Po poročanju revije Time znak za Starbucks v samem pogrebnem zavodu ne bo visel, pa tudi zaposleni ne bodo odeti v sicer prepoznavna oblačila, bodo pa vsi, ki bodo skrbeli za dobro počutje žalujočih, strokovnjaki v pripravljanju kave, na voljo pa bo vse, kar ponujajo kavarne Starbucks.

Različne vrste kave bodo na voljo tudi mimoidočim (ne skozi vežico, vstop jim bodo uredili prek terase), če se jim bo v temačnem vzdušju, ki verjetno kar diši po smrti, zahotelo popiti skodelico vročega napitka in prebrati kakšno poglavje knjige.

"V pogrebni zavod vstopite spredaj, kavarna pa je ob strani," je za lokalno televizijsko postajo povedal vodja pogrebnega zavoda Chris Robinson. "Ni tako, da bi bila kavarna takoj, ko prideš noter.“ V kavarni bosta tudi televizija in pa kamin, lastniki pogrebnega zavoda pa upajo, da bodo žalujoči v objemu ognja in udobja našli vsaj kanček tolažbe. "Morda jim bo uspelo vsaj za trenutek uiti grozljivemu stresu, pod katerim se znajdejo v takšnih trenutkih, da se bodo lahko zatekli v zasebni prostor in za sekundo razmišljali še o čem drugem,“ je Robinson pojasnil za ABC News.

Pogrebni zavod je že več generacij družinsko podjetje, v njem pa so desetletja stregli brezplačno kavo, s čimer bodo nadaljevali tudi po prihodu Starbucksa.