V Wonderlandu so prenovo in odprtje novega lokala začeli načrtovati že pred leti, načrte pa jim je prekrižalo obdobje pandemije. »To je bil čas, ko sva z ženo začela opažati, da se svet intenzivno spreminja. Vse je šlo v smeri digitalizacije, zato smo tudi sami sledili trendom,« nam je pojasnil lastnik bara Wonderland Marko Tramšek. Njihova ideja je bila, da prav vse v baru prilagodijo instagramu. »Kjerkoli v kavarni smo, lahko naredimo dobro fotografijo,« je prepričan.

Wonderland je instagramabilna dežela, kjer naj bi prebivala bitja, imenovana Wondiji. Kavarna je razdeljena na več delov, vsak pa predstavlja manjši delček pravljične dežele. Tudi njihova ponudba hrane in pijače je estetsko prilagojena objavam na instagramu. Jedi in napitki, ki so še posebej namenjeni fotografiranju, so v meniju označeni z logotipom instagrama. Med njimi obiskovalci lahko izberejo brunch, ki je na voljo ves dan, sharing menije, glavne jedi, sladice in estetske napitke. »Trudimo se, da je prav vsaka jed in pijača posebna,« je povedal Tramšek.

Foto kotički in barvita dekoracija

Kljub temu da se instagramabilni bari že pojavljajo tudi v tujini, sta zakonca Tramšek želela Sloveniji predstaviti lastno idejo. Lastnikova žena Barbara Tot, ki je akademska slikarka, je zato koncept bara izoblikovala sama. »Nekatere dele smo naročili v tujini, veliko pa smo jih naredili kar sami,« sta nam pojasnila. V baru stoji več drevesnih debel iz umetne mase, ki so jih ustvarili s 3D printanjem.

»Bar je bil pred prenovo namenjen predvsem študentom, mnogi se še dobro spomnijo bara Companeros. Prostore smo zato morali prilagoditi,« je dejal Tramšek. Tako je danes bar razdeljen na več prostorov, vsak pa nas popelje v nov del pravljične instagramabilne dežele. V zgornjem nadstropju sta urejena dva kotička za fotografiranje, najbolj priljubljen je foto kotiček, ki je umeščen v steno s cvetlicami. V spodnji del bara nas pripeljejo barvite stopnice.

»Obiskovalci so najbolj navdušeni nad pripomočkom za fotografiranje, ki ga imamo v spodnjem nadstropju,« je povedal lastnik bara. Med spodnjima prostoroma so namreč namestili posebno stojalo za telefon, ki omogoča izdelavo 360-stopinjskih videoposnetkov, ki jih obiskovalci objavljajo na platformi tiktok.

Hrana je prilagojena fotografiranju

Wonderland je svoja vrata odprl novembra lani, že več dni pred odprtjem pa se je zaradi opaznega vhoda, ki ga krasijo barvite cvetlice, ugibalo, kaj bo ponujal ta prostor na Slovenski cesti. »Posebne promocije nismo potrebovali. Že ob odprtju se je pred vhodom vila dolga vrsta obiskovalcev. To nas je res presenetilo,« je dejal lastnik. Bar ni namenjen le vplivnežem, temveč tudi ostalim uporabnikom, ki želijo svoja omrežja popestriti z dobrimi fotografijami. V ta namen v baru sprejemajo tudi goste, ki si želijo prostore najeti za profesionalno fotografiranje.

»Imamo srečo, da tudi naši zaposleni razumejo in želijo ustvarjati estetsko dovršeno hrano,« je povedal Tramšek in dodal, da prav s tem namenom svoje zaposlene še dodatno izobražujejo, da je hrana, ki jo postrežejo, lepa in privlačna za fotografiranje. Skupaj z zaposlenimi so zato v zadnjem času pripravili nov estetski meni, ki bo obiskovalcem na voljo čez en mesec. Obiskovalci, ki želijo videti, kako poteka priprava estetske hrane, si lahko izberejo mize v spodnjem nadstropju, kjer lahko opazujejo delo v kuhinji.

Zelo uspešni na
družbenih omrežjih

Estetska ponudba v Wonderlandu ni privabila le radovednih Ljubljančanov, v zadnjem času lokal obišče tudi veliko gostov iz tujine. Opažajo, da je koncept instagram bara zanimiv predvsem za goste iz sosednje Hrvaške, ki se za obisk Ljubljane odločijo prav zato, da bi ustvarili estetske fotografije v Wonderlandu. S skoraj 13.000 sledilci na instagramu in 25.000 všečki na tiktoku so med najbolj priljubljenimi slovenskimi bari. Želijo pa si, da bi s poletno sezono, ki jo bodo delno prilagodili turistom, privabili še več ustvarjalnih gostov. 

Priporočamo