Zaradi rekonstrukcije cestišča bo do predvidoma 15. junija letos za ves promet zaprt odsek Lorenzove ulice, in sicer od krožišča pri Supernovi Ljubljana Rudnik do križišča z Ukmarjevo ulico, so sporočili z Mestne občine Ljubljana. Za vozila, ki bodo v nakupovalno središče na Rudniku pripeljala z Dolenjske in Lorenzove ceste, bo obvoz urejen po Ukmarjevi, Cvetkovi in Kumerjevi ulici, s katere se bodo vozniki lahko prek Jurčkove odpravili v želeni del nakupovalnega središča.
V nadaljevanju bodo gradbena dela potekala tudi na delu Lorenzove ceste od križišča z Ukmarjevo do dolenjske železnice, je razvidno iz dokumentacije, ki jo je občina lani objavila z javnim naročilom za izbor izvajalca gradbenih del. Na občinskem oddelku za gospodarske dejavnosti in promet ocenjujejo, da bo gradnja na tem krajšem odseku Lorenzove ceste trajala približno en mesec. Družbi Prenova-Gradbenik in KPL, s katerima je občina novembra lani sklenila pogodbo za rekonstrukcijo omenjenih cestnih odsekov, bosta morali na Lorenzovi cesti sanirati poškodbe na vozišču in pločniku, občina pa bo preučila tudi možnost umestitve kolesarskega pasu na vozišču.
Gradbena dela potekala hitreje
Kljub popolni zapori dela Lorenzove ulice bo prometno situacijo na tem delu Rudnika nekoliko olajšalo dejstvo, da občina s tem petkom za ves promet ponovno odpira odsek Jurčkove ceste od križišča s Peruzzijevo do vključno krožišča pri Supernovi. Krožišče, v katero se stekajo Jurčkova, Betettova in Lorenzova ulica, skozi njega pa je urejen tudi uvoz oziroma izvoz iz parkirne hiše med nakupovalnima središčema E.Leclerc in Supernova Ljubljana Rudnik, je bilo zaradi rekonstrukcije zaprto vse od 16. januarja. Na oddelku za gospodarske dejavnosti in promet so potrdili, da so dela na Jurčkovi, krajšem delu Betettove in krožišču potekala hitreje od načrtov, saj so na občini januarja pričakovali, da bodo ceste zaprte do velike noči, to je do 21. aprila. »Na teh cestah bomo po odprtju za promet še urejali kolesarske površine, površine za pešce in zelene površine,« so napovedali na občinskem oddelku.
Gradbinci so petkrako dvopasovno krožišče pri Supernovi, kjer je bilo vozišče zaradi preobremenjenosti poškodovano, rekonstruirali v takšno s spiralnim potekom oziroma v tako imenovano turbokrožišče. Iz javno dostopne dokumentacije je razvidno, da bosta morala gradbinca zamenjati meter visoko protihrupno ograjo v dolžini 290 metrov, ki ščiti stavbe pred prometnim hrupom.
Rekonstrukcija Jurčkove ceste je bila potrebna zaradi več razlogov, je razvidno iz projektne naloge, ki so jo pripravili na občini. In sicer na odseku ni bilo urejenega obojestranskega vodenja pešcev, prehodi za pešce čez Jurčkovo cesto pa so bili preredki in na neustreznih lokacijah ter slabo označeni. Za kolesarje ni bilo urejenih površin, po novem pa naj bi dobili po 1,5 metra širok kolesarski pas na obeh straneh vozišča. Občina je v dokumentu omenila še, da na Jurčkovi cesti ni enotne ureditve avtobusnega prometa in ureditve avtobusnih postajališč ter da ni ukrepov za umirjanje hitrosti motornega prometa.
Iz pogodbe, ki jo je občina z družbama Prenova-Gradbenik in KPL sklenila novembra lani, je razvidno, da morata gradbinca vsa naročena dela končati do 8. avgusta letos. Občino naj bi rekonstrukcije stale 3,57 milijona evrov z davkom na dodano vrednost.