Po svetu je bilo prodanih okoli 2,5 milijona zapestnic, vsaka pa stane od pet do 30 dolarjev.

Decembra leta 2010 je avstralska komisija za konkurenco in zaščito potrošnikov kalifornijsko družbo prisilila, naj prizna, da zapestnice pravzaprav ne pomagajo in ne izpolnjujejo obljub, kot so: boljše ravnotežje, večja moč in boljša koordinacija.

Družba je odgovorila: "Priznamo, da nimamo nobenih znanstvenih dokazov, ki bi podkrepili naše trditve. Naše kupce smo zavajali." Svojim kupcem se je družba že opravičila in dejala, da jim je pripravljena vrniti denar.

Njihovo priznanje pa ni vplivalo na navdušence po drugih državah. Ameriški košarkaški klub Scaramento Kings je samo teden dni po priznanju z družbo podpisal dogovor, po katerem bo njihovo ime krasilo športno dvorano. Le nekaj dni po tem pa je zvezno sodišče v Los Angelesu vložilo ovadbo zoper družbo Power Balance, ki so ji očitali, da je kljub priznanju nadaljevala s promocijo in prodajo zapestnic.

Po poročanju nekaterih ameriških medijev je družba Power Balance pristala na poravnavo, v okviru katere bo morala plačati odškodnino v višini 75 milijon dolarjev, grozi pa ji tudi stečaj. Jason Damat iz družbe je navedbe že zanikal. Dodal je, da družba že pripravlja nov izdelek – trak za usta, ki naj bi prav tako izboljšal fizične zmogljivosti.