Hrvaška Atlantic Grupa, pod okrilje katere sodi tudi Droga Kolinska, je lani vknjižila 31,2 milijona evrov čistega dobička ali 20 odstotkov več kot v letu pred tem. Prihodki od prodaje so se zvišali za 15,1 odstotka na 973,9 milijona evrov. »Atlantic Grupa je v še vedno nestabilnem in zahtevnem okolju dosegla močno rast prodaje v vseh poslovnih segmentih in na vseh pomembnejših trgih,« je številke komentiral predsednik uprave Emil Tedeschi. Uspešni prodajni rezultati so jim skupaj z vlaganjem v zaposlene po njegovih besedah kljub visokim stroškom surovin, embalaže ter logističnih in drugih storitev omogočili močno rast dobičkonosnosti. V Atlantic Grupi so lani še naprej vlagali v razvoj poslovanja: v inovacije v produktnem portfelju, modernizacijo proizvodnih zmogljivosti ter zeleno in digitalno transformacijo. Prizadevali so si tudi za nadaljnje prevzeme. V minulem letu so med drugim zagnali dve sončni elektrarni, v centralnem logistično-distribucijskem centru Zagreb in na proizvodni lokaciji v Rogaški Slatini, ter podpisali pogodbo za prevzem družbe Strauss Adriatica. Na področju distribucije so se dogovorili za sodelovanje z Grupo Podravka. V Sloveniji je bil v sodelovanju z novim principalom, britanskim velikanom Haleon, ki je znan po znamkah, kot so Sensodyne, Centrum, Panadol, Voltaren in Fenistil, dosežen pomemben korak naprej na področju distribucije. Skupina 62 odstotkov prodaje ustvari z lastnimi znamkami, devet odstotkov z lekarniško dejavnostjo, 29 odstotkov pa z distribucijo blagovnih znamk principalov. Kot največja posamezna kategorija izstopa kava, kjer pomembno vlogo igra znamka Barcaffe. Delež kave v celotnih prihodkih od prodaje je s 199,9 milijona evrov 20,5-odstoten.
Peter Prevc: Skakalni policaji niso opravljali svojega dela