Gradbena dela trenutno potekajo še na vzhodnem delu krožišča, na delu Flajšmanove ulice, na delu voznega pasu Štajerske ceste v smeri proti severu in na delu Žalske ulice od krožišča do uvoza na parkirišče Žale II. Na teh delih je zato do predvidoma 22. septembra predvidena popolna zapora prometa, napovedujejo na ljubljanski občini.
Občina je Linhartovo rekonstruirala v štiripasovno cesto od križišča z Dunajsko cesto do krožišča Žale. »S prenovo smo zagotovili bolj kakovostne prometne povezave in prijaznejši javni prostor, prostornejše in varnejše površine za pešce in kolesarje ter privlačnejši javni potniški promet, izboljšali smo razmere za osebe z oviranostmi. Vzdolž celotne ceste smo uredili kolesarske steze in pločnike, zagotovili smo tudi dodatne ozelenitve, zasadili drevesa in jim zagotovili boljše razmere za rast,« so na občini Ljubljana strnili projekt prenove Linhartove ceste. Velja spomniti, v javnosti je ta projekt dvignil precej prahu zato, ker je občina morala zaradi širitve ceste posekati več deset dreves. V letu 2024 je občina okoli 60 dreves, ki so rasla vzdolž Linhartove ceste, presadila v Šmartinski park in k URI Soča.
Prenova Linhartove ceste je potekala v dveh fazah. Pri prvi fazi (odsek od Dunajske do Topniške ulice) sta bila izvajalca KPL in Prenova-Gradbenik, ki jima je občina odštela nekaj manj kot 1,9 milijona evrov z davkom. Prenovo preostanka Linhartove ceste je občina zaupala konzorciju družb KPL, Prenova-Gradbenik, PZG, ki naj bi vsa naročena dela opravil za ceno nekaj manj kot 4,9 milijona evrov z davkom.
Odprli polni priključek skozi predor Šentvid
Promet je danes ponovno stekel tudi po delu Celovške ceste v bližini predora Šentvid, ki je sedaj končno urejen kot polni priključek. V naslednjih tednih bodo gradbinci dokončali še ureditve na površinah za pešce in kolesarje vzdolž tega dela Celovške ceste.