Nadgradnja glavne železniške postaje je prešla v novo fazo. Za severnim delom postaje sedaj prenavljajo južni del. »Začenjamo fazo, ki bo za potnike najmanj prijetna. Prosimo za potrpljenje. V novem režimu bo zelo težko, ampak Slovenske železnice se res trudijo, da nam uspe izvesti dela s čim manj motnjami za potnike,« je povedala ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek.

Od nedelje, 14. decembra, bo glavna postaja razdeljena na kar tri ločena in med seboj oddaljena postajališča. Na zahodu, prek Dunajske ceste, bo postajališče za vlake, ki bodo vozili na Primorsko oziroma od tam prihajali. Na obstoječe perone bodo po starem prihajali in odhajali predvsem vlaki z gorenjske in kamniške proge. V času del je osrednji in že prenovljeni glavni peron imenovan Bežigrad. Na vzhodu, pri križišču Masarykove in Njegoševe ceste, bodo peroni za kompozicije iz Dolenjske in Štajerske ter s kočevske proge. Dušan Mes, direktor Slovenskih železnic, je povedal, da bodo izjema vlaki iz Zasavja, ki so sicer najbolj zasedeni. Ti bodo v času dopoldanske in popoldanske konice odhajali s peronov na glavni postaji oziroma na postaji Bežigrad. V terminih, ko ni konic, pa bodo tudi vlaki iz Zasavja ustavljali na Njegoševi.

Članek je dostopen samo za naročnike
Članek je dostopen samo za naročnike
Priporočamo