Družbe SŽ - Železniško gradbeno podjetje Ljubljana, Kolektor igin, CGP in GH holding gradijo nov nadhod čez postajo, v sklopu katerega bo nova postajna dvorana s prostori za prodajo kart, čakalnico za potnike in sanitarijami. Nadhod, ki bo povezan tudi z načrtovano novo avtobusno postajo ob Vilharjevi cesti, bo pešcem na poti med centrom in Bežigradom oziroma obratno omogočal novo varno povezavo čez območje železniške postaje. 

Direkcija za infrastrukturo bo konzorciju omenjenih štirih podjetij plačala 243,9 milijona evrov skupaj z davkom na dodano vrednost. Vsa dela bi po pogodbi morala biti zaključena v roku 22 mesecev od uvedbe v delo. Direkcija za infrastrukturo si za ta projekt obeta pridobitev kar 205,7 milijona evrov povratnih evropskih sredstev iz načrta za okrevanje in odpornost.

Železniška postaja Ljubljana, nadgradnja. Potniški center, vizualizacija

Vizualizacija, kako bo izgledala železniška postaja. Foto: Direkcija za infrastrukturo

Projekt ne vključuje zgolj gradnjo nove železniške postaje, temveč tudi gradnjo novih peronov z nadstreški in vso potrebno infrastrukturo. Potniki bodo z nove postaje na perone dostopali z dvigali in tekočimi stopnicami. Dostop na perone bo urejen tudi iz razširjenega Vilharjevega podhoda, in sicer bodo potnikom tam na voljo stopnice in dvigala. Četverica izvajalcev sočasno širi Vilharjev podhod, saj bodo v njem svoj prostor dobili tudi kolesarji.

243,9 milijonov evrov bo stala gradnja nove železniške postaje v Ljubljani.

Projekt med drugim vključuje še gradnjo dvonadstropnega zaklonišča za skupaj 600 ljudi. Ena etaža zaklonišča bo namenjena železniški, druga pa avtobusni postaji.

gradnja zaklonišča za novo avtobusno in železniško postajo Ljubljana

Gradnja zaklonišča za potrebe tako železniške kot tudi avtobusne postaje. Foto: Direkcija RS za infrastrukturo

prvi del strešne konstrukcije na novi železniški postaji Ljubljana

 Postavljanje strešne konstrukcije. Foto: Vanja Brkić

Priporočamo