Tako lahko v oglasih za omenjeni časnik Čilenci gledajo pred skoraj natanko letom dni preminulo Amy Winehouse, kako pokopava pravkar poročena princa Williama in Kate Middleton. Takrat mladoporočenca sta naslovnice britanskih časnikov polnila praktično vse do nenadne smrti slavne pevke. V kraljevski par zaljubljeni Britanci so seveda ob tem oglasu že skočili v zrak in ga označili za spornega.

Na drugem oglasu pokojni dolgoletni libijski voditelj Moamer Gadafi zakopava strmoglavljenega egiptovskega predsednika Hosnija Mubaraka. Tudi vrhunca kriz v Egiptu in Libiji sta si sledila en za drugim, novice o libijski krizi pa so praktično nadomestile tiste o egiptovski.

 

Gadafi in libijska kriza sta medijsko pokopala Mubaraka in dogajanje v Egiptu (foto: El Mostrador).

Čilenci so si zamislili tudi pogreb iz sveta tehnologije. Pokojni ustanovitelj Appla Steve Jobs je (za določen čas) pokopal še živega Juliana Assanga in Wikileaksove objave, ki so medije redno "hranile" pred Jobsovo smrtjo.

Smrt Steva Jobsa je zasenčila dogodke v zvezi z Assangem in Wikileaksom. (foto: El Mostrador)

Novice, ki zanimajo javnost in posledično medije (morda pa tudi obratno?), se resnično hitro menjajo in ta metaforična in nekoliko morbidna oglasna kampanja je domiselno osvetlila to neizpodbitno dejstvo.