Zaradi poteka gradbenih del in organizacije gradbišča nadgradnje osrednjega dela železniške postaje Ljubljana dostop do podhoda preko stopnišča na južni strani trenutno ni mogoč. Pešci in potniki so zato preusmerjeni na vhod na severni strani objekta iz smeri Župančičeve jame. Ta začasna ureditev bo veljala predvidoma do začetka leta 2026, pojasnjujejo na Direkciji za infrastrukturo.

Podhod pod železniško postajo, prenovaŽelezniška postaja

Obstoječi železniški podhod se prenavlja in širi. Foto: DRSC

Širijo podhod pod železniško postajo

Na osrednjem delu železniške postaje Ljubljana sicer potekajo gradbena dela razširitve obstoječega podhoda. V delu podhoda na severni, bežigrajski strani postaje, ki je že zgrajen, poteka ureditev notranjosti, na preostalem delu podhoda pa je v teku betoniranje.

Gradnja nove železniške postaje v Ljubljani, severni del

Gradnja nove železniške postaje v Ljubljani, severni del. Foto: DRSC

Prenova zajema ureditev ločenega podvoza za kolesarje na vzhodni strani ter ločene površine za pešce na zahodni strani pod vsemi postajnimi tiri. Za lažji dostop na perone in prehod pod tiri bodo nameščena dvigala. V samem podhodu bodo urejeni tudi prostori za pisarne, garderobe, sanitarije ter prostori za komercialno dejavnost.

Gradnja nove železniške postaje v Ljubljani, severni del

V gradnji so peroni nove železniške postaje. Foto: DRSC

Peroni se že gradijo

Glavnina del trenutno poteka na severni strani postaje, kjer je v teku gradnja spodnje plošče prve etaže in južne podpore nadhoda. Poteka tudi gradnja delov peronov na severni strani postaje, vključno z ureditvijo peronskih nadstrešnic. Po zaključku del na severni strani postaje predvidoma v začetku leta 2026 sledi pričetek intenzivnih del še na južni strani postaje ob Masarykovi cesti. 

Priporočamo