Člani družine Eriksson, piše največji švedski časnik Aftonbladet, so na začetku poletja s prijatelji rezervirali hišo z bazenom v Pulju. »Bilo nas je osem in hišo smo rezervirali prek Bookinga. Mama in oče sta želela na počitnice peljati vso družino in nekaj prijateljev,« je povedal 18-letni Sixten Eriksson.

Nekaj dni pred prihodom so imeli občutek, da je nekaj narobe. »Sprva je bilo vse v redu, lastnik se je odzival na naša sporočila. Nato pa je nenadoma prekinil komunikacijo,« je pojasnil.

Ko je družba prispela v Pulj in se usedla v taksi, jim je voznik povedal, da se hišna številka ne ujema z videzom najete hiše. Takrat so ugotovili, da njihove počitnice ne bodo imele srečnega konca in da so postali žrtve spletne prevare.

Booking oglas. Vir: zajem zaslona

»Mama in oče sta želela na počitnice peljati vso družino in nekaj prijateljev.« Vir: zajem zaslona

Eriksson je dodal, da je prevara, ki je doletela njihovo družino, očitno enaka tisti, o kateri je pred kratkim prav tako poročal Aftonbladet, le da je šlo za družino iz Göteborga. Tudi oni so v Pulju pričakovali sanjske počitnice v luksuzni vili s štirimi spalnicami in bazenom, a so ostali brez vplačanega zneska v višini skoraj 3000 evrov.

Prvo noč so z otroki prespali na plaži, nato pa le našli hotel.

Oglas za »Exclusive holiday villo« je medtem izginil s spletne strani, a se je s popolnoma enakimi fotografijami in brez ene same ocene pojavil oglas za »Villa Claudia v Pulju« na drugem naslovu.

Priporočamo