Eno izmed gradbišč, ki ta čas povzročajo preglavice predvsem voznikom, ki se po stari cesti odpravljajo iz Ljubljane proti Brezovici oziroma v nasprotni smeri, je gradbišče na odseku Tržaške ceste med obvoznico in Cesto na Ključ, kjer občina z evropskimi sredstvi gradi manjkajočo kanalizacijo in sočasno še drugo komunalno oziroma prometno infrastrukturo. Ker promet na tem odseku zaradi delne zapore poteka izmenično po enem pasu, v času prometnih konic nastajajo daljše kolone vozil. Toda župan Zoran Janković je napovedal, da bo gradnja na Tržaški cesti zaključena v naslednjem mesecu, zato je pričakovati izboljšanje stanja.
Gradbena dela potekajo tudi na štirih stranskih odsekih Tržaške ceste, Mikuževi ulici in Ulici Vladimirja Trampuža. Sodeč po podatkih s spletnega portala PromInfo bo gradnja tam zaključena do konca letošnjega avgusta. Tudi v teh ulicah občina s podporo evropskega kohezijskega sklada dograjuje fekalno kanalizacijo, sočasno pa z javnima podjetjema Voka Snaga in Energetika Ljubljana obnavlja vodovodno in dograjuje plinovodno omrežje. V Mikuževi ulici je predvidena tudi ureditev javne razsvetljave, je razvidno iz dokumentacije za izbor izvajalca gradnje. Gradnjo fekalne kanalizacije na tem območju je občina zaupala konzorciju družb Prenova-Gradbenik, Komunalne gradnje, Hidrotehnik in PZG, ki so pozneje bili uspešni še na javnem naročilu za gradnjo ostale komunalne in prometne infrastrukture.
Junija rekonstrukcija še enega avtocestnega priključka
Toda voznike na Dolgem mostu že kmalu čaka nova ovira na cesti, in sicer rekonstrukcija avtocestnega priključka Ljubljana zahod in prenova Tržaške ceste od avtocestnega priključka do bencinskega servisa na Tržaški cesti 131a. Gre za skupni projekt ljubljanske občine, Družbe za avtoceste in direkcije za infrastrukturo, ki so po županovih besedah že sklenile dogovor o delitvi stroškov. Janković je napovedal, da se bo gradnja na tem delu začela letošnjega junija.
Na Darsu so pred časom pojasnili, da je na območju avtocestnega priključka predvidenih več ukrepov. Razširiti nameravajo izvozni krak priključka iz smeri Barja proti Tržaški ter preurediti pas za vozila, ki zavijajo desno na Tržaško cesto proti centru. Omenjeni pas želi Dars podaljšati v pospeševalni pas, s katerega bi se vozniki priključevali na Tržaško cesto. Zaradi tega bodo morali prestaviti avtobusno postajališče Ljubljanskega potniškega prometa nekoliko vzhodneje. Na križišču Tržaške ceste in Poti Rdečega križa bodo vozniki po novem iz smeri Brezovice na priključek Ljubljana zahod zavijali po ločenem pasu za zavijanje desno. Tem ukrepom bodo prilagodili tudi vso potrebno prometno signalizacijo in opremo.