»V okviru prenove smo uredili površine za pešce in kolesarje ter mirujoči promet, območje prekrili s črno-belim tlakovanjem, namestili ustrezno prometno signalizacijo in novo javno razsvetljavo. Uredili smo križišča, križanja in priključke, kjer smo izvedli ukrepe za umirjanje prometa in izboljšanje dostopnosti oseb z oviranostmi,« so pojasnili na MOL.
Ob tem so postavili še stojala za kolesa, uredili območje za odlaganje odpadkov, namestili klopi in drugo urbano opremo ter zasadili dodatna drevesa, zelenje in grmičevje. »Posebno pozornost smo namenili vodnim elementom, ki so še posebej pomembni ob vročih poletnih dneh. Vzdolž ulice smo namestili nov pitnik ter 7 pršilnikov, ki ohlajajo to območje in nudijo osvežitev mimoidočim v vročih poletnih dneh. Še en pršilnik z več šobami in pitnik pa stojita na delu med Kolodvorsko in Resljevo cesto,« so zapisali.
Pri vrtcu več parkirišč
Pri centru Ledina so odstranili dotrajane ograjene terase in nadstreške gostinskih lokalov, ki so jih nadomestili z enotno ureditvijo prostora. Pred Vrtcem Ledina so uredili območje brez motornega prometa in ga opremili z igrivimi elementi urbane opreme, kot so betonske terase, večnamenske betonske površine za risanje s kredami in izvedbo prireditev in razstav ter lesena terasa s stoli. Na Resljevi cesti so ob vrtcu uredili dve novi parkirni mesti in zasadili nova drevesa. »Skupaj je zdaj na voljo osem parkirnih mest, namenjenih kratkotrajnemu parkiranju staršev in skrbnikov otrok, kar bistveno pripomore k večji dostopnosti in varnosti ob prihodih in odhodih otrok iz vrtca,« so dodali.
Osrednji pas Čufarjeve ulice je zdaj opremljen z novo urbano opremo in zelenjem, tako da je zdaj namenjen predvsem posedanju. Stranska pasova pa sta namenjena prehajanju pešcev in kolesarjev, intervencijam, dostavam in vstopu vozil z dovolilnicami prek potopnih stebričkov.
Skupno 1,7 milijona evrov
V času prenove so začasno presadili dvanajst obstoječih dreves in jih nato posadili nazaj v nove sadilne jame, opremljene z zalivalnim sistemom, ki omogočajo boljše pogoje za rast in razvoj.
Dela so potekala devet mesecev. Vrednost projekta znaša nekaj manj kot 1,7 milijona evrov brez DDV, od tega je MOL pokrila okoli 566.630 evrov stroškov brez DDV. Soinvestitorja pri projektu sta bili javni podjetji Voka Snaga in Energetika Ljubljana.