, Velika Britanija, Skandinavija in Francija, Chipolo, ki je sicer prisoten na več kot dvesto trgih, že več kot desetletje ohranja svoj sedež in proizvodnjo v Trbovljah. V času, ko večina tehnoloških podjetij svoje izdelke proizvaja v tujini, predvsem na Kitajskem, podjetje ostaja zavezano lokalnemu okolju in proizvaja svoje inovativne izdelke prav v osrčju Slovenije, kar je v današnjih časih prava redkost. Odločitev za širitev proizvodnih zmogljivosti je odgovor na rastoče povpraševanje, širitev produktnega nabora in uspešna partnerstva.

​Chipolo, ki je pred dvema letoma proslavil deseto obletnico, je ena izmed vodilnih blagovnih znamk na področju iskalnikov predmetov z več kot 4,5 milijona prodanih izdelkov.

Proizvodnjo ohranjajo doma v Trbovljah

Na četrtkovi otvoritvi je zbrane nagovoril direktor Chipola Primož Zelenšek, ki je poudaril: »V podjetju smo izjemno ponosni, da ohranjamo našo proizvodnjo doma, v Trbovljah. Ta strateška odločitev nam zagotavlja hitrejšo prilagodljivost in neposreden nadzor nad kakovostjo naših izdelkov. Poleg tega se je že izkazalo, kako pomembno je imeti lastno proizvodnjo v času nestabilnosti na svetovnem trgu. V preteklosti, ko se je svet soočal s pomanjkanjem čipov, smo prav zaradi lastne proizvodnje lahko nemoteno poslovali. Trenutne napovedi o uvedbi carin pa kažejo, da bodo imela podjetja, ki ne proizvajajo na Kitajskem, pomembno prednost. Prav tako smo izjemno veseli, da s svojo rastjo in širitvijo prispevamo k razvoju lokalnega okolja v Trbovljah, kjer smo eden izmed večjih zaposlovalcev.«

Svoje poglede na pomembnost podjetja je na dogodku, ki so se ga udeležili Chipolovi prodajni partnerji iz ZDA, Azije in evropskih držav, dodal tudi trboveljski župan Zoran Poznič: »Podjetje Chipolo je eden izmed paradnih konjev novega razvoja na začetku 21. stoletja v občini Trbovlje. Seveda ni pomemben samo sedež podjetja, ampak predvsem kultura, ki jo takšen pogon prinese v lokalno okolje. Inovativnost, radovednost, podjetnost, trma, želja po razvoju so samo nekatere izmed odlik, ki jih Chipolo prenaša tudi v našo skupnost. Če bi na kratko povzeli vse, kar Chipolo predstavlja, so to vrednote, za katerimi stoji tudi občina Trbovlje, in za njo lokalna skupnost.«

Najnovejši izdelek podjetja je Chipolo POP, ki bo nadomestil prejšnje modele iskalnikov predmetov.

Najnovejši izdelek podjetja je chipolo POP, ki bo nadomestil prejšnje modele iskalnikov predmetov. Foto: Lovro Rozina

V letošnjem letu načrtujejo skok prihodkov

Podjetje je v lanskem letu ustvarilo 9,789 milijona evrov prihodkov, za letošnje leto pa načrtujejo 12,5 milijona evrov. Širitev proizvodne linije v vrednosti nekaj manj kot milijon evrov so financirali z lastnimi sredstvi, pri čemer upajo na delno sofinanciranje iz ponovljenega razpisa sklada za pravični prehod. V preteklem letu je Chipolo sklenil pomembna sodelovanja z večjimi blagovnimi znamkami, med katerimi je tudi partnerstvo s podjetjem Metabo. Za Metabo Chipolo sooblikuje in proizvaja sledilnike za delovne kovčke, s čimer uporabnikom pomaga preprečevati izgubo orodja. Pred kratkim pa so predstavili svoj najnovejši iskalnik chipolo POP, ki bo nadomestil prejšnje modele. Gre za prvi iskalnik, ki je združljiv z Applovo aplikacijo Najdi ali z Googlovo aplikacijo Poišči mojo napravo. Poleg tega imajo uporabniki na voljo tudi napredne funkcionalnosti v spremljevalni aplikaciji Chipolo, ki zagotavlja najenostavnejše iskanje založenih predmetov. Ker je iskalnik združljiv tako z napravami Apple kot tudi z napravami Android, kupci ne bodo imeli več težav pri izbiri pravega modela. Prihodnji mesec pa napovedujejo predstavitev še dveh novih izdelkov.

​Chipolo, ki je pred dvema letoma proslavil deseto obletnico, je ena izmed vodilnih blagovnih znamk na področju iskalnikov predmetov z več kot 4,5 milijona prodanih izdelkov. S svojimi barvitimi sledilniki in aplikacijo spreminjajo način, kako ljudje po vsem svetu iščejo svoje založene in izgubljene predmete. Podjetje je iz skupine sedmih prijateljev zraslo v mednarodno, potem ko so projekt leta 2013 predstavili na platformi za zbiranje sredstev Kickstarter ter z zbranimi skoraj 300.000 dolarji poželi velik uspeh. Znano je po tem, da najnovejše tehnološke inovacije spreminja v preproste izdelke, ki spreminjajo vsakdanje življenje ljudi. Podjetje danes zaposluje več kot 60 ljudi skupaj s študenti ter zunanjimi sodelavci, pretežno iz lokalne skupnosti, a tudi iz širše regije (Ljubljana, Maribor, Žalec, Trst, Celje …). V zadnjem letu so na novo zaposlili 18 ljudi, predvsem v oddelkih operative, marketinga in prodaje. 

Priporočamo