»Ob polnoči imamo zadnji odhod, po starem voznem redu je bil 20 čez polnoč. 25 odstotkov uporabnikov ima terminske vozovnice, kar si želimo povečati,« je odločitev utemeljil župan in dodal, da si želijo, da bi uporabniki avtobusov redno validirali vozovnice, saj lahko le tako natančno spremljajo navade potnikov.
Kot smo poročali, so na ŠOU pozvali k ponovni uvedbi nočnih avtobusnih linij med polnočjo in peto uro zjutraj. Večina mestnih avtobusov na zadnjo vožnjo odpelje med 22.30 in polnočjo, prve jutranje vožnje pa se začnejo med 4:25 in peto uro zjutraj.
»Nočne avtobusne linije so v preteklosti bistveno prispevale k varnosti, dostopnosti in trajnostni mobilnosti mladih ter širše javnosti. Pred leti so bile avtobusne vožnje in povezave po Ljubljani omogočene tudi po polnoči, danes pa tovrstne možnosti ni več. Zadnji avtobusi vozijo ob polnoči, nato pa je prevoz z javnim potniškim prometom mogoč šele v zgodnjih jutranjih urah,« so poziv utemeljili v ŠOU. Po naših informacijah naj bi si želeli predvsem uvedbe nočnih linij 1 in 6 ter kasneje linij 7,9 in 20.
Nočne linije bolj problematične
Za ukinitev nočnih linij naj bi se na LPP odločili predvsem zato, ker je bilo potnikov premalo, zaradi potnikov, ki razgrajajo in so agresivni, pa tudi varnosti niso mogli zagotoviti.