Z gradnjo črpališča naj bi rešili problem poplavljanja cestnega podvoza v času močnejših nalivov, ki začasno ohromijo promet in predstavljajo nevarnost za voznike. Na direkciji za infrastrukturo so pojasnili, da je Mestna občina Ljubljana gradbeno dovoljenje za ureditev odvodnjavanja meteornih voda in izvedbo zmogljivejšega črpališča pridobila  maja. »Odvodnjavanje podvoza bo potekalo s prečrpavanjem vode iz podvoza na območje v bližini Holograma Evrope,« so napovedali na direkciji. Hologram Evrope je skupina kamnitih stebrov ob križišču Dunajske in Tivolske ceste, ki je bila postavljena junija 2008 ob koncu prvega predsedovanja Slovenije Evropski uniji.

Ko bo urejeno črpališče, bo direkcija za infrastrukturo lahko končala  tudi projekt gradnje novega železniškega nadvoza čez Dunajsko cesto, ki terja tudi poglobitev omenjene ceste. Tako odvodnjavanje kot tudi poglobitev bo izvedel konzorcij podjetij CGP, GH Holding, Gorenjska gradbena družba in SŽ-Železniško gradbeno podjetje Ljubljana, ki mu je direkcija za infrastrukturo leta 2023 zaupala gradnjo nadomestnega železniškega nadhoda. 

Cesto bodo poglobili za okoli 40 centimetrov

»Vozišče, kolesarske steze in pločniki bodo poglobljeni za približno 40 centimetrov. Za vozila bo zagotovljen profil ceste minimalno 4,5 metra ter 2,7 metra za kolesarje in pešce,« so pojasnili na direkciji za infrastrukturo.

Kako bo v času poglabljanja tega dela Dunajske ceste potekal promet oziroma ali bodo potrebne tudi popolne prometne zapore, na direkciji še niso razkrili. »Vloga za zaporo ceste je bila posredovana na Mestno občino Ljubljana in je trenutno v usklajevanju. Po končni uskladitvi in potrditvi zapor bo o tem obveščena tudi javnost. Vsa dela bodo končana  predvidoma do konca  oktobra 2025,« so napovedali na direkciji. 

Priporočamo