V sklopu prenove železniške postaje Borovnica sto zgradili 160 metrov dolg bočni in 240 metrov dolg otočni peron z nadstrešnicami in pripadajočo opremo. Prenovili so tudi tirno infrastrukturo, kjer je bilo nadgrajenih 2,91 kilometra postajnih tirov in vozne mreže ter devet kretnic.
Za lažji in varnejši dostop do peronov so zgradili 24 metrov dolg podhod z dvema dvigaloma in stopniščema, ki sedaj omogoča varen in lažji dostop do peronov za vse potnike, še posebej za osebe z omejeno mobilnostjo. Posodobili so tudi postajno poslopje, vključno s fasado, čakalnico in sanitarijami. Postavili so 1,2 kilometra protihrupnih ograj.
Z nadgradnjo železniške postaje je zagotovljena zmogljivejša infrastruktura, ki omogoča večjo funkcionalnost železniške postaje, večjo stopnjo varnosti ter večjo fleksibilnost in prepustnost železniškega prometa.
Kot je še poudarila ministrica Alenka Bratušek, je projekt zajemal tudi nadgradnjo delov odsekov Brezovica–Preserje in Preserje–Borovnica. Prenovljenih je bilo 16,7 kilometra obstoječega tira za zagotovitev osne obremenitve in 16,7 kilometra vozne mreže za boljšo elektrifikacijo in zanesljivost prometa.