Na Mestni občini Kranj (MOK) si že desetletja prizadevajo za razbremenitev nevarnega avtocestnega priključka Kranj vzhod in prometa v mestu. Z namenom večje prometne varnosti na avtocesti in odprave prometnih zastojev v dnevnih prometnih konicah se skupaj s šestimi okoliškimi gorenjskimi občinami (Škofja Loka, Šenčur, Naklo, Cerklje na Gorenjskem, Preddvor in Jezersko) nadejajo čimprejšnje gradnje avtocestnega priključka Kranj sever.
S tem naj bi, pojasnjujejo na MOK, glede na opravljeno študijo za kar trideset odstotkov razbremenili promet od priključka Kranj vzhod proti Kranju, ki velja za enega prometno najbolj obremenjenih odsekov v Sloveniji. V veliki meri naj bi se zmanjšal tudi promet na glavnih vpadnicah v mestu, na Cesti Staneta Žagarja denimo za 16 odstotkov.
Sprejem uredbe prihodnje leto
Državni prostorski načrt (DPN) za avtocestni priključek Kranj sever je na ministrstvu za okolje, podnebje in energijo že uspešno prestal fazo pridobivanja mnenj o ustreznosti okoljskega poročila, v tem času pa že poteka tudi javna razgrnitev študije projekta. Javna obravnava projekta bo 3. septembra v prostorih MOK, uredba o državnem prostorskem načrtu pa naj bi bila sprejeta v prihodnjem letu.
Kranjski župan Matjaž Rakovec je poudaril, da so z javno razgrnitvijo predloga DPN za avtocestni priključek Kranj sever še korak bližje uresničitvi projekta, ki bo močno prispeval k izboljšanju prometnih razmer v Kranju in njegovi okolici. Občane in občanke je povabil, da do 12. septembra podajo svoje pripombe, predloge in razmišljanja.
Na MOK so zaupali še, da je družba za avtoceste marca letos v skladu s smernicami ministrstva za kulturo naročila terenske raziskave na območju gradnje novega avtocestnega priključka in da ni bilo odkritih najdb iz starejših arheoloških obdobij.