Oglas, ki si ga lahko ogledate v spodnjem videu, prikazuje zaskrbljeno mlado dekle, ki nikakor ne more pritegniti pozornosti svojega partnerja. Nekaj sekund kasneje izvemo, da je tako zato, ker naj bi imela pretemno kožo mednožja. Po enkratni uporabi produkta naj bi se, kot kaže posnetek, koža že znatno pobelila in s partnerjem se že strastno objemata.

Novinarka Mombai Bossa Deepanjana Pal ob vse več reklamnih sporočilih za produkte, ki pobelijo kožo, ugotavlja, da se moderne ženske vse bolj soočajo s težavo odtenka barve kože. "Ne glede na to, kako kratke so naše hlače ali kako uspešne smo na delovnem mestu, še vedno imamo v mislih le to, da smo na koncu koncev objekt, ki ga moški in druge ženske ocenjujejo,“ je bila zgrožena novinarka nad učinki, ki jih imajo oglasi za takšne produkte. Po njenem mnenju namreč takšni produkti niso nekaj, kar bi moderne ženske potrebovale, temveč se produkti pojavijo na tržišču, da bi omajali žensko samozavest, sploh samozavest nebelih žensk.

Novinarka Wall Street Journala pa ima drugačen pogled na stanje ljudi s temnejšo poltjo. Prepričana je, da v svetu še vedno velja pravilo, da so svetlejši ljudje bolj uspešni, kar pa očitno dokazujejo tudi statistike, ki pravijo, da od 16 do 23 odstotkov priseljencev svetlejše polti lažje dobi delo kot tisti, ki so bolj temne polti.

Milo ni nič bolj sporno kot šminka

Vodilni pri oglaševanju spornega mila Alyque Padamsee je prepričan, da so reakcije na reklamo in produkt prestroge in odvečne. Kot primer ob bok belilnim sredstvom postavlja vsa ličila, ki jih ženske prav tako uporabljajo, da bi spremenile barvo svojih ustnic ali odtenek kože na obrazu. "Dejstvo pa je, da če imate pred seboj dve lepi dekleti, eno temnopolto in drugo svetlejše polti, bo lepota svetlejše ženske bolj vidna, ker njena polt bolj odbija svetlobo,“ je še dodal Padamsee.

Dermatološki vidik

Dermatologinja iz Los Angelesa Jessica Wu sicer potrjuje, da vse več žensk povprašuje po sredstvih za beljenje kože intimnih predelov. Kot je jasno vidno tudi v reklami, ne gre zgolj za temnejšo polt mednožja temnih žensk, temveč tudi žensk s svetlo poltjo, ki jim koža mednožja potemni. Ob tem dermatologinja zgolj opozarja na zdravstveni vidik uporabe takšnih mil, in sicer, da so belila lahko zelo škodljiva za sluznico in zato niso primerna za vsakodnevno uporabo, četudi je milo namenjeno prav intimnim predelom.