A še preden je, na žalost, maloštevilna publika dobila odgovor na to vprašanje, se je najprej ogrela z mladimi upi hardcore oziroma crossover scene. Beneški Wolf hunt, ki se odlično zgledujejo po najboljših predstavnikih New York Hardcore scene. Podobno lahko zapišemo tudi za Lock'n'load iz Stare Gorice. Novogoriški Veto je uspešno dokazal, da crossover scena živi tudi v Sloveniji, saj se poleg hardcora odkrito spogledujejo tudi s prvinami rapa, nenazadnje se jim je na odru pridružil tudi Valterap. Zadnji pred velikim finalom pa so nastopili Hrvati Dryflood, ki v svoji glasbi poleg hardcora združujejo prvine hard rocka in heavy metala.

Potem pa je po pol urnem čakanju letni oder Mostovne eksplodiral. Že po prvem kitarskem riffu je namreč bilo jasno, da Biohazard na oder niso prišli pozirati in "oddeltati" svoj honorar. Energičen dobro uro trajajoč koncert je bil neprimerljiv z nastopom v Mariboru leta 2009 ob praznovanju dvajsete obletnice, ki se ga bobnar Danny Schuler spominja predvsem po tem, da mu je na odru postalo slabo.

A vtis iz Maribora so včeraj Biohazardi več kot le popravili. Tako s klasičnimi komadi, kot tudi z materialom iz nove plošče Reborn in defiance, ki je izšla v začetku leta in s katero so dokazali, da še ne sodijo v preteklost, temveč imajo še marsikaj za pokazati. Tudi kitarist Billy Graziadei, ki je po odhodu Evana Seinfelda prevzel večino vokalov, zlasti v starejših skladbah, je z energičnim nastopom, v katerem se je s kitaro in mikrofonom pridružil publiki in zbrane vnovič spomnil, da je prav tesen odnos nastopajočih z občinstvom, tudi tisto zaradi česar je hardcore tako poseben.

Odgovor na vprašanje kako se Biohazard obnesejo brez prepoznavnega Evana Seinfelda se je razlegal že po Mostovni ("f*** yeah"). Upamo lahko samo, da bodo Biohazard držali na odru dano obljubo, da se naslednje leto vrnejo z novim albumom.