Skrivnostna intervencija v javnem prostoru, ki jo je spremljal kratek, tudi malce poetičen zapis, je nekatere mimoidoče vznemirila in celo precej razburila, spet drugi so jo pozdravili kot izvirno, četudi morda ne za vsakogar primerno popestritev vsakdanjega mestnega utripa.
Rahlo groteskna, za marsikateri okus celo srhljiva postavitev pa je razvnela tudi debate na različnih spletnih forumih, ki so se seveda vrtele predvsem okoli estetskih ter vsebinskih potez samega dela, toda tudi okoli njegovega (morebitnega) namena, ozadja in nejasnega avtorstva.
Tako ni manjkalo komentarjev, da gre za »čudaško« stvaritev, izdelek »bolnega uma« ali pač »drogiranih umetnikov«, spet druge pa je zanimalo, kateri ustvarjalec ali umetniški kolektiv je ustvarila to nenavadno, če že ne namenoma izzivalno skulpturo, da bi mu lahko sledili na, denimo, instagramu – češ da gre za »super« in zelo dobro izdelan artefakt.
Prej omenjeno kratko besedilo je bilo podpisano z »Ulrik, O.S.E.«, nekaj klikov pa razkrije, da gre pri O.S.E. očitno za kratico, ki pomeni »Otroci sintetične Eve«, z njo pa je bilo opremljenih že nekaj drugih podobnih intervencij (tako besedilnih kot vizualnih) pretežno mračnega, celo morbidnega tipa, ki so se v minulih mesecih občasno pojavljale v tivolskem podhodu. Po zadnjih poročilih so sicer instalacijo s krvavim obešencem včeraj odstranili, na betonskih tleh so ostali le sledovi krvi.