V priporu sta pristala voznika obeh vozil, ki sta v nedeljo okoli tretje ure ponoči trčili na hrvaški avtocesti med Popovačo in Križem. Po poročanju hrvaške HRT sta 22-letni voznik avta in 47-letni šofer avtobusa tuja državljana – oba iz BiH -, zaradi česar po mnenju preiskovalnega sodnika v Sisku obstaja nevarnost pobega, obenem pa obstaja nevarnost, da bi voznik avtobusa skušal vplivati na priče.
V nesreči sta umrli 57 in 77 let stari potnici na avtobusu, osem oseb je huje, 19 pa lažje poškodovanih. Za pokojni so odredili obdukcijo.
Po navedbah tožilstva 22-letnega voznika avta sumijo, da je pet minut čez tretjo uro v noči na nedeljo na hrvaški avtocesti A3 med vožnjo s sredine pasu zavil desno, z desnim kolesom zapeljal na travo ob cesti ter trčil v betonski robnik in varovalno ograjo. Vozilo se je zavrtelo in se ustavilo pravokotno na oba pasova.
Takrat je po cesti pripeljal 47-letni voznik avtobusa, ki hitrosti vozila ni prilagodil razmeram na cesti, zaradi česar se je s sprednjim delom avtobusa zaletel v sredi ceste stoječ avto. Zaradi silovitega trčenja je razbil varovalno ograjo, na drugi strani avtoceste pa se je prevrnil na bok. Oba voznika sumijo povzročitve prometne nesreče s smrtnimi žrtvami.
Bi ju varnostni pas rešil?
Voznik avtobusa, ki naj bi bil iz BiH na poti v Nemčijo, naj bi po poročanju medijev zadnji trenutek opazil avto sredi avtoceste, a je bilo že prepozno, da bi se trčenju izognil.
Ena hujših nesreč na območju je spodbudila različne razprave, tudi o tem, ali bi uporaba varnostnega pasu v avtobusu lahko potnici obvarovala pred smrtjo. Izvedenec za promet Goran Husinec je za hrvaške medije dejal, da bi bilo v tem primeru zagotovo manj poškodovanih, najverjetneje pa tudi nihče ne bi umrl.
V primeru, da se vozilo ustavi na avtocesti, in to še v temi, mora voznik takoj izstopiti, prižgati luč ali svetilko na telefonu in tako opozoriti druge udeležence v prometu. Postaviti mora varnostni trikotnik in poklicati policijo.