Prvi in drugi šolski dan sta prinesla precej prometnih preglavic v Savskem naselju zaradi delne zapore Linhartove ceste in krožišča Žale. Slednje trenutno ni prevozno kot krožišče, saj na vzhodnem delu še vedno potekajo gradbena dela. Na zahodnem delu začasna prometna ureditev voznikom omogoča dovoz s Štajerske ceste na Linhartovo, z Linhartove lahko zavijejo na Štajersko cesto v smeri proti obvoznici, s Savske ceste pa lahko vozijo le proti krožišču Žale, nato pa pot nadaljujejo naprej po Štajerski cesti.
Srečanje vozil v ozki ulici
Takšna ureditev prometa je največ težav povzročila stanovalcem bližnjega Savskega naselja, je razvidno iz objav stanovalcev na družbenem omrežju facebook. V ponedeljek so poročali o koloni vozil v Knobleharjevi ulici. A ker je ta izjemno ozka, je v primeru srečanja dveh vozil vsaj eno moralo zapeljati delno na pločnik, da sta lahko šli mimo. Ravno po teh pločnikih pa hodijo starši z otroki, ki jih vzdolž Knobleharjeve ulice vodijo v enoto Mavrica Vrtca Mladi rod, oziroma po omenjenih pločnikih v šolo hodijo učenci osnovne šole Savsko naselje. Vzdolž večjega dela Knobleharjeve ulice je predvidena varna šolska pot, je razvidno z ljubljanskega Portala vzgoje in izobraževanja. Občani so sklepali, da so v ponedeljek tranzitni vozniki po Knobleharjevi ubrali bližnjico od Linhartove do Šmartinske ceste.
V torek pa je občane pričakalo drugo presenečenje. Gradbeni delavci so na Linhartovi zaprli dovoz v Knobleharjevo ulico. To pomeni, da so stanovalci v Savsko naselje lahko pripeljali z južne strani, torej iz Luize Pesjakove ulice, z Linhartove je bil dostop v sosesko omogočen le čez križišče pri bloku na naslovu Linhartova cesta 96.
Janković poziva, naj občani predlagajo boljše rešitve
Ljubljanski župan Zoran Janković je zanikal, da bi v ponedeljek in torek od občanov Savskega naselja prejeli kakšne pritožbe. Še več, dejal je, da so občani v nedeljo ob odprtju pohvalili prenovo Linhartove ceste. Poudaril je, da dela ob Linhartovi še potekajo, saj da morajo gradbeni delavci dokončati kolesarske steze in pločnike ter zasaditi drevesa. Župan pričakuje, da bodo zaradi gradbenih del še do 20. oktobra ovire v prometu.
»Če kdo zna – izzivam –, naj predlaga, kako bi to križanje naredili bolj varno. To je varno idealno narejeno, ne da se drugače,« je Janković odgovoril na vprašanje, zakaj je Savska cesta trenutno enosmerna in vozniki z nje lahko zavijejo na Štajersko cesto. Župan je ocenil, da bo trenutna ureditev na območju krožišča Žale trajala relativno kratek čas, saj bo po njegovi oceni krožišče odprto čez približno mesec oziroma mesec in pol.
Ker je Linhartova cesta po novem štiripasovnica, so Savčani opazili, da bo do lekarne Soča z avtomobilom mogoče pripeljati le še od krožišča v smeri proti Topniški cesti. Pri odcepu za lekarno je občina namreč na sredo med smerni vozišči postavila robnik, ki preprečuje nedovoljeno zavijanje levo proti lekarni. Ko bo odprt uvoz z Linhartove ceste v Knobleharjevo ulico, bo to edino križišče, na katerem bodo vozniki v Savsko naselje z Linhartove lahko zavili tudi iz smeri krožišča proti Topniški cesti. Na preostale dovoze bodo smeli zaviti le v smeri vožnje od Topniške proti krožišču.