Zamisel za razstavo so ustvarjalci dobili ob spoznanju, da se politiki vsakodnevno spopadajo s krizami kot tudi s svojimi lastnimi javnimi podobami. Z uspešnim predstavljanjem javnosti si nadejajo zaupanja volivcev, da bi obdržali politično moč. Po drugi strani pa je pomembnost političnih voditeljev v primerjavi z direktorji multinacionalk, ki imajo včasih celo večje proračune od držav, vedno manjša.

Od časa, ko so bili politiki brez dvoma najvplivnejši posamezniki v družbi, do danes, ko njihova pomembnost vpada, pa je svojo vlogo vodilnega propagandnega medija uspel zadržati politični plakat. Plakat kot bistven del politične kampanje je zato dobil še posebej pomembno mesto na omenjeni razstavi.

Politikom je namreč že od nekdaj jasno, da lahko z učinkovito kampanjo in predstavitvijo svojega imidža pridobijo zaupanje volivcev in si zagotovijo moč. Omenjena razstava na podlagi več kot 200 političnih plakatov, filmov, fotografij in umetniških projektov prikazuje najpomembnejše strategije ustvarjanja imidža politikov ter njihovo umetniško upodobitev na satiričen način.

Nenad Cizl zbirki prispeval fotomontažo Georgea W. Busha

Med najbolj izrazite prikaze političnega uravnavanja imidža sodi analiza nemške fotografinje Herlinde Koebl, ki je opazovala spreminjanje podobe Angele Merkel, ki je potekala ob njenem vzponu na oblast in ji pri tem precej pripomogla.

Avtoritativnih političnih osebnosti se je lotil švicarski fotograf Nicolas Righetti, satirično fotomontažo bivšega ameriškega predsednika Georgea W. Busha pa je prispeval slovenski ilustrator in grafični oblikovalec Nenad Cizl. Med razstavljenimi plakati in fotografijami se nahajajo tudi ruski revolucionar Lenin, kalifornijski guverner Arnold Schwarzenegger in južnoameriški revolucionar Che Guevara.

Obsežno švicarsko zbirko, ki sodi med najpomembnejše na svetu, so na Dunaju dopolnili s serijo slik avstrijskih politikov, ki so na različne načine zaznamovali zgodovino, kot so Bruno Kreisky, Jörg Haider in Kurt Waldheim.