V uradu varuhinje so napovedali, da bodo oglaševalcem in medijem kmalu poslali opozorilo zaradi kršitve zakona o enakosti spolov v televizijskih oglasih, v katerih so ženske predstavljene zgolj kot spolni objekt.

Ljubičićeva je dodala, da je že pred nekaj tedni v saboru opozorila, da so hrvaški tisk in spletni portali preplavljeni s seksističnimi vsebinami in da ženska telesa izkoriščajo za odvračanje pozornosti od pomembnih tem.

Koordinatorka organizacije B.a.B.e. Sanja Sarnavka pa je pozvala hrvaške potrošnike, ki so se že pritoževali zaradi vsebine oglasov, k bojkotu osiješkega piva. "Gre za zelo revno avtorsko idejo oglaševalcev. Vedno bo moški nekaj storil ženski in vedno se bo moški napil kot žolna," je opisala vsebino spornih oglasov Sarnavka.

Dodala je, da je odločitev v rokah potrošnikov, ki bodo izbrali tisto pivo, ki se ne reklamira na žaljiv način. Spomnila je na podobne uspešne primere bojkota določenih izdelkov, ki so vulgarno in seksistično obravnavali ženske.

Na Hrvaškem so se pred nekaj tedni pojavili televizijski oglasi za osiješko pivo, v katerem moška družba popiva ob mizi v lokalu in poje priredbe slavonskih ljudskih pesmi z do žensk žaljivo vsebino.

Pri predstavitvi reklamne kampanje so v osiješki pivovarni poudarili, da želijo svoje pivo predstaviti na nov in zabaven način in hkrati izpostaviti dediščino Slavonije prek duhovitih slavonskih ljudskih pesmi, poimenovanih "slavonski bećarac".

Unesco je slavonski bećarac lani uvrstil na seznam nematerialne dediščine človeštva. Gre za obliko ljudske pesmi, ki ima dva stiha z desetimi zlogi, zadnji dve besedi iz vsakega stiha pa se rimata. Poznajo ga tudi na Madžarskem in v Vojvodini.