James Stewart v filmu igra fotografa L. B. Jeffriesa, ki je zaradi zloma noge pripet na voziček v svojem stanovanju v newyorškem Greenwich Villageu. Iz dolgčasa prične skozi zadnje okno svojega stanovanja opazovati, kaj počnejo njegovi sosedi. Ni dolgo, ko Jeffries med izživljanjem voajerske potrebe, s prijateljico prične špekulirati o tem, da je odkril sledi umora pri sosedih.

Filmar Jeff Desom je sedaj s pomočjo digitalne tehnologije skrbno sestavil kolaže pogledov na dvorišče, ki jih gledalcem ponudi Hitchcock v slavnem filmu iz leta 1954. Desom gre še korak dalje in dogajanje na drugi strani zadnjega okna zloži v pravilnem časovnem zaporedju.

Filmar je razrezal celoten Hitchcockov Rear Window in ga nato sestavil v eno samo panoramsko sliko. Pri tem mu je precej pomagalo dejstvo, da je Hitchcock praktično vse prizore pogleda skozi zadnje okno posnel iz istega zornega kota.

Video naj bi se sicer predvajal kot inštalacija s tremi projektorji in ima pri polni ločljivosti 2400 x 550 pikslov. Na Desomovi spletni strani si lahko ogledate tudi diagram, kako bi projekcija morala biti videti.