Fotoreportaže, ki jih je Kubrick za revijo Look začel ustvarjati kot 17-letni vajenec profesionalnih fotoreporterjev, se posvečajo upodabljanju družbe v ZDA po koncu druge svetovne vojne, temi, ki je kasneje postala ena od osrednjih zanimanj njegovih filmov.

V objektiv je med drugim ujel podobe s prizorišč zločinov, iz življenja loščilca čevljev in univerzitetnega gledališkega ansambla.

Kot piše na spletnih straneh muzeja, je v njegovih mojstrskih sekvenčnih fotografijah že razviden filmski pristop k svetu podob in reference na delo fotografov, kot sta Diane Arbus in Walker Evans.

Stanley Kubrick (1928-1999) se je kasneje izmojstril za filmskega režiserja, enega najvplivnejših in tehnično podkovanih v zgodovini filmske umetnosti. Zbirko njegovih fotografij sicer hrani Muzej mesta New York.

Njegov prvenec je kratki dokumentarni film "Day of Fight" (Dan spopada, 1951), osnovan na fotoreportaži za omenjeno revijo. V 16-minutni študiji je prikazal dan pred spopadom boksarja srednje kategorije Walterja Cartierja.

Med klasike v Kubrickovem opusu 16 celovečercev med drugim sodijo Dr. Strangelove (1964), Odiseja v vesolju (1968), Peklenska pomaranča (1971), Barry Lyndon (1975), Izžarevanje (1980) Full Metal Jacket (1987) in Široko zaprte oči (1999).