V oglasu, ki ga lahko vidimo na družbenih omrežjih, je razvidno, da bi lastniki radi prodali prostor v stavbi iz leta 1890, ki  je bil letos prenovljen. Za 383 kvadratnih metrov velik prostor, ki ponuja tudi teraso na ulici, želijo iztržiti milijon evrov brez DDV.

Kot so še zapisali ponudniki, gre za lokal na eni najboljših lokacij v središču Ljubljane, v neposredni bližini Prešernovega trga in druge pomembne infrastrukture.

»Lokal se nahaja v pritličju in obsega dva sprednja prostora z mizami, dvorano z mizami, šank, bar, sanitarije, pisarno, kletne prostore s kuhinjo (plin, žar, 2-krat ledomat), pomivalnico, dvigalo za hrano, zamrzovalnico in hladilnico, garderobo za osebje in tovorno dvigalo,« je napisano v oglasu. Novemu kupcu bo na voljo tudi velika terasa s senčniki, katere lastnica je občina.

Po podatkih iz oglasa je bil lokal pravkar popolnoma prenovljen, prostori pa so varovani in imajo urejen prezračevalni sistem. »Lokal je kompletno opremljen, vse naprave so delujoče in je pripravljen za takojšnje obratovanje za opravljanje gostinske dejavnosti. Stroški po porabi,« so pojasnili v oglasu.

Na Hrvaškem zelo uspešni

Znana hrvaška blagovna znamka čevapčičev je vrata svoje ljubljanske podružnice odprla novembra lani. To sta ustanovitelja Duje Pivac, glavni chef, in Joško Kerum storila po izjemnem uspehu na Hrvaškem, kjer imajo kar osem restavracij.

Lastnika sta ob odprtju poudarila, da je temelj njunega uspeha skrbna izbira sestavin in kakovost mesa z različnih uspešnih slavonskih kmetij.

V restavraciji so poleg najbolj znanih čevapčičev ponujali še gurmanske burgerje, teletino, jagnječje kotlete ter različna slovenska in hrvaška vina.

Zakaj sta se lastnika odločila restavracijo zapreti in prodati, ni znano, so pa v Chevap House Ljubljana že od začetka letošnjega junija neaktivni tudi na družbenih omrežjih.

Priporočamo