Člani družine Eriksson, piše največji švedski časnik Aftonbladet, so na začetku poletja s prijatelji rezervirali hišo z bazenom v Pulju. »Bilo nas je osem in hišo smo rezervirali prek Bookinga. Mama in oče sta želela na počitnice peljati vso družino in nekaj prijateljev,« je povedal 18-letni Sixten Eriksson.
Nekaj dni pred prihodom so imeli občutek, da je nekaj narobe. »Sprva je bilo vse v redu, lastnik se je odzival na naša sporočila. Nato pa je nenadoma prekinil komunikacijo,« je pojasnil.
Ko je družba prispela v Pulj in se usedla v taksi, jim je voznik povedal, da se hišna številka ne ujema z videzom najete hiše. Takrat so ugotovili, da njihove počitnice ne bodo imele srečnega konca in da so postali žrtve spletne prevare.
Eriksson je dodal, da je prevara, ki je doletela njihovo družino, očitno enaka tisti, o kateri je pred kratkim prav tako poročal Aftonbladet, le da je šlo za družino iz Göteborga. Tudi oni so v Pulju pričakovali sanjske počitnice v luksuzni vili s štirimi spalnicami in bazenom, a so ostali brez vplačanega zneska v višini skoraj 3000 evrov.
Prvo noč so z otroki prespali na plaži, nato pa le našli hotel.
Oglas za »Exclusive holiday villo« je medtem izginil s spletne strani, a se je s popolnoma enakimi fotografijami in brez ene same ocene pojavil oglas za »Villa Claudia v Pulju« na drugem naslovu.