Sestavljanka, namenjena otrokom od osem let naprej, ima 252 koščkov, zagotavljala pa naj bi predvsem zabavo. Učinek je bil vse prej kot takšen, vsaj za podjetje, ki se je znašlo pod plazom kritik. Vodja nemške konservativne stranke, Gerda Hasselfeld, je od Amazona zahtevala, naj nemudoma neha prodajati omenjeni proizvod.

"Za tiste, ki so preživeli koncentracijsko taborišče, kakor tudi za družinske člane žrtev je to pravi pljunek v obraz,“ je političarka zapisala v pismu ustanovitelju in direktorju podjetja, Jeffu Bezosu. Dodala je, da koncentracijsko taborišče številne ljudi spominja na brezmejno trpljenje, zaradi česar ne more biti v interesu Amazona, da prodaja takšno igračo.

Predstavnik spominskega društva taborišča je za lokalni časnik Münchner Merkur povedal, da je zgrožen nad sestavljanko. "To je trivializacija prostora in zgodovine,“ je bil besen Dirk Riedel, zahteval pa je tudi preiskavo zakonitosti prodaje takšne igrače.