Boeing je v drugem četrtletju naročnikom dobavil največ letal od leta 2018, kar po poročanju francoske tiskovne agencije AFP odraža prizadevanja za izboljšanje njegovih operacij nadzora kakovosti po številnih varnostnih težavah njegovih letal.

Podjetje je prav tako nadaljevalo z dobavami letal kitajskim letalskim prevoznikom, potem ko so bile te zaradi zaostritve trgovinskega konflikta med ZDA in Pekingom na začetku letošnjega leta ustavljene. Med drugim je povečalo proizvodnjo letal 737 max na 38 na mesec, proizvodnjo drugega najbolje prodajanega letala, 787 dreamliner, pa s pet na sedem letal na mesec.

Izvršni direktor podjetja Kelly Ortberg je ob objavi najnovejših četrtletnih poslovnih rezultatov opozoril na znake stabilizacije poslovanja. "Spremembe zahtevajo čas, vendar začenjamo zaznavati razlike v uspešnosti našega celotnega poslovanja," je poudaril.

Glede certificiranja novih modelov 737-7 in 737-10 pa je dejal, da traja dlje, kot je bilo pričakovano. Po njegovih pričakovanjih bo postopek zaključen v prihodnjem letu.

Proizvajalec letal se je v zadnjih nekaj letih soočal s hudimi izzivi. Začelo se je z dvema nesrečama njegovih letal 737 max oktobra 2018 in marca 2019, ki sta skupaj terjali 346 smrtnih žrtev, preživel ju ni nihče. Letala 737 max so bila po svetu prizemljena 20 mesecev. Od tedaj so v zvezi z Boeingovimi letali na dan prihajali tudi novi in novi varnostni problemi, vse to pa se je odrazilo tudi na poslovanju.

Priporočamo