Vrabič se poslužuje hitro minljivih in naključnih podob ter vsebin s televizije, interneta, iz časopisov, računalniških iger, ulične umetnosti, otroške risbe, izložbenih oken, grafičnega oblikovanja in glasbe. Tako nastajajo ekletična dela, v katerih se likovno izmenjuje s pripovednim.

Platni Velika slika in Čudna noč kažeta Vrabičev poskus, da bi razbil konceptualno slikarsko zasnovo in poiskal prvinsko likovni izraz. Avtor sproščeno niza nepovezane prizore, kakor mu narekuje trenutni vzgib. Med podobe se mešajo zapisi besed, ki so prav tako posledica slikarjevih trenutnih asociacij.

Razstavljene risbe imajo bolj formalno zasnovo. Sledijo pravilu enakomernega nizanja grafičnih znakov - pisave. Na ta način nastajajo posebne "napisane risbe". Zanje je značilen minimalizem likovnih elementov, zato pa že najmanjša sprememba v enakomernem rastru črk, kot je povečan pritisk pisala, iz besedila izlušči podobo obraza.

Pri delu z naslovom "Copy Paste" gre za zapisovanje obeh besed vse dokler zaradi številnih ponovitev ne usahne intenzivnost črne barve. Risba Pogled na leto 2005 pa z zapisovanjem istega računalniškega ukaza kopiraj - prilepi duhovito ponazori banalnost vsakodnevne rutine.

Delo "Second Life Sim City Josef" vzporeja motive virtualne resničnosti, dvoličnosti in dvojnega življenja, pa tudi fizične odvisnosti, izprijenosti in zlorabe. Neposredno na steno izrisana podoba glavnega junaka televizijske nadaljevanke Zdravnikova vest, naslovljena "There's an Emptiness in Perfection", pa nadaljuje razmislek o tenki meji med resničnostjo in fikcijo in o naravi dojemanja medijskih ikon. Risba na razstavni steni torej starejša dela komentira in vsebinsko poveže, je ob razstavi zapisala Ivančič Fajfarjeva.

Sašo Vrabič, rojen leta 1974 v Slovenj Gradcu, je študiral slikarstvo na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani. Diplomiral je leta 1997 in leta 2001 opravil magisterij iz umetnosti na oddelku za grafiko.